Marketing Fundamentals - юли 2025

Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Умения за внедряване на AI в процеса на работа
- Умения за прилагане на A/B тестове
- Анализиране на резултатите и оптимизиране на кампании с помощта на AI
- Умения за писане на ефективни и кратки текстове
- Персонализиране на имейли
- Умения за прилагане на добри дизайн практики в кампаниите
- Умения за прилагане на основните UX/UI принципи
- Умения за автоматизация на събиране на контакти
- Умения за сегментиране на аудитория
- Използване на AI за автоматизация и подобрение на резултатите
- Работа с различни видове KPIs и измерване на ефективността
- Избор на най-подходящи ключови думи
- Работа с кампании тип Performance Max и Demand Gen
- Оптимизация на Search кампании с помощта на AI
- Създаване на Search кампании
- Създаване на Google Ads акаунт
- Настройване и интеграция на GA4 в уебсайт
- Проследяване и анализиране на ключови показатели като трафик, конверсии и продажби
- Създаване и персонализиране на отчети в GA4
- Анализиране и сегментиране на аудиторията по различни критерии - демография, поведение и др.
- Интерпретиране на данни и извличане на ценни бизнес наблюдения за увеличаване на продажбите
- Анализиране на представянето на маркетинг активностите и дефиниране на подобряване на стратегията
- Автоматизиране на отчети и визуализация на данни с цел лесна проследимост на представянето на сайта
- Управление на Business Manager и рекламни акаунти
- Използване на AI инструменти
- Създаване на Facebook страници и групи
- Работа с Facebook Pixel и данни от него
- Използване на рекламни формати според избраната цел
- Създаване на визуално съдържание и копирайт
- Създаване на рекламни кампании във Facebook
- Планиране, създаване и измерване на стратегии чрез съдържание
- Анализиране на нуждите на целевата аудитория
- Създаване на теми за съдържание
- Разбиране за текущите работещи формати и алгоритми
- Оптимизиране на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
- Задаване на ключови измерители при определяне на успеха
- Разбиране на работата на търсачките и всички основни алгоритми
- Умения за събиране на семантично ядро от ключови думи
- Умения за разписване на коректни мета тагове
- Умения за SEO Copywriting и създаване на текстове
- Използване на инструменти за уеб анализ на постигнати резултати
- Анализ на външни линкове
- Изграждане на коректна структура за потребителя и търсачките
- Създаване и управление на Google Business Profilе
- Създаване на подходящи рекламни послания
- Създаване на Youtube кампании
- Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
- Анализ на представянето на маркетинг активностите и дефиниране на подобряване на стратегията
- Анализ и сегментиране на аудиторията по различни критерии - демография, поведение и др.
- Работа с водещи имейл маркетинг системи
- Създаване на имейл стратегии
- Дизайн и създаване на съдържание за имейли
- Персонализация и сегментация на аудитории
- Анализ и оптимизация на имейл кампании
- Психологически трикове и техники в имейл маркетинга
- Управление на списъци и бази данни
- Създаване на Display & YouTube кампании
- Използване на Web анализ за бизнес и маркетинг цели
- Конфигуриране на GA4 профила и инструменти за събиране на данни
- Работа с дименсии и метрики в GA4
- Измерване на електронна търговия
- Създаване и разбиране на отчети
- Използване на отчети за маркетинг и бизнес цели
- Създаване и администриране на Facebook страници и групи
- Анализ на нуждите на целевата аудитория
- Оптимизация на вътрешните ресурси при създаване на съдържание
- Създаване на SEO текстове
- Изграждане на структура за потребителя и търсачките
- Анализиране на външни линкове
- Използване на инструменти за уеб анализ
- Разписване на коректни мета тагове
- Събиране на семантично ядро от ключови думи
- Оптимизация на Google Business Profile
- Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
- Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
- Умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга
- Анализиране и оптимизиране на резултатите от имейл кампании
- Сегментиране на аудитории
- Използване на Web анализа за бизнес и маркетинг цели
- Разбиране на дименсиите и метриките в GA4
- Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
- Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
- Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
- Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
- Създаване на Display & Youtube кампании
- Създаване на групи и теми за съдържание
- Умения за SEO Copywriting
- Създаване на Google my Business профил и управлението му
- Принципи на работа на търсачките
- Анализ на търсещите машини
- Умения за изготвяне на технически одит
- Работа с Google Search Console
- Работа с инструменти за SEO специалисти
- Оптимизация на съдържанието
- Основни дефиниции във уеб анализа
- Google Analytics акаунт, първоначална настройка и имплементация
- Работа с основни отчети в Google Analytics
- Сегментиране на отчети
- Настройка на цели, събития и модул за електронната търговия
- Създаване на персонализирани отчети, настройка на известия
- Създаване на визуално съдържание за платформата
- Организиране на промоционални кампании във Facebook
- Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
- Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
- Познаване тънкостите на различните типове съдържание
- Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
- Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
- Създаване на ефективни лендинг страници
- Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
- Стратегии при решаване на проблеми с имейл кампаниите
За кого е подходящ модулът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?
Записването в модулa е отворено до 12 юли. Обучението
стартира на 14 юли 2025 г. Модулът включва следните курсове:
• Google Ads - септември 2025, стартира на 15 септември 2025 г.;
• Google Analytics - октомври 2025, стартира на 20 октомври 2025 г.;
• Facebook Marketing - ноември 2025, стартира на 24 ноември 2025 г.
• Content Marketing - януари 2026, стартира на 5 януари 2026 г.;
• SEO - февруари 2026, стартира на 16 февруари 2026 г.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Определени сесии от модула се предоставят под формата на предварително записани видео уроци, които се качват в платформата по график, заедно с други учебни ресурси. Друга част от занятията се провеждат онлайн в реално време, като курсистите имат възможност да задават въпроси на преподавателя. Веднага след всяко занятие проведено в реално време, получавате достъп до записа и учебните ресурси. Подробен график на занятията по ден и час, както и формат на провеждане (на запис или онлайн в реално време), можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки курс от модула.
Колко струва обучението в модула и какво включва?
Онлайн
990 лв.Онлайн обучение с видео уроци, достъпни по всяко време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до 6 затворени Facebook групи с курсистите
Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения
ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 990 лева или да го направите на 2 равни вноски по 520 лева (общо 1040 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 14 август 2025 г.
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 21 юли).

Борислав Колибаров
Преподавател
Борислав е бранд посланик на най-голямата конференция за електронна търговия на Балканите и е част от маркетинг журито на най-големия конкурс, в който се търсят най-добрите онлайн магазини. През 2024 година е избран за една от 100 най-влиятелни личности в IT индустрията в България.

Богдан Богомилов
Преподавател

Вяра Стефчева
Преподавател
Петър Хаджиколев
Преподавател
Етиен Янев
Преподавател

Мартин Желязков
Преподавател
В Netpeak Bulgaria е отговарял за стратегическото SEO планиране, изпълнението на проекти и корпоративни обучения за компании като A1, Decathlon, Technomarket и БНР, споделяйки експертни знания.
От 2018 година Мартин е лектор в SoftUni Digital и автор на курсовете SEO Fundamentals, Technical SEO и SEO & AI - с над 15,000 обучени курсиста. Също така е лектор на престижни събития като Online Advertising, Career Show и IAB Masterclass.
През 2024 година е отличен като една от "Топ 100 най-влиятелни IT личности в България" и става най-следваният маркетолог в LinkedIn.
