“Знанията от SoftUni Digital ми помогнаха да изградя кариерата си“ – среща с Ердал Еваз - SoftUni Digital
Loading...

“Знанията от SoftUni Digital ми помогнаха да изградя кариерата си“ – среща с Ердал Еваз

avatar Пламен Тотев 3 минути
“Знанията от SoftUni Digital ми помогнаха да изградя кариерата си“ – среща с Ердал Еваз

Ердал преминава през цялостната програма на SoftUni Digital, когато вече работи в сферата на маркетинга. Въпреки това той надгражда своите знания и това му помага да постига по-добри резултати в работата си.

Ако и ти искаш да усвоиш нови знания, които да са ти от помощ в дигиталната джунгла, кандидатствай в SoftUni Digital!

Виж какво сподели Ердал за обучението си при нас:

Здравей, представи ни се с няколко думи!

Казвам се Ердал Еваз, маркетолог съм, с опит на различни позиции в маркетингови отдели, завършил магистратура в Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ и дигитален маркетинг 2019 г. в SoftUni Digital.

В момента съм Мениджър бизнес развитие и партньор в Project 89 Productions – компания, специализирана в създаването на видео съдържание за целите на бизнеса: от рекламни клипове, през продуктови видеа и отразяване на събития до кратки форми на видео за социалните мрежи.

С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?

Обучението ми в SoftUni Digital стартира малко след като започнах стаж в маркетинг отдела на компанията UniComs. Преди това съм бил фитнес инструктор и за около година преди UniComs - маркетингов организатор в Мол България.

Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?

Научих от реклама в социалните мрежи през 2016 г. и всъщност това беше първата цялостна програма за дигитален маркетинг. Дотогава не знаех за алтернативи в България и още не бях запознат с други платформи.

Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?

Завърших две нива на цялостната програма, но не взех всички сертификати. Някои от обученията не бяха свързани пряко с основната ми работа и исках да развия само разбиране за тях, без да инвестирам време в домашни и курсови работи.

Най-ценният урок за мен беше да разбера как се свързват помежду си различните инструменти на маркетинга в дигитална среда, кой с каква тежест може да бъде в инструментариума за даден бизнес и как да балансирам между тях.

И до ден днешен съм на позиции, в които координирам различните маркетингови активности, затова цялостното разбиране за тези неща ми помогна много.

Освен познанията, самият факт, че в UniComs бях първият от маркетинг екипа, който разви експертиза в този инструментариум, ми помогна да спечеля уважението на прекия си ръководител и да изградя кариерата си там от стажант до Глобален бранд мениждър.

Какво смяташ за обучителния процес?

Най-полезното за мен беше възможността да разговорям с лекторите и да задавам конкретни въпроси. Не всеки път успявах заради голямата опашка, но когато успявах, получавах полезни отговори.

В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?

Аз вече работих, когато учих в SoftUni Digital. Знанията ми помогнаха да си синхронизираме комуникацията и усилият с дигиталните агенции, с които работехме тогава. Вече разбирах за какво ми говорят и успявах да предам какво искам да постигнем заедно за бранда.

Разбирането ми на поведението на потребителите в социалните мрежи ми помогна да ги използвам като инструмент за събиране на прозрения от тях, разбрах, че двустранната комуникация между бранд и потребители е безценна и винаги съм се опитвал да пренеса това знание в компаниите, които съм работил.

Ако трябва да се гордея с нещо, то е, че благодарение на такава комуникация с потребители, в една от компаниите, в които съм работил, успяхме да развием ТикТок канала с над 10000 последователи за около 2 месеца.

Идеите за съдържание идваха от аудиторията и затова съдържанието си получи своята ангажираност. Успоредно с това, категорията продукти, които комуникирахме през ТикТок, увеличи продажбите си с около 30% за същия период.

Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?

  1. Да четат и учат максимално много допълнителни материали и да дискутират конкретни казуси с лекторите.
  2. Да не пропускат възможността да си изградят солидни професионални мрежи по време на курсовете.
  3. Да продължават да учат и развиват знанията си и след като завършат курсовете в SoftUni Digital
  4. Дигиталният маркетинг е харесван, защото е измерим, но нека не забравят, че от другата страна са хора с емоции, а не просто цифри в таблица. Все още не можем да измерваме емоциите и ако се водим само от данните, е възможно да пропуснем съществени неща.

---

Започни своето дигитално приключение още днес и кандидатствай в SoftUni Digital!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.