В него ще се погледне по-задълбочено към маркетингови концепции и методи за напреднали, включително позициониране на бранда, изграждането и управлението на потребителско изживяване, дигитален маркетинг, анализ на данни, автоматизация, управление на клиентски отношения и работа с инструменти, базирани на изкуствен интелект.
Курсът ще предостави на курсистите информация за най-новите технологии, стратегии и канали за маркетинг, които модерните бизнеси използват, за да се свържат с клиентите си и да стимулират своя растеж. Участниците ще се научат как да определят и управляват маркетингови канали и тактики, с които да привличат, задържат и удовлетворяват техните клиенти.
Освен теоретични познания, курсът включва и практически упражнения и казуси, за да помогне на курсистите да приложат наученото в реални ситуации.
В края на курса ще получат солидна основа на ключовите принципи, инструменти и техники в маркетинговите операции, и ще бъдат подготвени да създават, прилагат и автоматизират ефикасни стратегии и тактики за маркетингови кампании.