Курс SEO Copywriting - април 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

SEO Copywriting - април 2024

Начало Начало: 02 април 2024
продължителност 6 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Изграждане на стратегия за SEO съдържание
  • Проучване, анализ и избор на ключови думи
  • Създаване на SEO съдържание за блог
  • Създаване на SEO съдържание за продукти и категории
  • Off-Page оптимизация
  • Изграждане на вътрешни и външни връзки
  • Работа с различни SEO инструменти
  • Проследяване, анализ и подобряване на SEO резултатите
Виж още

Теми

  • Resources

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в SEO Copywriting: On-Page & Off-Page

    • Как хората откриват това, което пише SEO Copywriter?;
    • Какво е SEO Copywriting?;
    • Как работят SERPs и къде е мястото на копирайтинга в цялостния SEO процес?;
    • Видове текстове, спрямо мястото им на сайта:
    - Начална страница;
    - Описание на категория;
    - Продуктово описание;
    - Блог пост;
    - Пилър (Pillar) и поддържащо съдържание;
    - Целева страница (Landing page);
    - Магазин, "За нас", Контакти и други;
    • "Дисекция" на страницата и SEO елементите в нея (мета елементи, текстове, URL, картинки, FAQ, Table of Contents, подзаглавия, author box, дължина на текста, линкове и т.н.);
    • Какво означава On-Page & Off-Page SEO?;
    • Какво трябва да може да прави добрият SEO Copywriter?;
    • За кого пише SEO Copywriter? - Баланс между писане за търсещите машини и крайния потребител.

    Дата: 2 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Видове ключови думи и намерение на търсенето

    • Какво са "ключовите думи"?;
    • Какво значи "намерение на търсенето"?;
    • Защо семантиката е важна?;
    • Разбиране на потребителските намерения и поведение при търсене;
    • Ключови думи спрямо намерението;
    • Ключови думи: Exact match, short-tail, long-tail, branded, non-branded, etc.;
    • Къде трябва да се използват "ключови думи"?;
    • Advanced: Какво означава NLP и защо е важно да го разбирате?

    Дата: 3 април (сряда), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Изграждане на стратегия за SEO съдържание: Keyword Research & Mapping

    • Какво включва процесът за създаване на стратегия за SEO съдържание?;
    • Как се прави Кеyword Research & Mapping:
    - Мозъчна атака и генериране на идеи;
    - Методи за откриване на "ключови думи". Класиране и Google Suggestions;
    • Инструменти, конкуренти, Google Ads Keyword Planner;
    • Клъстеризация;
    • Mapping;
    • Wireframing/ Website Architecture;
    • Content Strategy;
    • Reverse engineering на конкуренти - най-успешният метод за създаване на стратегия.

    Дата: 9 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Създаване на SEO съдържание: Продуктови и категорийни страници

    • Видове съдържание спрямо уебсайта, който се оптимизира;
    • Стратегии за планиране на съдържание - Topic clusters, Longtails, Keyword Golden Ratio;
    • Как да се направи избор с коя тема да се стартира SEO Content Strategy?;
    • Планиране и архитектура на текста:
    - Заглавие;
    - Обем, подзаглавия, ключови думи, кукички за задържане на вниманието;
    • Мета елементи;
    • Елементи, които се добавят: Булети, schema, FAQ и вътрешни връзки;
    • Изображения и SEO на изображения;
    • Демонстрация: Как се пише SEO текст?;
    • Бонус: Пример с локално SEO съдържание;
    • Бонус: Как се оптимизира за продукти и услуги без търсене?

    Дата: 11 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Създаване на SEO блог съдържание

    • Как да се направи избор с коя тема да се стартира SEO Content Strategy?;
    • Планиране и архитектура на текста;
    • SEO елементи, които се добавят;
    • Мета елементи;
    • Демонстрация: Как се пише блог текст?;
    • Полезни SEO copywriting инструменти, с които може да се пише по-бързо и да се проверява наситеността на "ключовите думи".

    Дата: 16 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Линк билдинг: Вътрешни и външни връзки

    • Защо е важен добрият линк профил?;
    • Разликата между вътрешни и външни връзки;
    • Йерархия на страниците и линковете в един уебсайт;
    • Anchor texts – добри практики;
    • Бонус: Разлика между статични и диниамични URLs и защо slug-a е толкова важен за един уебсайт?;
    • Бонус: Как да се проследи кой къде кликва? - UTMs.

    Дата: 18 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Off-Page SEO

    • Одит на уебсайт;
    •Технически изправности на сайта, които трябва да се следят, за да може да се класира съдържанието;
    • Най-важното за Index/Noindex + Follow/Nofollow; Канонични адреси; Robots.txt;
    • Беклинк анализ на конкуренти;
    • Off-page SEO за копирайтъри: Защо е важна част и как помага на текстовете?;
    • Как да вземем линкове от медии с Guest posting и HARO;
    • Социални мрежи;
    • Cold outreach - какво е и защо трябва да сте добри в него?

    Дата: 23 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Работа със SEO инструменти за On-page SEO: Демонстрация

    • Демонстрация: Yoast SEO, Rank Math;
    • Демонстрация: Semrush;
    • Демонстрация: Netpeak SEO Extension (Detailed SEO Chrome extension) & Other SEO;
    • Инструменти за проверка на SEO Score на съдържанието преди публикуване.

    Дата: 25 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Следене на органичен трафик и подобряване на стратегия

    • Демонстрация: Google Analytics;
    • Демонстрация: Google Search Console;
    • За какво да се следи:
    - Проследяване на класиране на "ключови думи" и "видимост" при търсене;
    - Анализиране на показателите за ефективност на ключовите думи (напр. честота на кликване, степен на отпадане, процент на реализация и др.);
    - Взимане на решения, базирани на данни за съответната стратегия за "ключови думи" и съдържание.

    Дата: 30 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпит и отговори на въпроси.

    Дата: 2 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 12 май до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 11 и 12 май, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 11 май до 23:30 часа на 12 май.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 2 юни до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе на 1 и 2 юни, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 1 юни до 23:30 часа на 2 юни.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е идеален за всеки, който обича да пише - създатели на съдържание, блогъри, редактори, собственици на онлайн бизнес и хора с интерес да подобрят SEO уменията си. Обучението е подходящо и за маркетолози или собственици на уебсайт, които желаят да увеличат своя органичен трафик. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 31 март. Обучението стартира на 2 април 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 12 май, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 11 май и 12 май.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

190 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 9 април).

Вяра Стефчева

Преподавател

Вяра Стефчева е CEO на Zahara Consult - маркетинг агенция, която се грижи за развитието и дигиталното присъствие на едни от най-големите компании в света. Вяра е SEO експерт с дългогодишен опит в създаването на съдържание, което продава и увеличава органичния трафик. Тя е създател на платформата DobreSum.bg.

SEO Copywriting - април 2024

Начало: 02 април 2024
6 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
SEO Copywriting - април 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.