Инстаграм - Изграждане на стратегия и тенденции 2024
Изминало събитие
Дата:
23 януари 2024
Час:
19:00
Лектор:
Михаела Стоянова
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Инстаграм - Изграждане на стратегия и тенденции 2024" нa 23 януари 2024 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Михаела Стоянова.
За семинара
По време на семинара ще се разгледат следните теми:
• Защо ни е необходима стратегия за развиването на Инстаграм профил (за личен бранд и/или бизнес акаунт) и какво означава?;
• Силата на добре помисления брандинг и естетика;
• Как да изградим структура/скелет на съдържанието + tips and tricks от личния опит?;
• Cheat sheets – на какво да заложим в Инстаграм спрямо нивото на развитие, до което сме стигнали с профила?;
• Какво да очакваме през 2024? - тенденции.
• Защо ни е необходима стратегия за развиването на Инстаграм профил (за личен бранд и/или бизнес акаунт) и какво означава?;
• Силата на добре помисления брандинг и естетика;
• Как да изградим структура/скелет на съдържанието + tips and tricks от личния опит?;
• Cheat sheets – на какво да заложим в Инстаграм спрямо нивото на развитие, до което сме стигнали с профила?;
• Какво да очакваме през 2024? - тенденции.
За лектора
Михаела Стоянова
Михаела е основател и собственик на една от най-разпространените и активни дамски общности в България, FemmePerium, които целят да подкрепят младите момичета и жените по пътя на тяхното развитие с насоченост към бизнес, маркетинг и финансова грамотност. Тя се занимава професионално с маркетинг и социални мрежи от 19-годишна, а основите на традиционния маркетинг научава по време на обучението си в Американския университет, където завършва с най-високи отличия и първи места в редица проекти с реални компании. Още през първата си година от университета започва да работи за американски бутиков хотел, където създава и управлява социалните им мрежи и уебсайта. По-късно продължава по пътя на дигиталния маркетинг с курсове в Northwestern University в САЩ и Business of Fashion в Лондон. Михаела има богат и разнообразен опит на маркетолог в индустрии като FMCG, IT, Архитектура и дизайн, а понастоящем и във финансовия сектор. Мисията ѝ е да превежда комуникационно "сложни и неразбираеми" теми от финансовия свят, както и да стимулира повече хора да се възползват от силата на социалните мрежи (най-вече Инстаграм) като допълнителен източник на доходи.