Как да достигнем потребителите чрез нетрадиционни канали Как да достигнем потребителите чрез нетрадиционни канали - SoftUni Digital
Семинар

Как да достигнем потребителите чрез нетрадиционни канали

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Как да достигнем потребителите чрез нетрадиционни канали", който ще се проведе нa 12 декември 2016 г. (понеделник) от 19:00 часа в зала Inspiration на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 2). Лектор e Волен Вълков.

За Семинара

Волен Вълков ще говори за различните начини за достигане на хиляди потребители, които не включват известните канали като Social Media, SEO, Content Marketing, etc. Ще научите кои са тези нетрадиционни методи и канали за комуникация и как по-точно да работите с тях. Лекторът споделя, че повечето големи компании са се изстреляли точно през тези канали, както и че такъв тип мислене все още липсва на повечето маркетолози в страната.

За Лектора

Волен Вълков

Волен Вълков става част от Start It Smart още на 19 години. Там се впуска в изучаване на предприемачество, маркетинг и стартъп компании. Три години по-късно с двама приятели стартира Enhancv (enhancv.com). Компанията разработва платформа, чрез която търсещите работа да се представят в пълния си блясък – нещо почти невъзможно за постигане с днешните обикновени черно-бели CV-та. Платформата вече има над 200 000 потребители в над 2500 града по света. Компанията е спомената в редица световни медии като Business Insider, Forbes, Entrepreneur и още много други, като всеки ден се бори да привлече още потребители в платформата си чрез различни маркетинг подходи. През свободното си време Волен се занимава или отново с Enhancv или се старае да развива себе си и хората в страната. Вярва че много скоро точно в България ще се роди the next big thing, но са нужни много маркетинг усилия за да стигне това нещо до целият свят.
Волен Вълков photo