Курс Brand Storytelling - март 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Brand Storytelling - март 2024

Умения, които ще придобиеш

  • Идентифициране на герой, проблем и сюжет за маркетинг съдържание
  • Работа с аудио, фото и видео съдържание
  • Комбиниране на различни аудиовизуални елементи според сюжета
  • Избор на подходящи форми при разказване на аудиовизуални истории
  • Прилагане на драматургични техники при създаването на съдържание
  • Интегриране на UGC съдържание в дигитални проекти

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Основи на сторителинг подхода в бранд комуникацията

    • Какво е сторителинг?;
    • Какви видове сторителинг съществуват?;
    • Как може да се представи бранд пред потребителите чрез разказване на истории?;
    • Как да намерят герой, проблем и сюжет, за да представят техните услуги и продукти по по-анагажиращ начин?

    Дата: 11 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Създаване на ангажираност на потребителите чрез интерактивност и имерсивност

    • Как курсистите ще могат да постигнат ангажираност в социалните мрежи и сайта им?;
    • Измерване на ангажираността;
    • Видове интерактивно съдържание и тяхното въздействие върху аудиторията;
    • Практики за създаване на имерсивно бранд съдържание.

    Дата: 13 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Мултимедийно съдържание в сторителинга

    • Мултимедийно съдържание като инструмент за увеличаване на ангажираността;
    • Звук, визуални образи и графика в създаването на бранд съдържание;
    • Намиране на правилни изразни средства за бранд сторителинг;
    • Големи и малки формати в мултимедийния сторителинг.

    Дата: 18 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Мултимедийни проекти за социалните мрежи

    • Малки мултимедийни формати за социалните мрежи, които може да се използват в бранд сторителинга;
    • Практики за създаване на подобно съдържание;
    • Добри практики в бранд сторителнига в Instagram, Facebook, TikTok и Youtube.

    Дата: 20 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Cъздаване на големи сторителинг проекти

    • Големи мултимедийни проекти като формат в бранд сторителинга;
    • Добри практики сред големите и млаките брандове в създаване на така наречените Digital longform проекти;
    • Инструментариум за създаване на Digital longform.

    Дата: 25 март (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн
  • Използване на UGC в мултимедийния сторителинг

    • Как потребителското съдържание може да се интегрира в бранд сторителинга?;
    • Добри практики на UCG-интеграция сред големите и малките брандовe;
    • Какви видове мултимедийно съдържание може да създава аудиторията?

    Дата: 27 март (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Маркетинг чрез сторителинг формати за големи и малки брандове

    • С какво сторитенгът е по-различен от други маркетинг стратегии?;
    • Как да се използват различни сторителинг формати за големи и малки брандове?;
    • Примери от успешни западни и български експерименти със съдържание;
    • Изграждане на общност чрез сторителинг проекти.

    Дата: 1 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Подготовка за изпит

    • Преговор на получената информация;
    • Q&A сесия;
    • Подробно обяснение от лектора за особеностите на проекта, който се предава за изпита.

    Дата: 3 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 14 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 13 април до 23:30 часа на 14 април.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 12 май до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 11 май до 23:30 часа на 12 май.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за всеки, който има интерес към света на дигиталния маркетинг и бранд сторителинга, независимо от нивото на предишен опит. Той е създаден, за да бъде достъпен и полезен както за начинаещи в областта, така и за хора с опит, които искат да разширят своите знания и умения. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 9 март. Обучението стартира на 11 март 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 14 април, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 13 април и 14 април.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

190 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 18 март).

Диана Кулчицкая

Преподавател

Диана Кулчицкая е журналист на свободна практика и преподавател по журналистика и комуникация. Занимава се с мултимедиен storytelling от повече от десет години. Съчетава журналистиката с преподаване и изследователска дейност. В момента води дисциплини по медии и комуникация в Нов български университет (НБУ), а също така работи като координатор в консорциума на Европейските реформаторски университети (ERUA), в който членува НБУ. Има издадени статии и книги за различни мултимедийни формати. През 2013 година е защитила докторантура по журналистика. Специализирала е във Великобритания и Холандия.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.