Курс Facebook Marketing Advanced - ноември 2021 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Facebook Marketing Advanced - ноември 2021

Начало Начало: 01 ноември 2021
продължителност 6 седмици
кредити 12 кредита
Advanced
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Правилно планиране на рекламните ни кампании
  • Оптимизиране на текущите кампании
  • Създаване на най-подходящ микс от целеви аудитории
  • Анализиране на резултатите от вече изминали кампании
  • Ефективно използване на задълбочените статистики
  • Използване по най-разумния начин на бюджета ни

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение

    • Представяне на курса, основните теми в него и ползите, които курсистите ще получат от предстоящите лекции.
    • Запознаване с лекторите и техния професионален опит.
    • Представяне на полезни ресурси, които ще бъдат използвани по време на курса.

    Дата: 1 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Новости и настройки в платформата

    • Разглеждане на случилите се промени във възможностите, обхвата и типовете рекламни кампании.
    • Избор на личен акаунт или бизнес мениджър за целите на рекламна кампания и пояснения за разликите им.
    • Значение на фейсбук пиксела и продуктовия каталог за последващите кампании.

    Дата: 3 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Копирайтинг и криейтив

    • Подготовка на рекламни послания и криейтиви за кампания;
    • Запознаване с базовата структура на рекламите в различните им формати, най-добри практики за създавнае на текстове, сторителинг, изображения и видео.

    Дата: 8 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Facebook аудитории - проучване и създаване

    • Анализ на новостите при създаване на рекламни аудитории. Представяне на Facebook Audiences и най-добрите практики за използването им.
    • Проучване на интереси на аудиторията ни. Подготовка на специални аудитории за кампаниите ни.

    Дата: 10 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Настройка на рекламната ни кампания

    • Избор на тип рекламна кампания и препоръки за използването на основните типове.
    • Формиране на KPI според целта ни.
    • Оформяне на различни ад сетове и реклами за различните аудитории.
    • Анализ на възможностите за таргетиране и избор на локация и интереси.

    Дата: 15 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Стратегии за бюджетиране, бидване и attribution window

    • Разглеждане на различни варианти за бюджетиране и спечелване на аукциона според обема на аудиторията и размера на средствата, които можем да отделим за реклама.
    • Разясняване на принципа на работа на рекламните аукциони във Facebook и най-добри практики за тяхното спечелване според рекламната ни цел.
    • Обясняване на функцията на attribution.

    Дата: 17 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ремаркетинг

    • Въведение в ремаркетинга и проучване на възможностите за достигане на бивши, настоящи и потенциални клиенти.
    • Създаване на ремаркетинг аудитории, разделянето им според обем и времеви период и таргетирането им със специфични послания според техните нужди.

    Дата: 22 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Ключови метрики за наблюдение и автоматизация

    • Анализ на ключовите метрики от Facebook Ads Manager, които трябва да наблюдаваме, за да анализираме резултатите от кампаниите си според техните цели.
    • Препоръки за добавяне и подредба на Custom Colums според нуждите ни.
    • Възможности за създаване на автоматизирани правила (Automated Rules).

    Дата: 24 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Тестване, анализ и оптимизация

    • Обсъждане на процеса на тестване на ниво кампания, ад сет и ад и задълбочено разглеждане на данните, за да се извършат правилните корекции според резултатите.
    • Анализ на постигнатите резултати, успехите и грешките след завършване на рекламна кампания.

    Дата: 29 ноември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: Разработване на стратегия и прилагане

    Дата: 1 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: Анализ на резултатите и подобряване

    Дата: 6 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    Дата: 8 декември, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 12 декември до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:30 часа на 10 декември до 23:30 часа на 11 декември.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 9 януари до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 8:30 часа на 7 януари до 23:30 часа на 8 януари.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за хора с начален или среден опит в създаването, менажирането и оптимизацията на Facebook реклами, които искат да надградят знанията си и да научат полезни стратегии, метрики и настройки, които платформата предлага.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курса е отворено до 30 октомври. Обучението стартира на 1 ноември 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 12 декември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 10 декември и 11 декември.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 8 ноември).

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. Участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo. През 2015 г. става партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, оперираща на над 170 пазара на повече от 20 езика. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 мил. долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter и др.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, разработваща дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика, като е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 мил. долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter и др.

Петър Хаджиколев

Преподавател

Петър Хаджиколев е специалист по Social Media Marketing в 1ForFit. През годините трупа опит в създаването на съдържание, в сферата на журналистиката в издания като вестник СЕГА и сайта Ureport, и в корпоративния PR като част от екипа на Webit. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира в над 170 държави с годишен бюджет от над 25 мил. долара, разпределен между всички рекламни платформи.

Facebook Marketing Advanced - ноември 2021

Начало: 01 ноември 2021
6 седмици
12 кредита
Advanced
Запиши се
Facebook Marketing Advanced - ноември 2021

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."