Fundamentals Module - май 2021 - SoftUni Digital
Loading...

МОДУЛ: Fundamentals Module - май 2021

Активен

За модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
  • Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга
  • Анализиране и оптимизиране на резултатите от имейл кампании
  • Стратегии при решаване на проблеми с имейл кампаниите
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Усвояване на принципите за работа на търсачките
  • Анализ на търсещите машини
  • Умения за изготвяне на технически одит
  • Работа с Google Search Console
  • Умения за работа с инструменти за SEO специалисти
  • Оптимизация на съдържанието
  • Персонализация на отчети в Google Analytics
  • Работа с Google Tag Manager
  • Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
  • Работа с Google Data Studio
  • Работа с външни инструменти и Google Analytics API
  • Създаване на персонализирани отчети

Fundamentals Module е позволен за записване на всички, които са преминали успешно приемния изпит след курса Marketing Basics.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за Fundamentals Module, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

До кога мога да се запиша и кога стартира Fundamentals Module?

Записването за Fundamentals Module е отворено до 13 май. Обучението стартира на 18 май 2021 г. с курса "Content Marketing - февруари 2021".

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки отделен курс от програмата. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението във Fudamentals Program? 

За Fundamentals Module се заплаща еднократна такса за онлайн обучение в SoftUni Digital, явяване на редовни онлайн изпити и издаване на сертификат и удостоверение. 

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за Fundamentals Module

  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател;
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия;
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите;
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
620 лв.

ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 620 лева или да го направите на 2 равни вноски по 330 лева (общо 660 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 18 юни 2021 г.

Преподаватели

vasvalch avatar
Василена Вълчанова
Василена Вълчанова е специалист по маркетинг и комуникации с 10-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS, Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг-стратегии за марки в различни индустрии, включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия. От 2006 г. води блога за маркетинг и комуникации “Васи ли?!” Занимава се с content marketing от 8 години.
denislav.georgiev avatar
Денислав Георгиев
Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, която разработва дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара.
Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design & Communication и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България.  Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Преподавател по маркетинг и ПР повече от 10 години в НБУ. Създател на  Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг. Член на УС на IAB България и Националния съвет по безопасен Интернет. Работила е по проекти за множество брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България и др.
montes avatar
Симона Попова
Симона Попова се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят. Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики.
BogdanBogomilov avatar
Богдан Богомилов
Богдан Богомилов се занимава с Дигитален маркетинг от 8 години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др., през което време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 10+ милиона лв. От година и половина се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания.
netpeak avatar
Геннадий Воробьов
Геннадий Воробьов е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria – Performance digital marketing агенция, част от Netpeak Group, както и на Netpeak Cluster. Екипът на агенцията е фокусиран върху това да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина. Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма  на Softuni Digital от самото ѝ създаване.
velizar.velichkov avatar
Велизар Величков
Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.
m.zhelyazkov avatar
Мартин Желязков
Мартин Желязков е SEO специалист в Netpeak Bulgaria. Притежава солиден опит в SEO на онлайн магазини и корпоративни сайтове. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 година. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции и семинари, уебинари, IAB Bulgaria digital marketing masterclass и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг у нас, сред които и Online Advertising конференция. Лектор в Softuni Digital в курсовете "Seach Engine Optimisation", "SEO Advanced", "Conversion Rate Optimization" и още.
donchev77 avatar
Борислав Дончев
Борислав Дончев е SEO специалист в Netpeak Bulgaria. Той завършва с отличие цялостната програма  в SoftUni Digital, където печели първо място за най-добър студент в курса по "Search Engine Optimisation" и получава покана да се присъедини към екипа на Netpeak. Борислав е собственик на изключително успешен бизнес, функциониращ офлайн и онлайн. Лектор е в курса "Seach Engine Optimisation" в  SoftUni Digital, два пъти е част от журито на "СофтУниада", както и в Netpeak Talks, организиран съвместно със Softuni Digital.