Позициониране на нов продукт в дигитална среда - SoftUni Digital
Loading...
Семинар

Позициониране на нов продукт в дигитална среда

Остават:

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Позициониране на нов продукт в дигитална среда" нa 14 юни 2021 г. (понеделник) от 19:00 часа с лектор Жасмина Гевезиева.

За Семинара

Трудно е да „пробиете“ и да се отличите сред стотиците всекидевни рекламни послания, но още по-трудно е това да се случи без внушителни бюджети. Как да изберете правилното позициониране и да го разпространите ефективно в дигитална среда, когато не разполагате с излишни средства, ще разберете на този семинар, където ще се разгледат темите:
  • Как да изберем печеливша ниша? Стратегии за анализ.
  • Как да позиционираме продукта, така че да се отличи от конкуренцията? Бранд матрица.
  • Избор на архетипи и звучене на бранда.
  • Бюджетни дигитални канали и похвати с висока възвръщаемост.

За Лектора

Жасмина Гевезиева

Жасмина е социален предприемач и специалист по комуникации, продажби и дигитален маркетинг. Създател на две иновативни компании - Cardinal Bites, както и на първата онлайн платформа за изграждане на здравословни хранителни навици, комплексно третираща проблема с преяжданията - Binge OFF. Бонбоните на “Кардинал Байтс” са първите протеинови бонбони без добавена захар на българския пазар в серийното производство, както и първите протеинови бонбони, защитени за уникалност на рецептата. Многократно са давани пример за иновация, създадена по време на криза - по време на пандемията.Като маркетолог е работила за компании като Coca-Cola, Audi, Postbank, Vivacom и други, като е управлявала дигитални рекламни бюджети за над 1 000 000 лв. През 2019 г. комуникира каузата зад Binge OFF с масивна медийна кампания за над 500 000 лв с нулев бюджет. Сертифициран персонален треньор и специалист по хранене. Двукратен републикански шампион по силов трибой и бикини фитнес състезател. 
Жасмина Гевезиева photo

Ресурси

Няма ресурси за този семинар