E-commerce - април 2017
Умения, които ще придобиеш
- Планиране на онлайн магазини
- Маркетинг на онлайн магазини
- Анализиране на онлайн магазини
- Оптимизиране на онлайн магазини
- Развиване на онлайн магазини
- Глобализиране на онлайн магазини
Теми
-
Дигитално изпълнение на маркетинг модела -
Дигитално изпълнение на маркетинг модела
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Модерни Ecommerce технологии -
Модерни Ecommerce технологии
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Компоненти на бизнеса на електронната търговия -
Компоненти на бизнеса на електронната търговия
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Маркетинг микс за онлайн магазини -
Маркетинг микс за онлайн магазини
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Развитие и глобализация -
Развитие и глобализация
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Автоматизация и бъдещето на онлайн търговията -
Автоматизация и бъдещето на онлайн търговията
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
140 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Димитър Савов
Преподавател
Димитър Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 12 години. В момента управлява рекламен бюджет от над 1 000 000 лева на месец и дигиталния маркетинг на онлайн магазини в над 30 държави от 6 континента. Участвал е в близо 200 онлайн бизнес проекта. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters.