Силата на невромаркетинга - SoftUni Digital
Loading...
Семинар

Силата на невромаркетинга

15.07.20 19:00 - 21:00 Учебна зала Creative гр. София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1 д-р Станимир Андонов

Остават:

Гледайте безплатно семинар на тема "Силата на невромаркетинга", който ще се излъчи нa 15 юли 2020 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор д-р Станимир Андонов.

За Семинара

Невромаркетингът е нова област в маркетинга, която използва медицински технологии, като функционален ядрено магнитен резонанс (фЯМР), електроенцефалограма (ЕЕГ), електромиограма (ЕМГ), проследяване на очите (eye tracking), измерване и проследяване на промените на кожната проводимост, измерване на пулсовата честота и други, за да изучава реакциите на мозъка и на нервната система на потребителите към различни маркетингови стимули. С помощта на невромаркетинга може да бъде наблюдавано функционирането на мозъка и нервната система на хората докато са изложени на контролирани маркетингови стимули като телевизионна реклама, дизайн и характеристики на продукти, дизайн на елементи на брандове и много други. 

По време на семинара ще се говори за силата и възможностите на невромаркетинга да подпомага вземането на решения за управлението на всеки един бизнес. Ще разгледаме инструментите (технологиите), които се използват. А също и примери от съвместната изследователската работа на „Лаборатория по Изкуствен Интелект“ към София Тех Парк и Neuromarketing Bulgaria. Ще се разгледа как и българските фирми могат да се възползват от възможностите на невромаркетинга и за какво и по какъв начин той още може да бъде полезен.

За Лектора

д-р Станимир Андонов

Д-р Андонов е маркетинг и брандинг експерт с голям опит. Той е доктор по маркетинг и е бил основен лектор в множество форуми през последните години. Преподавател е във Висше Училище по Мениджмънт и е член е на American Marketing Association. Автор е на няколко книги, между които и книгата „Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания" – най-продаваната книга за бизнес от български автор през 2015 год. Той трупа опит в областта на невромаркетинга от 2005 година. Станимир е част от екипа осъществил първото невромаркетингово изследване в България, а в момента той е мениджър на Neuromarketing Bulgaria – агенция за невромаркетингови изследвания. През 2018 г. печели стипендия от Bulgarian Entrepreneurship Center и завършва практически курс за инструктори по Design Thinking в Stanford dschool, Institute of design at Stanford, California, USA.
Научете повече за него на stanimir.bg.
д-р Станимир Андонов photo

Ресурси

Няма ресурси за този семинар