Дигитален маркетинг и PR ръка за ръка - SoftUni Digital
Loading...

Дигитален маркетинг и PR ръка за ръка

Изминало събитие
Дата:
06 април 2020
Час:
19:00
Лектор:
Иван Пантелеев
Теодора Генова и Ивайло Велков

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно семинар на тема "Дигитален маркетинг и PR ръка за ръка", който ще се излъчи нa 06 април 2020 г. (понеделник) от 19:00 часа с лектори Иван Пантелеев, Теодора Генова и Ивайло Велков.
За семинара
Дигиталният маркетинг касае много области, особено ако не се разглежда като маркетинг комуникации, а като маркетинг в днешната дигитална ера. Връзките с обществеността естествено включват дигитални канали, като доверието, което потребителите имат във всеки е много важен аспект на анализ, когато става дума за ефективност и ROI. В тази връзка е трудно да се постави, каквато и да е твърда граница кое е дигитален маркетинг и кое е PR, а няма и нужда, защото те работят ръка за ръка. По време на семинара ще бъде разгледан аспекта на ползване на инструменти и подходи, характерни за връзките с обществеността, с цел постигане на целите на дигиталния маркетинг. Ще бъде разгледана нуждата от даден тип съдържание в определени канали, както и това как това съдържание може да бъде засилено и надградено. Ще се говори за изграждане на бранд чрез повече PR aспекти и как те се отразяват на ефективността на маркетинг активностите. На семинара ще присъства и гост лектор от клиент на Xplora.bg, който ще представи прилагането на представените подходи в дигитална среда.
За лектора
Иван Пантелеев, Теодора Генова и Ивайло Велков
Иван е съдружник и акаунт директор в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг. Екипът му отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта. Извън работата си в агенцията, Иван преподава дигитален маркетинг в Softuni Digital, Нов Български Университет, Стопански факултет и МВБУ. Завършил е Стопанско управление в Стопански факултет на Софийски университет и преминава лятна MBA програма в UC Berkeley и Babson college през 2011 г.

Теодора има опит в PR сферата, след което става част от social media екипа на Xplora. Отскоро е team lead на Content and Creative екипа на агенцията, където ръководи създаването и имплементирането на content marketing стратегии, както и поддръжка на профили на клиенти в дигиталната среда. Има натрупан опит както в B2C, така и в B2B сферата с брандове като Загорка, Spoko, Medix, Schneider Electric, Konica Minolta, Frotcom и др. За последните години води активно лекции на тема “Управление на съдържанието” в УНСС, НБУ, както и е гост лектор в модула Marketing Basics от програмата на Softuni Digital, воден от Георги Малчев.  

Ивайло е партньор в независимата комуникационна агенция IDEAS Bulgaria. Има 8 години опит като журналист в различни медии, сред които БНР - Благоевград, вестник Стандарт и др. През последните повече от 12 години е консултант в сферата на PR и маркетинга. Работил е по комуникационни проекти за клиенти като EVN, Росатом, AES България, HP България, НКЖИ, Uva Nestum Wine & SPA, ДП РАО и др. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността.  
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.