360-градусов поглед над дигиталния маркетинг – как и защо?
Изминало събитие
Дата:
01 октомври 2020
Час:
18:45
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно семинар на тема "360-градусов поглед над дигиталния маркетинг – как и защо?", който ще се излъчи нa 1 октомври 2020 г. (четвъртък) от 18:45 часа с лектор Александър Иванов.
За семинара
Изграждането на подходящи и значими връзки между марките и хората стои в основата на дигиталния маркетинг. Съществуват три важни части за създаване на съдържание, което ще ангажира клиентите и от своя страна ще доведе до продажби:
Без правилното съдържание няма интерес. Без правилния механизъм за доставка няма връзка. И без точния момент няма начин да започнете смислен разговор. За да сме наясно, обаче с всички особености и специфики, е необходимо напълно потапяне в живота, начина на мислене и поведението на нашата Buyer persona. В този семинар ще говорим за това, както ще направим пълна дисекция на всички канали в дигиталното пространство и тяхното взаимодействие.
- Маркетингова стратегия
- Творческо съдържание
- Inbound marketing
Без правилното съдържание няма интерес. Без правилния механизъм за доставка няма връзка. И без точния момент няма начин да започнете смислен разговор. За да сме наясно, обаче с всички особености и специфики, е необходимо напълно потапяне в живота, начина на мислене и поведението на нашата Buyer persona. В този семинар ще говорим за това, както ще направим пълна дисекция на всички канали в дигиталното пространство и тяхното взаимодействие.
За лекторите
Александър Иванов
Александър през последните няколко години е бил Образователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative. От скоро се превръща в Main Brand Ambassador на организацията. В момента ръководи екипа на CreateX Digital Agency с 17 човека на борд и над 50 клиенти от България, Англия и САЩ. В периода от 2014 - 2016 г. е един от учителите по програма “Заедно в Час”, преподавал е информационни технологии. Бил е координатор и лектор на международен Еразъм + проект, базиран на метода “обучение чрез преживяване” с обучения в 5 държави. Започва професионалния си път като вицепрезидент и лидер на локалния трейнинг екип на AIESEC Свищов по време на студентството си в Стопанската Академия, където завършва финанси.