“Знанията от SoftUni Digital ми помогнаха да изградя кариерата си“ – среща с Ердал Еваз
Ердал преминава през цялостната програма на SoftUni Digital, когато вече работи в сферата на маркетинга. Въпреки това той надгражда своите знания и това му помага да постига по-добри резултати в работата си.
Ако и ти искаш да усвоиш нови знания, които да са ти от помощ в дигиталната джунгла, кандидатствай в SoftUni Digital!
Виж какво сподели Ердал за обучението си при нас:
Здравей, представи ни се с няколко думи!
Казвам се Ердал Еваз, маркетолог съм, с опит на различни позиции в маркетингови отдели, завършил магистратура в Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ и дигитален маркетинг 2019 г. в SoftUni Digital.
В момента съм Мениджър бизнес развитие и партньор в Project 89 Productions – компания, специализирана в създаването на видео съдържание за целите на бизнеса: от рекламни клипове, през продуктови видеа и отразяване на събития до кратки форми на видео за социалните мрежи.
С какво се занимаваше преди обучението си в SoftUni Digital?
Обучението ми в SoftUni Digital стартира малко след като започнах стаж в маркетинг отдела на компанията UniComs. Преди това съм бил фитнес инструктор и за около година преди UniComs - маркетингов организатор в Мол България.
Как научи за SoftUni Digital и защо избра точно нашите обучения?
Научих от реклама в социалните мрежи през 2016 г. и всъщност това беше първата цялостна програма за дигитален маркетинг. Дотогава не знаех за алтернативи в България и още не бях запознат с други платформи.
Кои обучения завърши при нас и кой е най-ценният урок за теб?
Завърших две нива на цялостната програма, но не взех всички сертификати. Някои от обученията не бяха свързани пряко с основната ми работа и исках да развия само разбиране за тях, без да инвестирам време в домашни и курсови работи.
Най-ценният урок за мен беше да разбера как се свързват помежду си различните инструменти на маркетинга в дигитална среда, кой с каква тежест може да бъде в инструментариума за даден бизнес и как да балансирам между тях.
И до ден днешен съм на позиции, в които координирам различните маркетингови активности, затова цялостното разбиране за тези неща ми помогна много.
Освен познанията, самият факт, че в UniComs бях първият от маркетинг екипа, който разви експертиза в този инструментариум, ми помогна да спечеля уважението на прекия си ръководител и да изградя кариерата си там от стажант до Глобален бранд мениждър.
Какво смяташ за обучителния процес?
Най-полезното за мен беше възможността да разговорям с лекторите и да задавам конкретни въпроси. Не всеки път успявах заради голямата опашка, но когато успявах, получавах полезни отговори.
В каква посока пое, след като започна обучението си в SoftUni Digital?
Аз вече работих, когато учих в SoftUni Digital. Знанията ми помогнаха да си синхронизираме комуникацията и усилият с дигиталните агенции, с които работехме тогава. Вече разбирах за какво ми говорят и успявах да предам какво искам да постигнем заедно за бранда.
Разбирането ми на поведението на потребителите в социалните мрежи ми помогна да ги използвам като инструмент за събиране на прозрения от тях, разбрах, че двустранната комуникация между бранд и потребители е безценна и винаги съм се опитвал да пренеса това знание в компаниите, които съм работил.
Ако трябва да се гордея с нещо, то е, че благодарение на такава комуникация с потребители, в една от компаниите, в които съм работил, успяхме да развием ТикТок канала с над 10000 последователи за около 2 месеца.
Идеите за съдържание идваха от аудиторията и затова съдържанието си получи своята ангажираност. Успоредно с това, категорията продукти, които комуникирахме през ТикТок, увеличи продажбите си с около 30% за същия период.
Какво ще посъветваш бъдещите курсисти на SoftUni Digital?
- Да четат и учат максимално много допълнителни материали и да дискутират конкретни казуси с лекторите.
- Да не пропускат възможността да си изградят солидни професионални мрежи по време на курсовете.
- Да продължават да учат и развиват знанията си и след като завършат курсовете в SoftUni Digital
- Дигиталният маркетинг е харесван, защото е измерим, но нека не забравят, че от другата страна са хора с емоции, а не просто цифри в таблица. Все още не можем да измерваме емоциите и ако се водим само от данните, е възможно да пропуснем съществени неща.
---
Започни своето дигитално приключение още днес и кандидатствай в SoftUni Digital!