Онлайн търговия, тенденции, данни и най-добри практики - SoftUni Digital
Loading...

Онлайн търговия, тенденции, данни и най-добри практики

Изминало събитие
Дата:
14 януари 2018
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Онлайн търговия, тенденции, данни и най-добри практики", който ще се проведе нa 14 януари 2018 г. (неделя) от 19:00 часа в зала Code Ground на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 0). Лекторът e Цветан Радушев.
За семинара

По време на семинара ще се разгледат основните точки за развитие успешен онлайн бизнес:

- Първи стъпки при избор и изграждане на eCommerce система

- Маркетингова стратегия за привличане на трафик, популяризиране на сайта и реализиране на успешни продажби

- Запазване на дълготрайни отношения с клиентите

- Създаване на лоялни клиенти

- Как да стимулираме клиентите да купят отново

- Комуникация с доставчици

- Споделяне на добри практики

За лекторите
Цветан Радушев
Цветан Радушев е Софтуерен инженер по образование, който успешно се заминава с онлайн търговия в последните 7 години. Има дългогодишен опит с продажбите в Amazon и успешно развива онлайн бизнес в eBay. Създател е на инструмента SmPro. Инструментът има за цел да оптимизира и автоматизира целият процес за покупка и продажба на стоки през интернет сайтове.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.