Силата на невромаркетинга - SoftUni Digital
Loading...

Силата на невромаркетинга

Изминало събитие
Дата:
15 юли 2020
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно семинар на тема "Силата на невромаркетинга", който ще се излъчи нa 15 юли 2020 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор д-р Станимир Андонов.
За семинара
Невромаркетингът е нова област в маркетинга, която използва медицински технологии, като функционален ядрено магнитен резонанс (фЯМР), електроенцефалограма (ЕЕГ), електромиограма (ЕМГ), проследяване на очите (eye tracking), измерване и проследяване на промените на кожната проводимост, измерване на пулсовата честота и други, за да изучава реакциите на мозъка и на нервната система на потребителите към различни маркетингови стимули. С помощта на невромаркетинга може да бъде наблюдавано функционирането на мозъка и нервната система на хората докато са изложени на контролирани маркетингови стимули като телевизионна реклама, дизайн и характеристики на продукти, дизайн на елементи на брандове и много други. 

По време на семинара ще се говори за силата и възможностите на невромаркетинга да подпомага вземането на решения за управлението на всеки един бизнес. Ще разгледаме инструментите (технологиите), които се използват. А също и примери от съвместната изследователската работа на „Лаборатория по Изкуствен Интелект“ към София Тех Парк и Neuromarketing Bulgaria. Ще се разгледа как и българските фирми могат да се възползват от възможностите на невромаркетинга и за какво и по какъв начин той още може да бъде полезен.
За лекторите
д-р Станимир Андонов
Д-р Андонов е маркетинг и брандинг експерт с голям опит. Той е доктор по маркетинг и е бил основен лектор в множество форуми през последните години. Преподавател е във Висше Училище по Мениджмънт и е член е на American Marketing Association. Автор е на няколко книги, между които и книгата „Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания" – най-продаваната книга за бизнес от български автор през 2015 год. Той трупа опит в областта на невромаркетинга от 2005 година. Станимир е част от екипа осъществил първото невромаркетингово изследване в България, а в момента той е мениджър на Neuromarketing Bulgaria – агенция за невромаркетингови изследвания. През 2018 г. печели стипендия от Bulgarian Entrepreneurship Center и завършва практически курс за инструктори по Design Thinking в Stanford dschool, Institute of design at Stanford, California, USA.
Научете повече за него на stanimir.bg.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.