Изграждане на личен бранд в социалните мрежи
Изминало събитие
Дата:
09 юли 2019
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатен семинар на тема "Изграждане на личен бранд в социалните мрежи", който ще се проведе нa 9 юли 2019 г. (вторник) от 19:00 часа в зала HQ Lab на СофтУни (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор e Ирина Денева.
За семинара
По време на семинара ще се разгледат следните теми:
- Последните тенденции в социалните мрежи за 2019-та година;
- Ще бъдат представени добри и лоши практики в инфлуенсърството;
- Ще научите начините за създаване на личен бранд в социалните мрежи с травъл съдържание.
- Последните тенденции в социалните мрежи за 2019-та година;
- Ще бъдат представени добри и лоши практики в инфлуенсърството;
- Ще научите начините за създаване на личен бранд в социалните мрежи с травъл съдържание.
За лекторите
Ирина Динева
Телевизионен журналист с повече от 10 години стаж, блогър и DJ в свободното си време.
Сред постиженията, с които се гордеe, са интервюта с личности като Роджър Уотърс, Емир Кустурица, Филип Плейн, стилистът на „Секса и града“ – Филип Даман и много други.
Блогът When You Wonder What to Wear стартира като на шега преди три години, но се превърща в най-голямата ѝ страст и нещото, с което хората най-често я свързват. Той се лута между модата и пътешествията като винаги се стреми да е актуален и полезен. Вярва, че в социалните мрежи тенденциите се менят доста често, затова човек трябва да „държи пръст на пулса им“ и да е в крак с тях, ако иска да създаде успешен личен бранд.
Сред постиженията, с които се гордеe, са интервюта с личности като Роджър Уотърс, Емир Кустурица, Филип Плейн, стилистът на „Секса и града“ – Филип Даман и много други.
Блогът When You Wonder What to Wear стартира като на шега преди три години, но се превърща в най-голямата ѝ страст и нещото, с което хората най-често я свързват. Той се лута между модата и пътешествията като винаги се стреми да е актуален и полезен. Вярва, че в социалните мрежи тенденциите се менят доста често, затова човек трябва да „държи пръст на пулса им“ и да е в крак с тях, ако иска да създаде успешен личен бранд.