Content Creation and Management - септември 2024 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Content Creation and Management - септември 2024

2 курса в модула
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Различаване на отделните видове комерсиално съдържание
  • Създаване на успешни текстове
  • Измисляне на идеи в различни канали
  • Разпознаване и достигане до инсайти
  • Измисляне на творчески концепции
  • Основни умения за презентиране на идеи
  • Писане на SEO текстове
  • Комбиниране на различни маркетинг тактики
  • Планиране на стратегии за маркетинг чрез съдържание
  • Управление на процесите по създаване на съдържание
  • Използване на AI инструменти
  • Създаване на съдържание за различни аудитории
  • Планиране за различните етапи от потребителската пътека
  • Генериране на идеи в различни канали
  • Прилагане на различни техники за писане
  • Различаване на отделните видове комерсиално съдържание
  • Създаване на успешни текстове
  • Измисляне на идеи в различни канали
  • Разпознаване и достигане до инсайти
  • Основни умения за презентиране на идеи
  • Комбиниране на различни маркетинг тактики
  • Разбиране на всички различни роли, които съдържанието изпълнява
  • Планиране на цялостни стратегии за маркетинг чрез съдържание
  • Управление на процесите по създаване на съдържание
  • Демонстриране на възвръщаемостта на маркетинговото съдържание
  • Концептуализиране на съдържание, работещо за различни аудитории
  • Планиране на съдържание за етапите от потребителската пътека
  • Разбиране на връзката между копирайтинг и бранд стратегия
  • Планиране на цялостни стратегии за маркетинг чрез съдържание
  • Демонстриране на възвръщаемостта на маркетинговото съдържание
  • Концептуализиране на съдържание, работещо за различни аудитории
  • Планиране на съдържание за етапите от потребителската пътека
  • Създаване на бизнес планове за целите на контент маркетинга
  • Създаване на вълнуващи и работещи заглавия
  • Разработване на дистрибуционните канали на съдържанието
  • Разучаване на структурата на комерсиалния текст
  • Изграждане на копирайтинг стратегии
  • Разбиране на всички различни роли, които съдържанието изпълнява
  • Различаване на отделните видове комерсиално съдържание
  • Създаване на вълнуващи и работещи заглавия
  • Разработване на дистрибуционните канали на съдържанието
  • Разучаване на структурата на комерсиалния текст
  • Изграждане на копирайтинг стратегии
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Модулът е подходящ за хора, които имат познания в създаването съдържание и измерването на неговата ефективност. Необходимо е курсистите да бъдат добре запознати с базовите принципи за потребителски нужди, таргетиране и потребителски път. За модула е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модулa е отворено до 8 септември. Обучението стартира на 10 септември 2024 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, като:

Copywriting Secrets - септември 2024, стартира на 10 септември 2024 г.;
Content Management - октомври 2024, стартира на 22 октомври 2024 г.

Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки курс от модула.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

450 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до 2 затворени Facebook групи с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

При записване за модула спестявате приблизително 20% от цената на отделните курсове в него

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до датата на третото занятие от първия курс (до 17 септември).

Александър Братимиров

Преподавател

Александър Братимиров е партньор и творчески директор в Human - агенция на годината на ФАРА и най-награждаваната агенция за последните четири години. Той дълго време е творчески продуцент и сценарист в риалити формати и сериали, а през последните 10 години се занимава с реклама. Следва едно просто правило - не пиши нищо, което никой няма да иска да прочете. Опитва се постоянно да е любопитен и да пали любопитството в другите.

Атанас Атанасов

Преподавател

Атанас Атанасов има над 14 години опит в сферата на маркетинга и рекламата. Кариерата си започва в дигитална творческа агенция, а впоследствие изпълнява ръководни роли в маркетинг екипите на големи компании като Lidl, Carlsberg и Telenor. Партньор е в The other half и в момента е СМО в един от най-успешните стартъпи в България - TaxiMe.

Content Creation and Management - септември 2024

Content Creation and Management - септември 2024
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.