Одит на живо - Как да подобрите ефективността на онлайн рекламата в социалните мрежи
Изминало събитие
Дата:
14 юни 2022
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Одит на живо - Как да подобрите ефективността на онлайн рекламата в социалните мрежи" нa 14 юни 2022 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Андрей Петров.
За семинара
На семинара ще научите точните стъпки, по които лекторът анализира един бизнес и рекламен акаунт:
- Къде се крие проблема в рекламата ви?
- Аз ли бъркам или Социалните мрежи не работят?
- Метрики, които са важни и издават съществените неща.
- Сетъп и кои важни метрики ви интересуват и защо?
- Типове бизнеси и различните подходи.
- Къстъм метрики, които да създадете според компанията, за която рекламирате.
- Как да проверявате дали всичко е наред с отчитането на данни и тракингите?
- Как да използвате данните най-ефективно във ваша полза?
- Основни приницпи на работа на алгоритъма.
- Какво е това “attribution” и как да го ползвате във наша позла?
- Какво се случва след IOS 14.5 ъпдейта?
- Q & A
За лекторите
Андрей Петров
Андрей е собственик на 2 агенции, както и независим консултант на едни от водещите рекламодатели в Европа по “paid social” в това число - голяма част от водещите Европейски банки, автомобилни производители, автомобилни гуми, фитнеси, ритейл магазини и много много други. Освен консултантската дейност, агенциите на Андрей - BrainDonors и CreativeCorner - едната занимаваща се с дигитален маркетинг, другата с уеб дизайн и девелопмънт, част от клиентите в портфолиото им са - Home2U, Ivet Lalova, Henkel, Philips, Aestetic by Science, ProofNutrition, Ardes.bg, Anker, PulsarVision и много много други.
Андрей е официален Facebook Lead Trainer, както и притежава 9 Facebook Blueprint сертификата. Освен Facebook, той има всички сертификати във Google Ads, Мicrosoft Ads, както и множество международни сертификати от The Trade Desk, която е еднa от водещите DSP платформи за “programmatic media buying”. Има няколко изяви като лектор на събития в Digital4Plovdiv и E-commerce Annual summit, но твърди, че не е много активен в показването пред публика, а набляга на самата работа.
Основната му сила е Media Buying и media planning, изготвяне на performance стратегии, изготвяне на creative стратегии и откриване на слабите места в онлайн позиционирането, както и правилно и ефективно инвестиране на бюджетите в онлайн реклама с цел постигане максимална възвръщаемост.
Андрей също така е сертифициран Facebook Marketing Developer като твърди, че в основата на една успешна онлайн реклама седят правилно зададени параметри и метрики, правилно отчитане и правилно сетнати тракинг инструменти в това число и “attribution”. Затова той твърди, че са нужни много технически познания и, че колкото повече технически познания имате, толкова по-добре ще се справят, защото ще можете да използвате данните във ваша полза.
Андрей е официален Facebook Lead Trainer, както и притежава 9 Facebook Blueprint сертификата. Освен Facebook, той има всички сертификати във Google Ads, Мicrosoft Ads, както и множество международни сертификати от The Trade Desk, която е еднa от водещите DSP платформи за “programmatic media buying”. Има няколко изяви като лектор на събития в Digital4Plovdiv и E-commerce Annual summit, но твърди, че не е много активен в показването пред публика, а набляга на самата работа.
Основната му сила е Media Buying и media planning, изготвяне на performance стратегии, изготвяне на creative стратегии и откриване на слабите места в онлайн позиционирането, както и правилно и ефективно инвестиране на бюджетите в онлайн реклама с цел постигане максимална възвръщаемост.
Андрей също така е сертифициран Facebook Marketing Developer като твърди, че в основата на една успешна онлайн реклама седят правилно зададени параметри и метрики, правилно отчитане и правилно сетнати тракинг инструменти в това число и “attribution”. Затова той твърди, че са нужни много технически познания и, че колкото повече технически познания имате, толкова по-добре ще се справят, защото ще можете да използвате данните във ваша полза.
Ресурси