Content Creation and Strategy - май 2021 - SoftUni Digital
Loading...

МОДУЛ: Content Creation and Strategy - май 2021

Активен

За модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Различаване на отделните видове комерсиално съдържание
  • Създаване на успешни текстове
  • Създаване на вълнуващи и работещи заглавия
  • Разработване на дистрибуционните канали на съдържанието
  • Разучаване на структурата на комерсиалния текст
  • Изграждане на копирайтинг стратегии
  • Планиране на цялостни стратегии за маркетинг чрез съдържание
  • Управление на процесите по създаване на съдържание
  • Демонстриране на възвръщаемостта на маркетинговото съдържание
  • Усвояване на комбинации от различни маркетинг тактики
  • Концептуализиране на съдържание, работещо за различни аудитории
  • Планиране на съдържание за етапите от потребителската пътека
  • Създаване на бизнес планове за целите на контент маркетинга
  • Разбиране на всички различни роли, които съдържанието изпълнява

Модулът е подходящ както за хора с опит в създаването съдържание и измерването на неговата ефективност, така за хора с добри познания в сферата на Content Marketing. Необходимо е курсистите да бъдат добре запознати с базовите принципи за потребителски нужди, таргетиране и потребителски път.

Как мога да се запиша?

За да се запишете кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в модулa е отворено до 17 май. Обучението стартира на 25 май 2021 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

Copywriting Secrets - май 2021, всеки понеделник и сряда, от 19:00 до 22:00 часа;
Content Strategy - юли 2021, всеки понеделник и сряда от 19:00 до 22:00 часа;

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

За модула се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на редовен изпит и издаване на сертификат и удостоверение.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение:
    • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател;
    • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия;
    • Достъп до 2 затворени Facebook групи с курсистите;
    • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията;

350 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (2 юни).

Преподаватели

Angel_Iskrev avatar
Ангел Искрев
Ангел Искрев е Creаtive Director и партньор в рекламната агенция с дигитален фокус proof. Той има над осемгодишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина. Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други. Ангел е бивш творчески директор на guts&brainsDDB и All Channels. В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards.
vasvalch avatar
Василена Вълчанова
Василена Вълчанова има бакалавърска степен по “Връзки с обществеността” от СУ “Св. Климент Охридски” и магистърска степен по “Международни комуникации” от Leeds Beckett University. Успешно преминава редица сертификации, включително Hubspot Inbound certification, и сертификати от Growth Tribe Academy, Content Marketing Institute University и Copyhackers.

Тя има близо 15 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, изграждане на маркетинг фунии и CRO (conversion rate optimization) в сферата на е-търговията и SaaS (software-as-a-service). Работила е с марки като LG Electronics, DELL, Razer, Ozone.bg, Enhancv.