Conversion Rate Optimization and Automation - май 2021
Ще се обърне внимание на видовете трафик, мястото на сесията в потребителската фуния, възможни начини за влияние на conversion rate-а с вътрешно и външно въздействие. Ще се засегнат темите като Life Time Value, CRM Marketing и Marketing Automation. Основните среди за работа са настроени коректно Google Analytics, Google Search Console, Facebook Ads account, Google Ads account, други инструменти за автоматизация по избор.
Умения, които ще придобиеш
- Анализ на Conversion rate през различни кохорти
- Анализ на бизнес метриките в дигиталния маркетинг
- Дефиниране на решения за подобрение на conversion rate
- Настройка на CRM Marketing активности
- Работа с избрани Marketing Automation инструменти
- Цялостно подобрение на представянето на бизнеса в онлайн средата
Теми
-
Resources -
Resources
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
CRO & Cohort Analysis -
CRO & Cohort Analysis
• CR definitions;
• CR for users & sessions;
• CR by traffic sources;
• CR in MCF;
• CR by landing page types;
• CR by user type (NS inbound sales).
Ресурси
-
CR Cohorts & Internal ways to improve conversion rate -
CR Cohorts & Internal ways to improve conversion rate
• How to analyze CR from SEO;
• How to analyze CR from Direct.
Ресурси
-
Conversion rate from SEO traffic -
Conversion rate from SEO traffic
• CR from Facebook tagged & non-tagged traffic;
• CR from Google Ads;
• CR from Google Shopping;
• CR from Shopping free listings.
Ресурси
-
Conversion rate from Paid campaigns. Conversion rate from Email & Referral Traffic -
Conversion rate from Paid campaigns. Conversion rate from Email & Referral Traffic
• Analysis of projects.
Ресурси
-
Projects for analysis, course project -
Projects for analysis, course project
• "True" conversions;
• Paid transactions;
• Closed leads.
Ресурси
-
Revenue rate – optimization for revenue, not conversions -
Revenue rate – optimization for revenue, not conversions
• Tracking by user ID in Google Analytics;
• LT using internal data.
Ресурси
-
Howto: UX Audit, part. 1 -
Howto: UX Audit, part. 1
• UX & Design;
• Speed;
• Landing page optimization.
Ресурси
-
CRM Marketing, Retention Marketing for CRO, Marketing Automation -
CRM Marketing, Retention Marketing for CRO, Marketing Automation
• Different CR for different funnel steps;
• Type of sources for different funnels.
Ресурси
-
Howto: UX Audit, part. 2 -
Howto: UX Audit, part. 2
• Regular Email marketing;
• Automated triggered email scenarios;
• Regular push notifications;
• Automated triggered push notifications;
• Custom segments.
Ресурси
-
Course Summary -
Course Summary
• Google Smart Campaigns;
• Smart Shopping;
• Product Feed optimization;
• Call tracking;
• CRM Marketing.
Ресурси
-
Exam preparation -
Exam preparation
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Regular Exam -
Regular Exam
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Retake Exam -
Retake Exam
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
160 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Геннадий Воробьов
Преподавател