Как да постигаме маркетинговите си цели чрез уеб сайта ни?
Изминало събитие
Дата:
23 юли 2024
Час:
19:00
Лектор:
Божидар Николов
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Как да постигаме маркетинговите си цели чрез уеб сайта ни?" нa 23 юли 2024 г. (вторник) от 19:00
часа с лектор Божидар Николов.
За семинара
Често един уеб сайт се неглижира за сметка на рекламните кампании, които се реализират по различните канали, на които брандът присъства. Въпреки това тези, които желаят да постигат успешни бизнес и маркетингови цели и да изграждат лоялни аудитории, трябва да гледат на уеб сайта като на основа в дигиталното им присъствие.
По време на този семинар ще се разгледат в детайли следните въпроси:
• Каква точно е ролята на уеб сайта в една дигитална стратегия?
• Как неговият дизайн влияе на посетителите?
• Как се осигурява по-добро потребителско преживяване за видовете аудитории?
• Какво съдържание и функционалности трябва да се предвиди, за да се осигури възможността за преминаване от информираност към действие?
• Кои други фактори влияят върху резултатите, които се постигат със сайт?
По време на този семинар ще се разгледат в детайли следните въпроси:
• Каква точно е ролята на уеб сайта в една дигитална стратегия?
• Как неговият дизайн влияе на посетителите?
• Как се осигурява по-добро потребителско преживяване за видовете аудитории?
• Какво съдържание и функционалности трябва да се предвиди, за да се осигури възможността за преминаване от информираност към действие?
• Кои други фактори влияят върху резултатите, които се постигат със сайт?
За лектора
Божидар Николов
Божидар се занимава с дигитален маркетинг повече от 15 години. През 2013 година заедно с бизнес партньора си Любомир основават Alpha Best, която през годините се е утвърдила като една от водещите дигитални агенции в България.
През годините Божидар е имал ключова роля в развитието на повече от 1500 уеб проекта за брандове от цялата страна както при тяхното изграждане, така и в последващото им развитие. Бил е лектор във Факултета по журналистика и масова комуникация към Софийски университет "Св. Климент Охридски", както и представител на бизнеса в комисията за защита на държавните изпити към него.
През годините Божидар е имал ключова роля в развитието на повече от 1500 уеб проекта за брандове от цялата страна както при тяхното изграждане, така и в последващото им развитие. Бил е лектор във Факултета по журналистика и масова комуникация към Софийски университет "Св. Климент Охридски", както и представител на бизнеса в комисията за защита на държавните изпити към него.
Ресурси