Промо кампании за електронни магазини. От планиране до анализ
Изминало събитие
Дата:
04 септември 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно семинар на тема "Промо кампании за електронни магазини. От планиране до анализ", който ще се излъчи нa 4 септември 2020 г. (петък) от 19:00 часа с лектор Драгомир Драганов.
За семинара
По време на семинара ще се разгледат всички етапи за една успешна кампания:
- Планиране – изготвяне на календар, избор на период и какво трябва да се съобрази.
- Маркетинг – кои канали да може да се изберат? Как се определя бюджет? Комуникация на кампанията.
- Лендинг страница – особености на различните страници, до които стигат потенциалните клиенти.
- Анализ на резултатите.
- Пост кампании – как да се правят еднократните посетители – лоялни клиенти.
- Планиране – изготвяне на календар, избор на период и какво трябва да се съобрази.
- Маркетинг – кои канали да може да се изберат? Как се определя бюджет? Комуникация на кампанията.
- Лендинг страница – особености на различните страници, до които стигат потенциалните клиенти.
- Анализ на резултатите.
- Пост кампании – как да се правят еднократните посетители – лоялни клиенти.
За лекторите
Драгомир Драганов
Драгомир се занимава повече от 5 години с дигитален маркетинг за електронна търговия. Работи за един от най-големите бебешки онлайн магазини – Baby.bg. Към момента управлява няколко проекта, свързани с търговията онлайн. Вярва, че маркетинг за екомерс = по-добра услуга, по-добър сайт, по-добри реклами. Любим канал – e-mail marketing.