Курс Conversion Rate Optimization and Automation - февруари 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Conversion Rate Optimization and Automation - февруари 2024

Начало Начало: 20 февруари 2024
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се
Conversion Rate Optimization and Automation - февруари 2024 Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Анализ на Conversion rate през различни кохорти
  • Анализ на бизнес метриките в дигиталния маркетинг
  • Дефиниране на решения за подобрение на conversion rate
  • Настройка на CRM Marketing активности
  • Работа с избрани Marketing Automation инструменти
  • Цялостно подобрение на представянето на бизнеса в онлайн средата

Теми

  • Resources

    Още няма описание за тази лекция

  • CRO & Cohort analysis

    • CR definitions;
    • CR for users & sessions;
    • CR by traffic sources;
    • CR in MCF;
    • CR by landing page types;
    • CR by user type (NS inbound sales).

    Дата: 20 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • CR Cohorts & Internal ways to improve conversion rate

    • CR by traffic sources;
    • CR in MCF;
    • CR by landing page types;
    • CR by user type (NS inbound sales);
    • UX & Design.

    Дата: 22 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Conversion Rate from SEO traffic

    • Brand & Non-brand traffic;
    • SE CR by landing pages.

    Дата: 27 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Conversion Rate from Paid Campaigns

    • CR from Facebook tagged & non-tagged traffic;
    • CR from Google Ads;
    • CR from Google Shopping;
    • CR from Shopping free listings.

    Дата: 29 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Revenue rate – optimization for revenue, not conversions

    • Tracking by user ID in Google Analytics;
    • LT using internal data;
    • Paid transactions Closed leads.

    Дата: 5 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • CRM Marketing, Retention Marketing for CRO, Marketing automation

    • Different CR for different funnel steps;
    • Type of sources for different funnels.

    Дата: 7 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Howto: UX Audit, part. 1

    • Mythbusters;
    • A/B Tests;
    • F, Z and other behavioral models;
    • Skeumorphism, Flat Design & Neomorphism.

    Дата: 12 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Howto: UX Audit, part. 2

    • Text "design" & fonts;
    • Illustrations & color;
    • Space;
    • Interaction;
    • Colors.

    Дата: 14 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Exam Preparation

    • Exam preparation;
    • Q&A.

    Дата: 19 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Regular Exam

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 31 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 30 и 31 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 30 март до 23:30 часа на 31 март.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Retake Exam

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 21 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 20 и 21 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 20 април до 23:30 часа на 21 април.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в PPC маркетинга, SEO и Google Analytics. Необходимо е курсистите да могат да създават рекламни кампании и да познават отлично термини като "маркетинг фуния", "conversion rate", "CPA" и "CPC". За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 18 февруари. Обучението стартира на 20 февруари 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 31 март, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 30 март и 31 март.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 27 февруари).

Георги Кандев

Преподавател

Геннадий Воробьов

Преподавател

Conversion Rate Optimization and Automation - февруари 2024

Начало: 20 февруари 2024
6 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Conversion Rate Optimization and Automation - февруари 2024 Запиши се
Conversion Rate Optimization and Automation - февруари 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.