Бисер Вълов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От близо три години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin и NOVA TV. Водил е лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от две години е и основен лектор на най-задълбоченото обучение по фейсбук маркетинг в България -24-часовия курс на Beyond Academy.
Facebook Marketing - януари 2018
В рамките на курса по Facebook Marketing ще имате възможността да опознаете в детайли как работи най-разпространената социална платформа днес. Ще разберете как най-успешно да планирате и настроите facebook реклама, кои са принципите за оптимизиране на комуникацията ни в нея и как да я използваме като ефективен канал за постигането на конкретни и измерими бизнес цели. Фокусът ще премине последователно през редица важни теми, които е необходимо да бъдат ясно разбрани от всеки практик в областта на дигиталния маркетинг - от основите, структурата и алгоритъма на действие, до създаването на атрактивни послания и ефективни рекламни кампании. Всичко това - с много примери и практически задачи, за да усвоите незабавно голям процент от споделените знания.
Умения, които ще придобиеш
- Създаване на атрактивни Facebook послания
- Създаване на привлекателно визуално съдържание
- Използване на статистиките за подобряване на резултатите
- Организиране на ефективни промо активности и игри
- Ефективно събиране и общуване с различни целеви аудитории
- Управляване и оптимизиране на рекламни кампании
- 1 Facebook бизнес обекти и оптимизация на страници
- 2 Алгоритъм на Facebook
- 1 Facebook бизнес обекти и оптимизация на страници
-
Facebook бизнес обекти и оптимизация на страници
Разглеждане на основните обекти в платформата - страници, групи и профили. Сравнение между тях, анализ на приложението им за бизнес цели. Практически преглед в детайли на всички основни функции, които притежават бизнес страниците. Идеи за оптимално представяне и примери от практиката. - 2 Алгоритъм на Facebook
-
Алгоритъм на Facebook
Теоретично разглеждане на структурата, чрез която Facebook дава приоритет на различни видове съдържание в News Feed, Разбиране за значението и ролята на понятия като Edge Rank, Social Graph и Open Graph. Практически съвети за оптимизация на видимостта на съдържанието, което създаваме.Ресурси от темата
- 3 Facebook Insights
- 4 Създаване на атрактивно съдържание за Facebook
- 3 Facebook Insights
-
Facebook Insights
Практическо разглеждане на фукнциите и статистиките, които ни предоставя Facebook Insights за бизнес страниците. Съвети и методология за професионален анализ на данните на седмичен, месечен и тримесечен период. - 4 Създаване на атрактивно съдържание за Facebook
-
Създаване на атрактивно съдържание за Facebook
Теоретична лекция за копирайтинг в социалните медии, съчетана с много примери. Съвети за създаване на професионален план за бранд език, визуална стилистика и водещи теми в съдържанието.Ресурси от темата
- 5 Facebook реклама - част 1
- 6 Facebook реклама - част 2
- 5 Facebook реклама - част 1
-
Facebook реклама - част 1
Преглед на рекламните формати и техните преимущества. Постъпков модел за създаването на рекламна кампания в Ads Manager и Power Editor. Съвети за визуални и текстови оптимизации на рекламните елементи - заглавие, изображение, описания и бутони.Ресурси от темата
- 6 Facebook реклама - част 2
-
Facebook реклама - част 2
Практическо разглеждане на Ads Manager, настройката на кампании и таргетиране. - 7 Facebook реклама - част 3
- 8 Facebook промоции
- 7 Facebook реклама - част 3
-
Facebook реклама - част 3
Разглеждане на оптимизациите за напреднали - използване на фейсбук пиксел, създаване на специални аудитории, въвеждане на конверсии, разглеждане на статистики и ремаркетинг подходи.Ресурси от темата
- 8 Facebook промоции
-
Facebook промоции
Цели, механизъм и реализация на ефективните фейсбук промо активности. Примери за кампании и синхронизация на няколко социални канала за максимален ефект.Ресурси от темата
- 9 Изпит
- 9 Изпит
-
Изпит
Ресурси от темата
Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с маркетинга. За обучението се изисква владеене на английски език на основно ниво.
До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Можете да се запишете за онлайн обучението по всяко време, като ще имате възможност да гледате лекциите в удобен за вас момент от всяка точка на света. Ще имате право да използвате ресурсите от курса за неограничен период от време.
Как мога да се запиша?
За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане.

Имам ли възможност да се явя на изпит и да взема сертификат?
Ще можете да се явите на изпит при следващо присъствено издание на курса и да вземете официален сертификат от SoftUni Digital при оценка над Мн. добър 5.00.
Какви са формите на обучение?
Имате възможност да изберете да се запишете в обучението в онлайн форма. Ще имате достъп до материалите от всяка точка на света за неограничен период от време.
Колко струва обучението в курса?
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса
| 140лв. |
Онлайн |
| 20 лв. |

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.