Маркетинг на нов продукт с нулев бюджет - SoftUni Digital
Loading...
Семинар

Маркетинг на нов продукт с нулев бюджет

Гледайте безплатно семинар на тема "Маркетинг на нов продукт с нулев бюджет ", който ще се излъчи нa 22 октомври 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Жасмина Гевезиева.

За Семинара

Ефективният маркетинг е винаги предизвикателство. Ако сте стартиращ бизнес – още повече, тъй като най-вероятно не разполагате с излишни и огромни бюджети. Не е невъзможно обаче да достигнете и да бъдете „чути“ от целевата си аудитория с минимални или никакви ресурси. Начини има, както и вдъхновяващи български примери. 
На този семинар ще се разгледат темите:
• Кога и как е подходящо да комуникирате с минимални или никакви финансови ресурси? 
• Работещи стратегии за комуникация с нулеви финанси. 
• Как да измервате прогреса? 
• Кога си заслужава да инвестирате повече средства? 
• Реален пример от експертизата на лектора, която получава медийно отразяване в най-големите български медии за 500 000 лв, инвестирайки 0 лева.

За Лектора

Жасмина Гевезиева

Жасмина е социален предприемач, дигитален стратег и атлет. Създател на Binge OFF – онлайн платформа за изграждане на здравословни хранителни навици, както и на Cardinal Bites - първите протеинови бонбони без добавена захар в България. През 2019 г. валидира и комуникира каузата зад Binge OFF с масивна медийна кампания за над 500 000 лв с нулев бюджет. Професионалист с 9 години опит в сферата на дигиталния маркетинг и продажби, реализирайки кампании за над 1 100 000 лв. Освен социален предприемач, Жасмина се изявява и като активен атлет – двукратен републикански шампион по един от най-силовите спортове – силов трибой и бодибилдинг състезател.
Жасмина Гевезиева photo