Уроци от провала: как не се прави креативен бранд
Изминало събитие
Дата:
06 декември 2022
Час:
19:00
Лектори:
Кристиян Стефанов
Пламен Борисов
Пламен Борисов
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледай безплатно онлайн семинар на тема "Уроци от провала: как не се прави креативен бранд" нa 6 декември 2022 г. (вторник) от 19:00 часа с лектори Кристиян Стефанов и Пламен Борисов.
За семинара
Често чуваме за неимоверния успех на различни онлайн магазини. Хиляди поръчки, милиони в приходи и стотици служители. Истината е, че всеки един успешен бизнес, бранд или проект се гради върху множество грешки. Семинарът разглежда историята (и издънките) на онлайн магазина Мазно. За около 2 часа създателите, Крис и Пламен, ще споделят поуки от вече 5 години опит в разработване един средно успешен малък бизнес. За финал ще разкажат и за някои от успешните си продукти (Половинметров Плюшен Дюнер & Пъзел: Студентски Град), както и анекдоти зад тяхната разработка. Тяхната цел е да предоставят структура за анализ и справяне с грешки при разработване и рекламиране на потребителски продукти. В идеалния случай ще научиш как да се проваляш малко по-елегантно.
За лекторите
Кристиян Стефанов
Кристиян е съосновател на Мазно - магазин за (уж) забавни картички и подаръци - който е генерирал над 40 000 поръчки. Мазно започва като хоби за него и Пламен. Впоследствие успеха на магазина им позволява да реализират продукти като Половинметров Плюшен Дюнер и пъзела Студентски Град. Кариерата на Кристиян започва като стратег в креативната агенция Proof! където се занимава с медийно планиране, performance marketing, водене на обучения в SoftUni и НБУ и не на последно място, ядене на дюнери. Към момента той се развива като Data Engineer във Fourth.
Пламен Борисов
Пламен е съосновател на Мазно - магазин за (уж) забавни картички и подаръци - който е генерирал над 40 000 поръчки. Мазно започва като хоби за него и Кристия . Впоследствие успеха на магазина им позволява да реализират продукти като Половинметров Плюшен Дюнер и пъзела Студентски Град.
Кариерата му започва като общак в малка рекламна агенция. Там той се развива в множество направления от криейтив и стратегия, до performance marketing и акаунтстване. Впоследствие се фокусира върху криейтива и започва работа като копирайтър в Wunderman Thompson Sofia. В момента Пламен работи като Front-end Developer в Bang & Olufsen, а натрупания рекламен опит използва в развитието на Мазно.
Кариерата му започва като общак в малка рекламна агенция. Там той се развива в множество направления от криейтив и стратегия, до performance marketing и акаунтстване. Впоследствие се фокусира върху криейтива и започва работа като копирайтър в Wunderman Thompson Sofia. В момента Пламен работи като Front-end Developer в Bang & Olufsen, а натрупания рекламен опит използва в развитието на Мазно.