SEO Copywriting for Dummies: как да пишем статии за хора и търсачки - SoftUni Digital
Loading...

SEO Copywriting for Dummies: как да пишем статии за хора и търсачки

Изминало събитие
Дата:
22 февруари 2022
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "SEO Copywriting for Dummies: как да пишем статии за хора и търсачки" нa 22 февруари 2022 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Ана Мария Ангелова.
За семинара
С добро настроение и без излишна суета ще се разгледат и обсъдят следните теми:
  • Защо пишете в ИнтернеДа?
  • От къде да започнете с писането – проучване и скелет;
  • Същинско писане – препоръки и хакове за продуктивност;
  • Тулуп текст vs. Добре структурирана статия – Показно;
  • Екстрите за една статия – криейтив, мета данни, вътрешен линк-билдинг;
  • Полезни инструменти;
  • Q&A за SEO, Copywriting и смисълът на живота.
За лекторите
Ана Мария Ангелова
Ана Мария е дигитален ангел от 2018 г. благодарение на SoftUni Digital. Основоположник на дигиталния маркетинг на Свръхчовекът с Георги Ненов, инспиратор за организацията на процесите в подкаста и създаването на сайта в сегашния му вид. SEO и Content Strategist в EM DIGITAL/Rankimpact.bg – отговорник за 9 сайта, организатор и съветник на 5 копирайтъра. Пичовска майка и жена. Евангелист за образовнието през целия живот и личната отговорност. 
Мото: „Животът е прекрасен!“
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.