Дигитален ПР и Социални Медии
Изминало събитие
Дата:
19 февруари 2021
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно семинар на тема "Дигитален ПР и Социални Медии", който ще се излъчи нa 19 февруари 2021 г. (петък) от 19:00 часа с лектор Етиен Янев.
За семинара
През последното десетилетие, областта на връзките с обществеността претърпя сериозна еволюция, най-вече благодарение на ролята на социалните медии в общуването. Необятният информационен поток и връхлитащите интернет сензации, направиха брандовете много по-бдителни към мнението на своите потребители. 24-часовата свързаност се превърна едновременно в удобство и предизвикателство. Тези промени изкараха ПР специалиста извън познатия сценарий и дадоха началото на една нова посока на развитие – Дигитален ПР.
Традиционен ПР vs. Дигитален ПР
В близкото минало ПР специалистите обикновено се фокусираха върху публикации в печатни медии, телевизия и радио. Днес дигиталните ПР-и работят с онлайн медии, създават виртуални контакти с журналисти и инфлуенсъри, за да повишат популярността на брандовете. Те знаят, че чрез своята дигитална култура могат да създават прессъобщения така, че да достигат до желаната аудитория и да се разпространяват скоростно в Мрежата. И не на последно място – знаят, че усилията им имат положителен ефект върху класирането в търсещите машини (SEO).
Дигиталните ПР-и имат следните умения:
Дигиталният ПР е логичното и навременно продължение на традиционния ПР. То е съпроводено и от много промени в медийния бранш. През 2016г. британският вестник
The Independent, например, обяви, че спира да излиза на хартия, за да отговори на очакванията на своите читатели за бъдеще в дигиталната среда. И това беше само малка част от пъзела. Този семинар цели да запознае студенти и професионалисти по ПР с някои от основните техники на дигиталния ПР.
Традиционен ПР vs. Дигитален ПР
В близкото минало ПР специалистите обикновено се фокусираха върху публикации в печатни медии, телевизия и радио. Днес дигиталните ПР-и работят с онлайн медии, създават виртуални контакти с журналисти и инфлуенсъри, за да повишат популярността на брандовете. Те знаят, че чрез своята дигитална култура могат да създават прессъобщения така, че да достигат до желаната аудитория и да се разпространяват скоростно в Мрежата. И не на последно място – знаят, че усилията им имат положителен ефект върху класирането в търсещите машини (SEO).
Дигиталните ПР-и имат следните умения:
- Знаят как да анализират интернет аудиторията си и да достигат до нея;
- Създават ефективни виртуални контакти с журналисти и инфлуенсъри;
- Пишат прессъобщения с цел SEO и вайръл разпространение;
- Управляват кризите навременно и с мисъл за потребителя;
- Анализират детайлно резултатите от своите действия;
- Управляват умело своята дигитална следа и тази на компанията.
Дигиталният ПР е логичното и навременно продължение на традиционния ПР. То е съпроводено и от много промени в медийния бранш. През 2016г. британският вестник
The Independent, например, обяви, че спира да излиза на хартия, за да отговори на очакванията на своите читатели за бъдеще в дигиталната среда. И това беше само малка част от пъзела. Този семинар цели да запознае студенти и професионалисти по ПР с някои от основните техники на дигиталния ПР.
За лекторите
Етиен Янев
Етиен е ПР и маркетинг специалист. Стартирал е кариерата си в ПР агенция, а към момента е част от глобалния комуникационен екип на международна технологична компания. Избран в глобалната талантска програма, където работи по проекти за игровизация и управление на потребителската пътека. Завършил е бакалавър по "връзки с обществеността" към Софийски университет "Св.Климент Охридски" и магистър по дигитален маркетинг и социални медии към Sheffield University. С допълнителна специализация в Cambridge University, HEC Paris и Franklin Covey. Преподава дигитален маркетинг на студенти в Руската Президентска Академия в Москва, както и на най-големия студентски кампус в света – RANEPA International.