Marketing Operations: Как да накараме маркетинга да заработи? - SoftUni Digital
Loading...
Семинар

Marketing Operations: Как да накараме маркетинга да заработи?

15.12.21 19:00 - 20:30 Online 3 Online 3 Борил Богоев
Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Marketing Operations: Как да накараме маркетинга да заработи?" нa 15 декември 2021 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Борил Богоев.

За Семинара

Да сте експерт по маркетинг или да имате екип от експерти далеч не е гаранция, че ще постигнете заложените цели и ще изстреляте бизнеса за/с който работите към облаците. Оказва се, че успешните маркетинг екипи са изградени на няколко нива или слоя. Те са като къща, която става за живеене, само ако е следвана правилната технология на изграждане. Изключително важни елементи на тази маркетингова „къща“ са:
  • Екип от експерти, всеки в своята област.
  • Лидер на екипа.
  • Технологична платформа.
  • Добра стратегия и планиране.
  • Достъп до комуникационни и маркетингови канали.
  • Бюджет.
  • И още много други.

Доста са случаите в практиката, когато маркетинговите дейности се придвижват при липсата на един или повече от тези елементи. Когато, обаче, тези дейности придобият по-висок интензитет, започвате да работите с по-голям екип, по-големи бюджети… Тогава изпъква елементът, който обединява всички останали и ги кара да работят. Това е управлението на маркетинг операциите или Marketing Operations Management. Когато екипът ни е малък или сами сте си екип, управлението на операциите е нещо, което правите по естествен и силно опростен начин. Но от един етап нататък, вашият маркетинг екип има нужда от структура, процеси и технологична платформа, които да са организирани по такъв начин, че да осигуряват:
  • Гладка работа на екипа.
  • Гладко скалиране (членове, канали, натоварване, дейности).
  • Възможност за оптимизиране на резултатите.
  • Възможност за автоматизиране на част от дейностите.
  • Детайлно и качествено проследяване на данните и анализ.

В настоящия семинар ще разгледаме следните аспекти на маркетинг операциите:
  • Основи на маркетинг операциите.
  • Маркетинг процеси.
  • Маркетинг технологии.
  • Маркетинг данни и анализ.
  • Вътрешните обучения - ключ към работещи маркетинг операции.
  • Откъде да започнем? Следващи стъпки.

Обучението е насочено към маркетинг мениджъри и ръководители на маркетинг отдели, които искат да подобрят ефективността на екипите си и да постигат по-добри резултати. Като участник в семинара, ползите за вас ще бъдат:
  • Ясна визия за структурата на най-важните маркетинг процеси, активности и технологии.
  • Преглед на основните метрики за ефективност на маркетинга и стратегии за анализ и оптимизация.
  • План за действие (+ checklist) за анализ и подобряване на маркетинг операциите във вашия екип.

За Лектора

Борил Богоев

Борил е маркетинг експерт с 20+ години опит в дигиталния бранш. Започва като дизайнер, преминава през уеб дизайн и програмиране и, в крайна сметка, се установява на полето на дигиталния маркетинг. Участвал е в разработката на над 250 софтуерни проекта – уебсайтове, системи, приложения. Борил е работил като консултант и/или обучител с десетки български и чуждестранни брандове в различни области на бизнеса, като – Novatel, Хиполенд, Runners.bg, LUXIMMO, Lucky Bansko, Telenor, NetInfo, Deichmann, Avène (Pierre Fabre) и  много други. Работил е като маркетинг и дизайн директор на BFASHION/Koketna (8 държави в Централна и Източна Европа), маркетинг директор на Diamond International Corporation (Чехия, Словакия, България, ОАЕ, Полша). В момента, Борил е Chief Marketing Officer на Signature Technology (ОАЕ). Създател е на 19 авторски онлайн курса, водил е курсове в Нов Български Университет и СофтУни (Email marketing 1 и 2, Въведение в електронната търговия, Landing Page Optimization). С провеждането на уебинари, лекции, обучения и курсове е докоснал и повлиял на над 10 000 човека в областта на маркетинга и дигиталния бизнес. Притежател е на докторска степен в областта на бизнес моделите в Интернет. В момента Борил специализира в маркетинг операции, оптимизация за продажби, маркетинг технологии и автоматизация.
Борил Богоев photo