3 работещи стратегии за увеличаване на продажбите и печалбите на всеки един бизнес
Изминало събитие
Дата:
11 април 2024
Час:
19:00
Лектор:
Павел Раев
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "3 работещи стратегии за увеличаване на продажбите и печалбите на всеки един бизнес" нa 11 април 2024 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Павел Раев.
За семинара
По време на семинара ще се говори за различни тактики и стратегии, благодарение на които може да се направи всеки един бизнес по-успешен. Също така участниците ще разберат защо това е от огромно значение за всеки един маркетинг експерт.
Събитието ще разгледа трите стълба на растеж на всеки един бизнес и как да бъдат подобрени, а именно:
• Брой клиенти - как бизнесите да привличат нови клиенти;
• Марж - как бизнесите да увеличат средната стойност на покупките;
• Честота на покупка - как бизнесите да създават доволни клиенти, които се връщат отново и носят препоръки?
Събитието ще разгледа трите стълба на растеж на всеки един бизнес и как да бъдат подобрени, а именно:
• Брой клиенти - как бизнесите да привличат нови клиенти;
• Марж - как бизнесите да увеличат средната стойност на покупките;
• Честота на покупка - как бизнесите да създават доволни клиенти, които се връщат отново и носят препоръки?
За лектора
Павел Раев
Павел е специалист в дигиталния маркетинг с над 7 години опит. Съосновател на агенция за рекламиране на онлайн магазин и продажбени фунии Effective Agency и съосновател в няколко други успешни онлайн бизнеса. През пътя си дотук той минава през всички стъпала на кариерата в дигиталния маркетинг: от любител и обучаващ се към стажант, през работа в дигитална агенция, фрийлансър до собственик на агенция с екип от няколко човека.
Дигиталните агенции се фокусират към реализирането на реални бизнес резултати - повече лийдове, продажби и оборот. Павел и екипът му са фокусирани върху онези 20% от маркетинг активностите, които носят 80% от резултатите.
Дигиталните агенции се фокусират към реализирането на реални бизнес резултати - повече лийдове, продажби и оборот. Павел и екипът му са фокусирани върху онези 20% от маркетинг активностите, които носят 80% от резултатите.
Ресурси