Курс Conversion Rate Optimization and Automation - януари 2022 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Conversion Rate Optimization and Automation - януари 2022

Начало Начало: 10 януари 2022
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Анализ на Conversion rate през различни кохорти
  • Анализ на бизнес метриките в дигиталния маркетинг
  • Дефиниране на решения за подобрение на conversion rate
  • Настройка на CRM Marketing активности
  • Работа с избрани Marketing Automation инструменти
  • Цялостно подобрение на представянето на бизнеса в онлайн средата

Теми

  • Resources

    Още няма описание за тази лекция

  • CRO & Cohort Analysis

    • CR definitions;
    • CR for users & sessions;
    • CR by traffic sources;
    • CR in MCF;
    • CR by landing page types;
    • CR by user type (NS inbound sales).

    Дата: 10 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Conversion rate from SEO & Direct Traffic

    • How to analyze CR from SEO;
    • How to analyze CR from Direct.

    Дата: 12 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Conversion rate from SEO traffic

    • Brand & Non-brand traffic;
    • SE CR by landing pages.

    Дата: 17 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Conversion rate from Paid campaigns. Conversion rate from Email & Referral Traffic

    • CR from Facebook tagged & non-tagged traffic;
    • CR from Google Ads;
    • CR from Google Shopping;
    • CR from Shopping free listings;
    • CR from Email campaigns;
    • CR from refferal and alternate sources.

    Дата: 19 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Projects for analysis, course project

    • "True" conversions;
    • Paid transactions;
    • Closed leads.

    Дата: 24 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Revenue rate – optimization for revenue, not conversions

    • Tracking by user ID in Google Analytics;
    • LT using internal data.

    Дата: 26 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Internal ways to improve conversion rate

    • UX & Design;
    • Speed;
    • Landing page optimization.

    Дата: 31 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • External ways to improve conversion rate

    • Different CR for different funnel steps;
    • Type of sources for different funnels.

    Дата: 2 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • CRM Marketing, Retention Marketing for CRO

    • Regular Email marketing;
    • Automated triggered email scenarios;
    • Regular push notifications;
    • Automated triggered push notifications;
    • Custom segments.

    Дата: 9 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Marketing Automation

    • Google Smart Campaigns;
    • Smart Shopping;
    • Product Feed optimization;
    • Call tracking;
    • CRM Marketing.

    Дата: 11 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Exam preparation

    • Exam preparation;
    • Q&A.

    Дата: 11 януари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Regular Exam

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 20 февруари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 19 февруари до 23:30 часа на 20 февруари.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Retake Exam

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 13 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 12 март до 23:30 часа на 13 март.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Този курс е подходящ за хора с добри основни познания по Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads и SEO. Препоръчително е курсистите да могат да създават рекламни кампании и да познават отлично термини като "маркетинг фуния", "conversion rate", "CPA" и "CPC".

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 8 януари. Обучението стартира на 10 януари 2022 г., а занятията ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 20 февруари, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 19 февруари и 20 февруари.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 17 януари).

Геннадий Воробьов

Преподавател

Геннадий Воробьов е съосновател и ръководител на Netpeak Bulgaria – една от най-големите агенции за дигитален маркетинг у нас, работеща с поглед към “Performance marketing for business”. Агенцията е част от Netpeak Group с общо 7 офиса в 4 държави. Екипът на агенцията е фокусиран върху това да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина, да развива пазара технологически и икономически, да подготвя нови кадри и с примера си да вдъхновява околните да бъдат проактивни. Организатор е на конференция за дигитален маркетинг – ежегодната Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital от самото ѝ създаване.

Conversion Rate Optimization and Automation - януари 2022

Начало: 10 януари 2022
6 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Conversion Rate Optimization and Automation - януари 2022

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."