Курс Performance Digital Marketing - юни 2019 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Performance Digital Marketing - юни 2019

Умения, които ще придобиеш

  • Дефиниране на целите на проекта
  • Планиране на рекламни бюджети и прогнозиране
  • Разработка на работни планове за действие
  • Отчети в Google Analytics за напреднали
  • Реализация на настройките в различните платформи
  • Методологии за анализ на резултатите

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Цели, метрики и прогнозиране

    • Мястото на дигиталния маркетинг и неговите дисциплини;
    • Маркетингов план;
    • Определяне на цели пред дигиталния маркетинг;
    • Цели по системата SMART
  • KPI;
    • Какво е и как избираме;
    • Прогноза за ефективностт.Определяне на референтни и целеви стойности;
    • Фунията See-Think-Do-Care.
  • Планиране и целеви стойности

    • Бюджет - колко да инвестирам;
    • Връзка между бюджет и приход;
    • Минималната информация за планиране: цели или средства;
    • Кое колко струва;
    • За какво плащаме в рекламата и колко струва;
    • Кое плащаме в SEO и в Email marketing;
    • Кога да не инвестирам / защо не се получава?;
    • Медиен план, план за SEO;
    • Универсален план на действията, Работен план.

  • Отчитане за Performance Digital Marketing

    • Google Analitycs: къде да гледам;
    • OWOX и внасяне на данни в Google Analitycs;
    • Кой донесе тия пари: Модели на атрибуция;
    • Изследване на сезонност;
    • Google Trends, Keyword Planne.

  • Нови тенденции в инструменти и канали

    • Google Analytics настройки;
    • Facebook Ads (двете мрежи);
    • Google Ads (трите мрежи);
    • Други рекламни платформи/инструменти - какво представляват.

  • Анализ на данни

    • ROI и Стойност;
    • ROAS и ERS;
    • KPI доклади;
    • Автоматизация;
    • Analytics доклади за пари и персонализирани доклади за ефективността.

  • Подобряване и мащабиране

    • Автоматизирано vs Ръчно - при избор на аудитории и елементи на комуникацията;
    • Значение на марката. Колко струва моят бранд?;
    • Как да скочим на конкурентите – хватки от рекламата и SEO;
    • Акции и промоции;
    • Към нови пазари: Гърция, Румъния и по-далеч. MarketFinder. Сравнителни данни за търговия от различни пазари.

  • Изпит

    Още няма описание за тази лекция

  • За кого е подходящ курсът?

    Inhouse специалистите работещи за Ecommerce проекти ще получат идеи за разширяване на обхвата на техните активности. Ръководителите на екипи и бизнеси ще получат нови бизнес ориентирани отчети, както и повече разбиране какво може да се изисква от изпълнителите (подчинени или подизпълнители). Специалистите от дигитални агенции и специалистите на свободна практика ще развият текущите си бизнес и работни процеси при изпълнението на услуги по проектите на клиентите си.

    Как мога да се запиша?

    За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

    Как и къде ще се провеждат занятията?

    Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

    Колко струва обучението в курса и какво включва?

    Онлайн

    120 лв.

    Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

    SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

    Николай Колев

    Преподавател

    Николай Колев е Team Lead на рекламния екип "Dream Team" – българският PPC отбор на дигитална агенция Netpeak.
    От 1999 работи като специалист по маркетинг и реклама. Заемал е позициите специалист по рекламен текст, реклама и маркетинг в рекламните агенции Foote, Cone & Belding, EuroRSCG, Publicis и Neonet (съосновател). Работил е като маркетинг специалист и за компаниите Sofia France Auto, Logiforce, SoftConsultGroup.
    Изцяло в дигиталния маркетинг е от 2010. Започва в PPС дивизията на Netpeak през 2015. Днес е отговорен за развитието, качеството и резултатите в малко над 80 проекта.

    *Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

    Можем ли да използваме бисквитки?
    Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
    Назад
    Функционални
    Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
    Рекламни
    Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.