Дигитален маркетинг и PR ръка за ръка
Изминало събитие
Дата:
06 април 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно семинар на тема "Дигитален маркетинг и PR ръка за ръка", който ще се излъчи нa 06 април 2020 г. (понеделник) от 19:00 часа с лектори Иван Пантелеев, Теодора Генова и Ивайло Велков.
За семинара
Дигиталният маркетинг касае много области, особено ако не се разглежда като маркетинг комуникации, а като маркетинг в днешната дигитална ера. Връзките с обществеността естествено включват дигитални канали, като доверието, което потребителите имат във всеки е много важен аспект на анализ, когато става дума за ефективност и ROI. В тази връзка е трудно да се постави, каквато и да е твърда граница кое е дигитален маркетинг и кое е PR, а няма и нужда, защото те работят ръка за ръка. По време на семинара ще бъде разгледан аспекта на ползване на инструменти и подходи, характерни за връзките с обществеността, с цел постигане на целите на дигиталния маркетинг. Ще бъде разгледана нуждата от даден тип съдържание в определени канали, както и това как това съдържание може да бъде засилено и надградено. Ще се говори за изграждане на бранд чрез повече PR aспекти и как те се отразяват на ефективността на маркетинг активностите. На семинара ще присъства и гост лектор от клиент на Xplora.bg, който ще представи прилагането на представените подходи в дигитална среда.
За лекторите
Иван Пантелеев, Теодора Генова и Ивайло Велков
Иван е съдружник и акаунт директор в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг. Екипът му отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта. Извън работата си в агенцията, Иван преподава дигитален маркетинг в Softuni Digital, Нов Български Университет, Стопански факултет и МВБУ. Завършил е Стопанско управление в Стопански факултет на Софийски университет и преминава лятна MBA програма в UC Berkeley и Babson college през 2011 г.
Теодора има опит в PR сферата, след което става част от social media екипа на Xplora. Отскоро е team lead на Content and Creative екипа на агенцията, където ръководи създаването и имплементирането на content marketing стратегии, както и поддръжка на профили на клиенти в дигиталната среда. Има натрупан опит както в B2C, така и в B2B сферата с брандове като Загорка, Spoko, Medix, Schneider Electric, Konica Minolta, Frotcom и др. За последните години води активно лекции на тема “Управление на съдържанието” в УНСС, НБУ, както и е гост лектор в модула Marketing Basics от програмата на Softuni Digital, воден от Георги Малчев.
Ивайло е партньор в независимата комуникационна агенция IDEAS Bulgaria. Има 8 години опит като журналист в различни медии, сред които БНР - Благоевград, вестник Стандарт и др. През последните повече от 12 години е консултант в сферата на PR и маркетинга. Работил е по комуникационни проекти за клиенти като EVN, Росатом, AES България, HP България, НКЖИ, Uva Nestum Wine & SPA, ДП РАО и др. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността.
Теодора има опит в PR сферата, след което става част от social media екипа на Xplora. Отскоро е team lead на Content and Creative екипа на агенцията, където ръководи създаването и имплементирането на content marketing стратегии, както и поддръжка на профили на клиенти в дигиталната среда. Има натрупан опит както в B2C, така и в B2B сферата с брандове като Загорка, Spoko, Medix, Schneider Electric, Konica Minolta, Frotcom и др. За последните години води активно лекции на тема “Управление на съдържанието” в УНСС, НБУ, както и е гост лектор в модула Marketing Basics от програмата на Softuni Digital, воден от Георги Малчев.
Ивайло е партньор в независимата комуникационна агенция IDEAS Bulgaria. Има 8 години опит като журналист в различни медии, сред които БНР - Благоевград, вестник Стандарт и др. През последните повече от 12 години е консултант в сферата на PR и маркетинга. Работил е по комуникационни проекти за клиенти като EVN, Росатом, AES България, HP България, НКЖИ, Uva Nestum Wine & SPA, ДП РАО и др. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността.
Ресурси