Marketing Operations: Как да накараме маркетинга да заработи?
Изминало събитие
Дата:
15 декември 2021
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Marketing Operations: Как да накараме маркетинга да заработи?" нa 15 декември 2021 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Борил Богоев.
За семинара
Да сте експерт по маркетинг или да имате екип от експерти далеч не е гаранция, че ще постигнете заложените цели и ще изстреляте бизнеса за/с който работите към облаците. Оказва се, че успешните маркетинг екипи са изградени на няколко нива или слоя. Те са като къща, която става за живеене, само ако е следвана правилната технология на изграждане. Изключително важни елементи на тази маркетингова „къща“ са:
- Екип от експерти, всеки в своята област.
- Лидер на екипа.
- Технологична платформа.
- Добра стратегия и планиране.
- Достъп до комуникационни и маркетингови канали.
- Бюджет.
- И още много други.
- Гладка работа на екипа.
- Гладко скалиране (членове, канали, натоварване, дейности).
- Възможност за оптимизиране на резултатите.
- Възможност за автоматизиране на част от дейностите.
- Детайлно и качествено проследяване на данните и анализ.
- Основи на маркетинг операциите.
- Маркетинг процеси.
- Маркетинг технологии.
- Маркетинг данни и анализ.
- Вътрешните обучения - ключ към работещи маркетинг операции.
- Откъде да започнем? Следващи стъпки.
- Ясна визия за структурата на най-важните маркетинг процеси, активности и технологии.
- Преглед на основните метрики за ефективност на маркетинга и стратегии за анализ и оптимизация.
- План за действие (+ checklist) за анализ и подобряване на маркетинг операциите във вашия екип.
За лекторите
Борил Богоев
Борил е маркетинг експерт с 20+ години опит в дигиталния бранш. Започва като дизайнер, преминава през уеб дизайн и програмиране и, в крайна сметка, се установява на полето на дигиталния маркетинг. Участвал е в разработката на над 250 софтуерни проекта – уебсайтове, системи, приложения. Борил е работил като консултант и/или обучител с десетки български и чуждестранни брандове в различни области на бизнеса, като – Novatel, Хиполенд, Runners.bg, LUXIMMO, Lucky Bansko, Telenor, NetInfo, Deichmann, Avène (Pierre Fabre) и много други. Работил е като маркетинг и дизайн директор на BFASHION/Koketna (8 държави в Централна и Източна Европа), маркетинг директор на Diamond International Corporation (Чехия, Словакия, България, ОАЕ, Полша). В момента, Борил е Chief Marketing Officer на Signature Technology (ОАЕ). Създател е на 19 авторски онлайн курса, водил е курсове в Нов Български Университет и СофтУни (Email marketing 1 и 2, Въведение в електронната търговия, Landing Page Optimization). С провеждането на уебинари, лекции, обучения и курсове е докоснал и повлиял на над 10 000 човека в областта на маркетинга и дигиталния бизнес. Притежател е на докторска степен в областта на бизнес моделите в Интернет. В момента Борил специализира в маркетинг операции, оптимизация за продажби, маркетинг технологии и автоматизация.