Възможността да откриеш вдъхновение за създаването на собствен бизнес - интервю с Петър Младенов - SoftUni Digital
Loading...

Възможността да откриеш вдъхновение за създаването на собствен бизнес - интервю с Петър Младенов

avatar Катерина Костадинова 2 минути
Възможността да откриеш вдъхновение за създаването на собствен бизнес - интервю с Петър Младенов

Днес те запознаваме с Петър Младенов, който е един от успешно завършилите и намерили реализация студенти на SoftUni Digital. В следващите редове ще научите за първия му сблъсък със СофтУни, за решението му да учи при нас, за впечатлението му от обученията ни, както и за вдъхновението, което той получава, за да започне работа по свой собствен проект. Вижте интервюто, което проведохме с него:

Здравей, Петър! Представи се пред нас

Аз съм Петър Младенов и съм завършил магистър „Връзки с обществеността“. В момента работя по собствен проект за развитие на платформа с насоченост към сферата на услугите.

Как започна историята ти със SoftUni?

Преди повече от 2 години посетих SoftUni за първи път. Имаше лекция, която се водеше от моя позната, а темата беше „Дизайн“. Събитието събуди интерес към курсовете, които предлага SoftUni и причината да насоча към тях е добре структурирана комуникация в дигитална среда и изградената им платформа за работа.

Кои курсове завърши при нас и кое е най-важното, което обучението при нас остави в теб като впечатление?

През 2019 г. изкарах курсът „Facebook and Instagram Essentials“ , а през 2020г. „Digital Branding“. По-късно се записах за цялостната програма по дигитален маркетинг. Най-впечатляващото е възможността да създадеш контакти и да откриеш вдъхновение за създаването на собствен бизнес или каквато и да е форма на собствен дигитален проект, както всъщност се случи и при мен!

Какво мислиш за лекторския състав на SoftUni Digital?

Желанието на преподавателите е да внедрят максимално много от последните тенденции към всеки етап от обучението е ключово за мен. Основната част от преподаването беше поднесено чрез практически задачи и примери, за да бъде по-лесно и ефективно усвояването на знания, което също е изключително важен фактор за всеки студент, избрал да учи в SoftUni Digital.

Какво се промени за теб, след като започна обучението си при нас?

SoftUni организираше безплатни събития, които ми донесоха познания в сферата на обработката, фотографията, дизайн, маркетинг, комуникация и др. Благодарение на програмата по дигитален маркетинг пък разширих мирогледа си и получих по-ясна картинка за осъществяването на един бизнес модел и потока на комуникации във всяко едно естество. Помогна ми да бъда обективен към осъществяването на проекти и повишаването на качеството им, затова стартирах работа и по свой проект, с който се занимавам успешно и към момента.

Какъв съвет би отправил към бъдещите курсисти на СофтУни?

Моят съвет е да се използва всяка една възможност, която се предлага от СофтУни и да задаваме въпроси, когато искаме да научим повече, за да намерим липсващо парче от пъзела.

---

Ако и ти искаш да се преквалифицираш или да надградиш знанията си по дигитален маркетинг, не се чуди, а кандидатствай за цялостната ни програма. Също така следи блога и ако искаш да станеш част от историите в него, ни пиши на content@softuni.bg.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.