Курс Advanced Marketing Operations - oктомври 2023 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Advanced Marketing Operations - oктомври 2023

Умения, които ще придобиеш

  • Целеполагане и бюджетиране
  • Създаване на ефективни маркетингови кампании
  • Изграждане на стратегии за потребителско придобиване
  • Ангажиране и задържане на клиентите
  • Създаване на успешни CRM стратегии
  • Отчитане и анализиране на маркетингови данни

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Дефиниране на маркетинговите операции

    • Ролята на маркетинговите операции в съвременния бизнес;
    • Основни концепции и принципи на маркетинговите операции;
    • Дефиниране функциите на маркетинговите операции;
    • Пазарен анализ и проучване на конкуренцията;
    • Изграждане профил на идеалния клиент;
    • Потребителски пътеки и дизайн;
    • Целеполагане и бюджетиране;
    • Идентифициране на ключови индикатори на успех.

    Дата: 16 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Дигитален маркетинг за увеличаване на търсенето

    • Стратегии за дигитален маркетинг за достигане до потребителите;
    • Създаване на ефективни маркетингови кампании;
    • Измерване на успеха от маркетинговите усилия;
    • Уеб дизайн насочен към растеж - създаване на прототип на сайта и организацията на съдържанието;
    • Създаване на съдържание - разказване на истории;
    • Ролята на маркетинговите технологии за успеха на дигиталния маркетинг;
    • Search Engine Marketing Strategies and Tactics;
    • Портфолио от маркетингови канали;
    • Маркетингови инструменти и тактики за достигане до потребителите.

    Дата: 19 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Стратегии за увеличаване на клиентите

    • Циклите на растеж и тяхното управление;
    • Стратегии за потребителско придобиване.

    Дата: 23 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Растеж чрез управление на клиентското преживяване

    • Ангажиране и задържане на клиентите;
    • Клиентско удовлетворяване;
    • Стимулиране на обратна връзка и препоръки към нови клиенти.

    Дата: 26 октомври (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM)

    • 360-градусов поглед над клиентите;
    • Ролята на CRM системите в маркетинговите операции;
    • Преглед на популярни CRM инструменти и системи и критерии за избор на платформа;
    • Създаване на ефективни CRM стратегии.

    Дата: 30 октомври (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Маркетингови автоматизации

    • Преглед на маркетинговите автоматизации;
    • Примери за маркетингови инструменти и платформи;
    • Създаване на програма за автоматизиране през маркетингова платформа - nurturing, onboarding, recommended content and other campaigns;
    • Формати на съдържание за ангажиране;
    • Задържане на потребителя чрез персонализация по всички канали - препоръки, предсказване и програми за лоялност.

    Дата: 2 ноември (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Анализ на данни за маркетингови цели

    • Преглед на анализ на данни за маркетингови цели;
    • Типове данни и как се събират?;
    • Дата визуализации и техники за анализ на данни;
    • Основни инструменти за анализ на данни (using Google Analytics and other);
    • Създаване на репорти (in Looker Studio);
    • Критерии за успеваемост (Benchmarks).

    Дата: 6 ноември (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подготовка за изпит

    • Въпроси и отговори;
    • Изграждане на курсов проект.

    Дата: 9 ноември (ноември), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 19 ноември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 18 и 19 ноември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 18 ноември до 23:30 часа на 19 ноември.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 10 декември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 9 и 10 декември, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 9 декември до 23:30 часа на 10 декември.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).
Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с опит в дигиталния маркетинг, които искат да надградят уменията си в областта на маркетинговите операции. Опитът със стандартните маркетинг инструменти и канали е задължителен. За обучението се изисква владеене на английски език на работно ниво.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 14 октомври. Обучението стартира на 16 октомври 2023 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 19 ноември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 18 ноември и 19 ноември.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

240 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 23 октомври).

Милен Янкулов

Преподавател

Милен Янкулов има повече от 18 години опит в областта на маркетинга и продажбите. Работил е в различни сектори от икономиката - туризъм, медии, рекламни и дигитални агенции и софтуерни компании. Работил е по интегрирани маркетинг и рекламни кампании на популярни брандове от финансовия, автомобилния, софтуерния и телекомуникационния бранш. Милен е експерт в по-голямата част от направленията на дигиталния маркетинг, като понастоящем той управлява маркетинг отдела в българската компания за разработка на технологии за изкуствен интелект Ontotext.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.