Одит на живо - Как да подобрите ефективността на онлайн рекламата в социалните мрежи - SoftUni Digital
Loading...

Одит на живо - Как да подобрите ефективността на онлайн рекламата в социалните мрежи

Изминало събитие
Дата:
14 юни 2022
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Одит на живо - Как да подобрите ефективността на онлайн рекламата в социалните мрежи" нa 14 юни 2022 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Андрей Петров.
За семинара
На семинара ще научите точните стъпки, по които лекторът анализира един бизнес и рекламен акаунт:
  • Къде се крие проблема в рекламата ви?
  • Аз ли бъркам или Социалните мрежи не работят?
  • Метрики, които са важни и издават съществените неща.
  • Сетъп и кои важни метрики ви интересуват и защо?
  • Типове бизнеси и различните подходи.
  • Къстъм метрики, които да създадете според компанията, за която рекламирате.
  • Как да проверявате дали всичко е наред с отчитането на данни и тракингите?
  • Как да използвате данните най-ефективно във ваша полза?
  • Основни приницпи на работа на алгоритъма.
  • Какво е това “attribution” и как да го ползвате във наша позла?
  • Какво се случва след  IOS 14.5 ъпдейта?
  • Q & A
Но най-важното, което ще научите е как да подхождате в кризисни ситуации с вашите акаунти, които се случват ежедневно. Семинарът е подходящ както за начинаещи, така и за много напреднали.
За лекторите
Андрей Петров
Андрей е собственик на 2 агенции, както и независим консултант на едни от водещите рекламодатели в Европа по “paid social” в това число - голяма част от водещите Европейски банки, автомобилни производители, автомобилни гуми, фитнеси, ритейл магазини и много много други. Освен консултантската дейност, агенциите на Андрей - BrainDonors и CreativeCorner - едната занимаваща се с дигитален маркетинг, другата с уеб дизайн и девелопмънт, част от клиентите в портфолиото им са - Home2U, Ivet Lalova, Henkel, Philips, Aestetic by Science, ProofNutrition, Ardes.bg, Anker, PulsarVision и много много други.

Андрей е официален Facebook Lead Trainer, както и притежава 9 Facebook Blueprint сертификата. Освен Facebook, той има всички сертификати във Google Ads, Мicrosoft Ads, както и множество международни сертификати от The Trade Desk, която е еднa от водещите DSP платформи за “programmatic media buying”. Има няколко изяви като лектор на събития в Digital4Plovdiv и E-commerce Annual summit, но твърди, че не е много активен в показването пред публика, а набляга на самата работа.

Основната му сила е Media Buying и media planning, изготвяне на performance стратегии, изготвяне на creative стратегии и откриване на слабите места в онлайн позиционирането, както и правилно и ефективно инвестиране на бюджетите в онлайн реклама с цел постигане максимална възвръщаемост.

Андрей също така е сертифициран Facebook Marketing Developer като твърди, че в основата на една успешна онлайн реклама седят правилно зададени параметри и метрики, правилно отчитане и правилно сетнати тракинг инструменти в това число и “attribution”. Затова той твърди, че са нужни много технически познания и, че колкото повече технически познания имате, толкова по-добре ще се справят, защото ще можете да използвате данните във ваша полза.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.