Fundamentals Module - май 2021 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Fundamentals Module - май 2021

Начало: 18 май 2021
24 седмици
6 курса в модула
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
  • Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга
  • Анализиране и оптимизиране на резултатите от имейл кампании
  • Стратегии при решаване на проблеми с имейл кампаниите
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Усвояване на принципите за работа на търсачките
  • Анализ на търсещите машини
  • Умения за изготвяне на технически одит
  • Работа с Google Search Console
  • Умения за работа с инструменти за SEO специалисти
  • Оптимизация на съдържанието
  • Персонализация на отчети в Google Analytics
  • Работа с Google Tag Manager
  • Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
  • Работа с Google Data Studio
  • Работа с външни инструменти и Google Analytics API
  • Създаване на персонализирани отчети
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Fundamentals Module е позволен за записване на всички, които са преминали успешно приемния изпит след курса Marketing Basics.

Как мога да се запиша?

За да се запишете кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването във Fundamentals Module е отворено до 16 май. Обучението стартира на 17 май г. с курса Content Marketing - май 2021. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

Content Marketing - май 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
Facebook Marketing - юни 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
Email Marketing - юли 2021, всеки понеделник и сряда, от 19:00 до 22:00 часа;
Google Ads - септември 2021, всеки понеделник и сряда, от 19:00 до 22:00 часа;
SEO - октомври 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
Google Analytics - ноември 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво включва обучението в модула?

За модула се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение. ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 620 лева или да го направите на 2 равни вноски по 330 лева (общо 660 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 18 юни 2021 г.

Колко струва обучението в модула?

Онлайн

620 лв.

Присъствие в учебни занятия на всички занятия

Личен контакт с преподавателя и с курсистите в залата

Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател

Доживотен достъп до учебните ресурси от занятията на записания модул

Достъп до затворена Facebook група с курсистите и помощ от ментор

Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията

Василена Вълчанова

Преподавател

Василена Вълчанова е специалист по маркетинг и комуникации с 10-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг-стратегии за марки в различни индустрии, включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия. От 2006 г. води блога за маркетинг и комуникации “Васи ли?!” Занимава се с content marketing от 8 години.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, която разработва дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара.

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design & Communication и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България.  Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Преподавател по маркетинг и ПР повече от 10 години в НБУ. Създател на  Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг. Член на УС на IAB България и Националния съвет по безопасен Интернет. Работила е по проекти за множество брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България и др.

Симона Попова

Преподавател

Симона Попова се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят. Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики.

Богдан Богомилов

Преподавател

Богдан Богомилов се занимава с Дигитален маркетинг от 8 години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др., през което време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 10+ милиона лв. От година и половина се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания.

Геннадий Воробьов

Преподавател

Геннадий Воробьов е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria – Performance digital marketing агенция, част от Netpeak Group, както и на Netpeak Cluster. Екипът на агенцията е фокусиран върху това да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина. Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма  на Softuni Digital от самото ѝ създаване.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

Мартин Желязков

Преподавател

Мартин Желязков е SEO специалист в Netpeak Bulgaria. Притежава солиден опит в SEO на онлайн магазини и корпоративни сайтове. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 година. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции и семинари, уебинари, IAB Bulgaria digital marketing masterclass и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг у нас, сред които и Online Advertising конференция. Лектор в Softuni Digital в курсовете "Seach Engine Optimisation", "SEO Advanced", "Conversion Rate Optimization" и още.

Борислав Дончев

Преподавател

Борислав Дончев е SEO специалист в Netpeak Bulgaria. Той завършва с отличие цялостната програма  в SoftUni Digital, където печели първо място за най-добър студент в курса по "Search Engine Optimisation" и получава покана да се присъедини към екипа на Netpeak. Борислав е собственик на изключително успешен бизнес, функциониращ офлайн и онлайн. Лектор е в курса "Seach Engine Optimisation" в  SoftUni Digital, два пъти е част от журито на "СофтУниада", както и в Netpeak Talks, организиран съвместно със Softuni Digital.

Fundamentals Module - май 2021

Начало: 18 май 2021
24 седмици
6 курса в модула
Запиши се
Fundamentals Module - май 2021