Курс Building Digital Branding - февруари 2021 - SoftUni Digital
Loading...

Building Digital Branding - февруари 2021

24 февруари 2021 28 март 2021 4 седмици 6 кредита

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Разбиране на основните компоненти на бранда и брандинга
  • Разпознаване на основните елементи при изграждането на дигитален бранд
  • Разпознаване на силните и слабите страни на един бизнес
  • Познаване на компонентите на стратегията за онлайн присъствие
Теми
  • resources

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • ОСНОВИ НА БРАНДИНГА. КАК СЕ ИЗГРАЖДА БРАНД

    • Какво е бранд;
    • История на някои от най-популярните брандове;
    • Развитие на брандовете във времето;
    • Развитие на дигиталните брандове;
    • Кои са основните елементи на бранда;
    • Как технически се изгражда брандът;
    • Кои са основните стъпки в създаването и изграждането му;
    • Времеви измерения. Живот на бранда в дигитална среда - изменения;

    Дата: 24 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • SWOT АНАЛИЗ. АУДИТОРИЯ. ЦЕЛИ

    • Кои са силните и слабите страни на един бизнес, кои са възможностите за развитие и заплахите - без SWOT анализ няма как да градим силен бранд;
    • Кои са нашите таргет аудитории и какви са целите ни, за да знаем накъде вървим и поставим стабилни основи на нашия бранд;

    Дата: 26 февруари, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.


    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • САЙТЪТ КАТО КОМУНИКАЦИОНЕН ЦЕНТЪР

    • Сайтът и като комуникационен център на нашето дигитално присъствие;
    • Как се изгражда и какви са основните моменти в създаването му от перспективата на брандинга;
    • Кои са основните брандинг елементи и възможности;
    • Кои са задължителните компоненти и кои - пожелателните;
    • Как всичко това се пренася в останалите дигитални канали на бранда;

    Дата: 5 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • РЕБРАНДИНГ. ОНЛАЙН ЕЛЕМЕНТИ.

    • Кога и как е нужен и се прави ребрандинг;
    • Защо е нужен;
    • Основни стъпки;
    • Планиране и развитие;
    • Кои са останалите онлайн елементи, които е нужно да следим за нашия бранд и как да правим мониторинг;

    Дата: 10 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • ДИГИТАЛНИ КАНАЛИ И ДИГИТАЛНИ БРАНДОВЕ

    • Истории и съдържание за живи брандове;
    • Кои са основните канали, които брандът използва;
    • Къде са нашите публики и къде следва да сме ние;
    • Интеракция и предаване бранда в ръцете на потребителя;
    • Кое прави един бранд жив;
    • Дигитални канали и брандинг елементи. Синхронизация;

    Дата: 12 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • РАЗВИТИЕ НА БРАНДА В ДИНАМИЧНА СРЕДА. ПЛАНИРАНЕ

    • Сайтът е център на нашето присъствие като цяло - кои са основните елементи, с какво е нужно да се съобразим, структура и архитектура, функционалности и дизайн;
    • Как се прави задание за сайт;
    • Какви са изискванията и какви са възможностите;
    • Планиране развитието на бранда - как се прави план, кои са ресурсите, които е необходимо да планираме и имаме, за да реализираме успешно целите си;
    • Етапи на работа;
    • Отчетност и измеримост на резултата;

    Дата: 17 март, от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 28 март (неделя) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 27 март до 22:00 часа на 28 март.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да предадете не по-късно от 11 април (неделя) до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 10:00 часа на 10 април до 22:00 часа на 11 април.

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, студенти по маркетинг и комуникации, собственици на малък и среден бизнес, както и за всички, които искат да научат повече за дигиталния брандинг като цяло.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или на оранжевия бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 22 февруари. Обучението стартира на 24 февруари 2021 г., а занятията ще се провеждат всеки сряда и петък от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 28 март, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 27 и 28 март.

Certificate

Ще получа ли сертификат след изпита??

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато " Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Обучението в курса е безплатно. Единствено желаещите да се явят на редовен изпит и да получат сертификат на СофтУни и удостоверение, заплащат еднократна такса.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:
    • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
    • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
    • Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Безплатно
Изпит (до 5.03)

Ранно записване за редовен изпит:
    • Явяване на редовен изпит, проверка и оценяване
    • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията

100 лв.
Изпит (от 6.03 дo 17.03)

Късно записване за редовен изпит:

    • Явяване на редовен изпит, проверка и оценяване
    • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията

200 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпит (5 март).

Преподавател

Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР, и Интернет медии над 10 години в НБУ. Създател на медийна група Аз медиа. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. Работила е по проекти за брандовете McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България и други.