Omnichannel Performance Digital Marketing - май 2019 Курс Omnichannel Performance Digital Marketing - май 2019 - SoftUni Digital
Loading...

Omnichannel Performance Digital Marketing - май 2019

14 май 2019 3 седмици 9 кредита

За курса

Курсът обхваща основните performance канали в дигиталния маркетинг (Facebook, Google Ads, локални рекламни платформи, SEO, Email), предварителна подготовка към дефиниране на цели, планиране, разработка на стратегия, прогнозиране и измерване на резултатите, предимно за Ecommerce проекти.

Обучението е структурирано по методологията на Netpeak DPMEAI - “Define and Plan > Measure > Execute > Analyze > Improve”.

Целта на курса е да обедини знанията, които имате до момента за отделните канали в една обща картинка, да даде отговор на въпроса “Как комуникират каналите помежду си?” и да ви научи как да ги използвате оптимално и в синергия.

Умения, които ще придобиеш

  • Дефиниране на целите на проекта
  • Планиране на рекламни бюджети и прогнозиране
  • Разработка на работни планове за действие
  • Отчети в Google Analytics за напреднали
  • Реализация на настройките в различните платформи
  • Методологии за анализ на резултатите
Теми
  • Define and Plan 1

    • Мястото на дигиталния маркетинг и неговите дисциплини. Маркетингов план
    • Определяне на цели пред дигиталния маркетинг. Цели по системата SMART
    • KPI. Какво е и как избираме
    • Прогноза за ефективността. Определяне на референтни и целеви стойности
    • Фунията See-Think-Do-Care. Кои мрежи, инструменти и послания - за къде са

    Дата: 14-ти май, от 19:00 - 22:00, зала HQ Lab

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Define and Plan 2

    • Бюджет - колко да инвестирам. Връзка между бюджет и приход. Минималната информация за планиране: цели или средства
    • Кое колко струва. За какво плащаме в рекламата и колко струва. Кое плащаме в SEO и в Email marketing
    • Кога да не инвестирам / защо не се получава?
    • Медиен план, план за SEO, Универсален план на действията, Работен план

    Дата: 16-ти май, от 19:00 - 22:00, зала HQ Lab

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Measure

    • Google Analitycs: къде да гледам
    • OWOX и внасяне на данни в Google Analitycs
    • Кой донесе тия пари: Модели на атрибуция
    • Изследване на сезонност
    • Google Trends, Keyword Planner

    Дата: 21-ви май, от 19:00 - 22:00, зала HQ Lab

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Execute

    • Google Analytics настройки
    • Facebook Ads (двете мрежи)
    • Google Ads (трите мрежи)
    • Други рекламни платформи/инструменти - какво представляват
    • SEO / CRO
    • Email marketing

    Дата: 23-ти май, от 19:00 - 22:00, зала HQ Lab

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Analyze

    • ROI и Стойност
    • ROAS и ERS. LTV
    • KPI доклади. Автоматизация
    • Analytics доклади за пари и персонализирани доклади за ефективността

    Дата: 28-ми май, от 19:00 - 22:00, зала Deep Web Lab

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Improve

    • Автоматизирано vs Ръчно - при избор на аудитории и елементи на комуникацията
    • Значение на марката. Колко струва моят бранд?
    • Как да скочим на конкурентите – хватки от рекламата и SEO
    • Акции и промоции
    • Към нови пазари: Гърция, Румъния и по-далеч. MarketFinder. Сравнителни данни за търговия от различни пазари

    Дата: 30-ти май, от 19:00 - 22:00, зала Open Source

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

  • Изпит

    Ресурси от темата

    Още няма материали за тази лекция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Inhouse специалистите работещи за Ecommerce проекти ще получат идеи за разширяване на обхвата на техните активности.
Ръководителите на екипи и бизнеси ще получат нови бизнес ориентирани отчети, както и повече разбиране какво може да се изисква от изпълнителите (подчинени или подизпълнители).
Специалистите от дигитални агенции и специалистите на свободна практика ще развият текущите си бизнес и работни процеси при изпълнението на услуги по проектите на клиентите си.

Кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 12 май 2019. Обучението стартира на 14 май и завършва на 30 май.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всеки вторник и четвъртък от 19:00 до 22:00 ч., като за конкретните зали в сградата на SoftUni, вижте информацията за съответната лекция в раздел "Теми".

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка. Ще имате и възможност лично да контактувате с лекторите, когато срещнете затруднения.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
Certificate

Какво представлява изпитът и ще получа ли сертификат след края на курса?

Изпитът ще се проведе под формата на курсов проект, който всеки курсист ще има възможността да предаде за оценяване. Желаещите да се явят на изпита, ще получат официален сертификат от SoftUni Digital, ако изкарат оценка над Много добър (5.00). 

Има ли допълнителни изисквания?

Курсът е подходящ за теб, ако поне едно от следните твърдения е вярно:

  • имаш поне 1 година опит в онлайн рекламата и търсиш идеи и съвети за надграждане на резултатите;
  • понятия като динамичен ремаркетинг, пиксели, Google Search Console, Google Analytics са част от ежедневието ти и работиш редовно с тях;
  • усвоил си и си приложил поне веднъж знания от следните курсове на SoftUni Digital или сходни по съдържание обучения - Google Ads Masterclass, SEO Advanced, Google Analytics, Email Marketing Masterclass и Facebook Advertising Masterclass.

Колко струва обучението в курса?

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до затворена Facebook група с участниците в курса и лекторите
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лекторите на живо
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
240лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: live стрийминг, видеа от учебните занятия, презентации, допълнителни материали 
  • Достъп до затворена Facebook група с участниците в курса и лекторите
  • Възможност за задаване на конкретни въпроси към лекторите през платформата sli.do
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
190лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на курса (21 май). 

Преподавател

nikolaydkolev avatar
Николай Колев е Team Lead на рекламния екип "Dream Team" – българският PPC отбор на дигитална агенция Netpeak.
От 1999 работи като специалист по маркетинг и реклама. Заемал е позициите специалист по рекламен текст, реклама и маркетинг в рекламните агенции Foote, Cone & Belding, EuroRSCG, Publicis и Neonet (съосновател). Работил е като маркетинг специалист и за компаниите Sofia France Auto, Logiforce, SoftConsultGroup.
Изцяло в дигиталния маркетинг е от 2010. Започва в PPС дивизията на Netpeak през 2015. Днес е отговорен за развитието, качеството и резултатите в малко над 80 проекта.