Курс Conversion Rate Optimization and Automation - май 2021 - SoftUni Digital
Loading...

Conversion Rate Optimization and Automation - май 2021

25 май 2021 6 седмици 12 кредита

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Анализ на Conversion rate през различни кохорти
  • Анализ на бизнес метриките в дигиталния маркетинг
  • Дефиниране на решения за подобрение на conversion rate
  • Настройка на CRM Marketing активности
  • Работа с избрани Marketing Automation инструменти
  • Цялостно подобрение на представянето на бизнеса в онлайн средата
Теми
  • CRO & Cohort analysis

    • CR definitions;
    • CR for users & sessions;
    • CR by traffic sources;
    • CR in MCF;
    • CR by landing page types;
    • CR by user type (NS inbound sales);

    Дата: 25 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Conversion rate from SEO & Direct Traffic

    • How to analyze CR from SEO;
    • How to analyze CR from Direct;

    Дата: 27 май, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Conversion rate from Paid campaigns

    • CR from Facebook tagged & non-tagged traffic;
    • CR from Google Ads;
    • CR from Google Shopping;
    • CR from Shopping free listings;

    Дата: 1 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Conversion rate from Email & Referral Traffic

    • CR from Email campaigns;
    • CR from refferal and alternate sources;

    Дата: 3 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Revenue rate – optimization for revenue, not conversions

    • "True" conversions;
    • Paid transactions;
    • Closed leads;

    Дата: 8 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Life Time Value

    • Tracking by user ID in Google Analytics;
    • LT using internal data;

    Дата: 10 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Internal ways to improve conversion rate

    • UX & Design;
    • Speed;
    • Landing page optimization;

    Дата: 15 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • External ways to improve conversion rate

    • Different CR for different funnel steps;
    • Type of sources for different funnels;

    Дата: 17 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • CRM Marketing, Retention Marketing for CRO

    • Regular Email marketing;
    • Automated triggered email scenarios;
    • Regular push notifications;
    • Automated triggered push notifications;
    • Custom segments;

    Дата: 22 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Marketing Automation

    • Google Smart Campaigns;
    • Smart Shopping;
    • Product Feed optimization;
    • Call tracking;
    • CRM Marketing;

    Дата: 24 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Exam preparation

    Дата: 29 юни, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Exam

    • Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 11 юли (неделя) до 23:59:59 часа;

    • Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 10 юли до 22:00 часа на 11 юли;

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Retake

    • Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 4 август (сряда) до 23:59:59 часа;

    • Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 31 юли до 22:00 часа на 1 август;

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Този курс е подходящ за хора с добри основни познания по Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads и SEO. Препоръчително е курсистите да могат да създават рекламни кампании и да познават отлично термини като "маркетинг фуния", "conversion rate", "CPA" и "CPC".

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 23 май. Обучението стартира на 25 май 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 11 юли, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 10 юли и 11 юли.

Certificate

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:
    • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател;
    • Доживотен достъп до учебните ресурсите от занятията на записания курс;
    • Достъп до затворена Facebook група с курсистите и помощ от ментор;
    • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията;

220 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 1 юни).

Преподавател

netpeak avatar
Геннадий Воробьов
Геннадий Воробьов е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria – резултатно-ориентирана агенция за дигитален маркетинг, част от Netpeak Group. Екипът на агенцията е фокусиран да изпълнява мисията си да генерира печалба за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина, да развива пазара технологически и икономически, да създава нови кадри и с примера си да вдъхновява околните да бъдем проактивни граждани. Организатор на ежегодната конференция за дигитален маркетинг Online Advertising, основател на безплатна платформа за развитие на малкия бизнес Netpeak Cluster.
LinkedIn