Дигитален ПР и Социални Медии - SoftUni Digital
Loading...

Дигитален ПР и Социални Медии

Изминало събитие
Дата:
19 февруари 2021
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно семинар на тема "Дигитален ПР и Социални Медии", който ще се излъчи нa 19 февруари 2021 г. (петък) от 19:00 часа с лектор Етиен Янев.
За семинара
През последното десетилетие, областта на връзките с обществеността претърпя сериозна еволюция, най-вече благодарение на ролята на социалните медии в общуването. Необятният информационен поток и връхлитащите интернет сензации, направиха брандовете много по-бдителни към мнението на своите потребители. 24-часовата свързаност се превърна едновременно в удобство и предизвикателство. Тези промени изкараха ПР специалиста извън познатия сценарий и дадоха началото на една нова посока на развитие – Дигитален ПР.

Традиционен ПР vs. Дигитален ПР

В близкото минало ПР специалистите обикновено се фокусираха върху публикации в печатни медии, телевизия и радио. Днес дигиталните ПР-и работят с онлайн медии, създават виртуални контакти с журналисти и инфлуенсъри, за да повишат популярността на брандовете. Те знаят, че чрез своята дигитална култура могат да създават прессъобщения така, че да достигат до желаната аудитория и да се разпространяват скоростно в Мрежата. И не на последно място – знаят, че усилията им имат положителен ефект върху класирането в търсещите машини (SEO).

Дигиталните ПР-и имат следните умения:

  • Знаят как да анализират интернет аудиторията си и да достигат до нея;
  • Създават ефективни виртуални контакти с журналисти и инфлуенсъри;
  • Пишат прессъобщения с цел SEO и вайръл разпространение;
  • Управляват кризите навременно и с мисъл за потребителя;
  • Анализират детайлно резултатите от своите действия;
  • Управляват умело своята дигитална следа и тази на компанията.

Дигиталният ПР е логичното и навременно продължение на традиционния ПР. То е съпроводено и от много промени в медийния бранш. През 2016г. британският вестник

The Independent, например, обяви, че спира да излиза на хартия, за да отговори на очакванията на своите читатели за бъдеще в дигиталната среда. И това беше само малка част от пъзела. Този семинар цели да запознае студенти и професионалисти по ПР с някои от основните техники на дигиталния ПР.
За лекторите
Етиен Янев
Етиен е ПР и маркетинг специалист. Стартирал е кариерата си в ПР агенция, а към момента е част от глобалния комуникационен екип на международна технологична компания. Избран в глобалната талантска програма, където работи по проекти за игровизация и управление на потребителската пътека. Завършил е бакалавър по "връзки с обществеността" към Софийски университет "Св.Климент Охридски" и магистър по дигитален маркетинг и социални медии към Sheffield University. С допълнителна специализация в Cambridge University, HEC Paris и Franklin Covey. Преподава дигитален маркетинг на студенти в Руската Президентска Академия в Москва, както и на най-големия студентски кампус в света – RANEPA International.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.