Advanced Marketing Operations - oктомври 2023
В него ще се погледне по-задълбочено към маркетингови концепции и методи за напреднали, включително позициониране на бранда, изграждането и управлението на потребителско изживяване, дигитален маркетинг, анализ на данни, автоматизация, управление на клиентски отношения и работа с инструменти, базирани на изкуствен интелект.
Курсът ще предостави на курсистите информация за най-новите технологии, стратегии и канали за маркетинг, които модерните бизнеси използват, за да се свържат с клиентите си и да стимулират своя растеж. Участниците ще се научат как да определят и управляват маркетингови канали и тактики, с които да привличат, задържат и удовлетворяват техните клиенти.
Освен теоретични познания, курсът включва и практически упражнения и казуси, за да помогне на курсистите да приложат наученото в реални ситуации.
В края на курса ще получат солидна основа на ключовите принципи, инструменти и техники в маркетинговите операции, и ще бъдат подготвени да създават, прилагат и автоматизират ефикасни стратегии и тактики за маркетингови кампании.

Умения, които ще придобиеш
- Целеполагане и бюджетиране
- Създаване на ефективни маркетингови кампании
- Изграждане на стратегии за потребителско придобиване
- Ангажиране и задържане на клиентите
- Създаване на успешни CRM стратегии
- Репорти и анализиране на маркетингови данни
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Дефиниране на маркетинговите операции -
Дефиниране на маркетинговите операции
• Ролята на маркетинговите операции в съвременния бизнес;
• Основни концепции и принципи на маркетинговите операции;
• Дефиниране функциите на маркетинговите операции;
• Пазарен анализ и проучване на конкуренцията;
• Изграждане профил на идеалния клиент;
• Потребителски пътеки и дизайн;
• Целеполагане и бюджетиране;
• Идентифициране на ключови индикатори на успех.
Дата: 9 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Дигитален маркетинг за увеличаване на търсенето -
Дигитален маркетинг за увеличаване на търсенето
• Стратегии за дигитален маркетинг за достигане до потребителите;
• Създаване на ефективни маркетингови кампании;
• Измерване на успеха от маркетинговите усилия;
• Уеб дизайн насочен към растеж - създаване на прототип на сайта и организацията на съдържанието;
• Създаване на съдържание - разказване на истории;
• Ролята на маркетинговите технологии за успеха на дигиталния маркетинг;
• Search Engine Marketing Strategies and Tactics;
• Портфолио от маркетингови канали;
• Маркетингови инструменти и тактики за достигане до потребителите.
Дата: 11 октомври (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Стратегии за увеличаване на клиентите -
Стратегии за увеличаване на клиентите
• Циклите на растеж и тяхното управление;
• Стратегии за потребителско придобиване.
Дата: 16 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Растеж чрез управление на клиентското преживяване -
Растеж чрез управление на клиентското преживяване
• Ангажиране и задържане на клиентите;
• Клиентско удовлетворяване;
• Стимулиране на обратна връзка и препоръки към нови клиенти.
Дата: 18 октомври (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) -
Управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM)
• 360-градусов поглед над клиентите;
• Ролята на CRM системите в маркетинговите операции;
• Преглед на популярни CRM инструменти и системи и критерии за избор на платформа;
• Създаване на ефективни CRM стратегии.
Дата: 23 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Маркетингови автоматизации -
Маркетингови автоматизации
• Преглед на маркетинговите автоматизации;
• Примери за маркетингови инструменти и платформи;
• Създаване на програма за автоматизиране през маркетингова платформа - nurturing, onboarding, recommended content and other campaigns;
• Формати на съдържание за ангажиране;
• Задържане на потребителя чрез персонализация по всички канали - препоръки, предсказване и програми за лоялност.
Дата: 25 октомври (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Анализ на данни за маркетингови цели -
Анализ на данни за маркетингови цели
• Преглед на анализ на данни за маркетингови цели;
• Типове данни и как се събират?;
• Дата визуализации и техники за анализ на данни;
• Основни инструменти за анализ на данни (using Google Analytics and other);
• Създаване на репорти (in Looker Studio);
• Критерии за успеваемост (Benchmarks).
Дата: 30 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Подготовка за изпит -
Подготовка за изпит
• Въпроси и отговори;
• Изграждане на курсов проект.
Дата: 1 ноември (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Редовен изпит -
Редовен изпит
• Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 12 ноември до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 11 и 12 ноември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 11 ноември до 23:30 часа на 12 ноември.Ресурси
Още няма материали за тази лекция
-
Поправителен изпит -
Поправителен изпит
• Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 3 декември до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 2 и 3 декември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 2 декември до 23:30 часа на 3 декември.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).Ресурси
Още няма материали за тази лекция
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 7 октомври. Обучението стартира на 9 октомври 2023 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 12 ноември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 11 ноември и 12 ноември.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
240 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 16 октомври).

Милен Янкулов
Преподавател
