Pricing Strategy: Как цената влияе на всичко? - SoftUni Digital
Loading...

Pricing Strategy: Как цената влияе на всичко?

Онлайн събитие
Безплатно
Дата:
29 юли 2025
Час:
19:00
Лектор:
д-р Лъчезар Иванов
Остават:
Записани онлайн : 7 / 3000
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Pricing Strategy: Как цената влияе на всичко?" нa 29 юли 2025 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор д-р Лъчезар Иванов.
За семинара
Защо ChatGPT Plus струва $20 на месец? А защо не $10 или $100?

В този семинар участниците заедно с лектора ще разгледат как се определят цени в утвърдени продуктови категории, както и как се подхожда при нови или иновативни предложения. Също така ще се обсъди кога и как е разумно да се повишават цените, за да се постигне по-висока рентабилност. Ще се разгледа в кои случаи ценовите промоции са подходящ инструмент, какви резултати могат да се очакват от тях и как да се използват стратегически.

Правилното ценообразуване е едно от най-важните решения за всяка компания. Цената влияе пряко върху печалбата и цялостната бизнес стратегия.

Важно: Семинарът ще бъде изцяло на живо и няма да има запис.
За лектора
д-р Лъчезар Иванов
Лъчезар е маркетинг консултант, който се занимава с маркетингова стратегия, комуникации и ценообразуване. Притежава докторска степен по маркетинг от Европейския университет Виадрина в Германия и е изнасял лекции във водещи маркетинг училища, сред които и Miami Ad School.
д-р Лъчезар Иванов Photo
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.