Как да използвaме творческо мислене в разказването на истории онлайн - SoftUni Digital
Loading...

Как да използвaме творческо мислене в разказването на истории онлайн

Изминало събитие
Дата:
08 юли 2020
Час:
19:00
Лектор:
Николай Ванчев

Събитието е вече изминало, но все още не може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно семинар на тема "Как да използвaме творческо мислене в разказването на истории онлайн", който ще се излъчи нa 8 юли 2020 г. (сряда) от 19:00 часа с лектор Николай Ванчев.
За семинара
По време на семинара ще се обсъдят следните теми:
- Каква е разликата между linear и lateral thinking и как lateral thinking може да ви помогне в търсенето на истории, които си струва да бъдат разказани?
- Как използването на онлайн комуникационни канали може да направят една история по-интересна и ангажираща за по-широк кръг от хора?
- Къде е бъдещето на “разказването на истории” онлайн?
- Колко дълга трябва да е една “история” разказана онлайн?
За лектора
Николай Ванчев
Николай е творчески директор с над 10 години опит в рекламната индустрия. Кариерата му е преминала през McCann, New Moment, Publicis и Havas. В момента живее и работи в Естония опитвайки се да направи естонците една идея по-емпатични.
Ресурси
Няма ресурси за този семинар
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.