TikTok маркетинг стратегия, която всеки бизнес трябва да има - SoftUni Digital
Loading...
Семинар

TikTok маркетинг стратегия, която всеки бизнес трябва да има

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "TikTok маркетинг стратегия, която всеки бизнес трябва да има" нa 14 октомври 2021 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Катерина Николич.

За Семинара

По време на семинара ще се отдели внимание на следните въпроси:
  • Какво представлява Tik Tok платформата? Защо стана толкова популярна?
  • Какво представлява Tik Tok маркетингът и колко е голямо значението му?
  • Как работи алгоритъмът на платформата?
  • Кои са ползите, които можем да извлечем от Tik Tok?
  • Нуждае ли се нашият бизнес от Tik Tok маркетинг?
  • Коя аудитория можем да достигнем в платформата?
  • Какво представляват Tik Tok трендовете и как да ги използваме за популяризиране на бранда ни?
  • Как да комбинираме tone of voice на бранда ни с трендовете в платформата?
  • Как да заснемем своето Tik Tok видео? Нужна ли ни е специфична обработка?
  • Да следваме тренд или да направим нов?
  • Ползи от работата с инфлуенсъри в платформата.

За Лектора

Катерина Николич

По образование, Катерина е юрист, но се занимава с дигитален маркетинг като започва кариерата си като Copywriter. В момента е Email Marketing и Instagram Marketing Expert в СофтУни. Работи с над 10 Instagram акаунта на онлайн магазини, туристическа агенция, хотелски комплекси, както и всички брандове на СофтУни. Развива и своя личен профил @nicolich.travels, който е изцяло с Travel насоченост. В него споделя истории, снимки и видеа от пътувания, полезни съвети и важни препоръки при организация на пътешествия. Работи с брандове и инфлуенсъри, с които изгражда дълготрайни партньорства. Катерина е лектор на семинара „Съдържанието е цар“ или как да ангажираме потребителите в Инстаграм, който се провежда с близо 600 записани участници, както и на семинара „Influencer маркетинг: мощен инструмент за постигане на Brand Awareness.“
Катерина Николич photo