Курс Market Research - април 2024 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Market Research - април 2024

Начало Начало: 02 април 2024
продължителност 7 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Дефиниране на таргет групи и подгрупи
  • Изработване на точна комуникация спрямо нуждите на таргет групи
  • Анализ и тълкуване на данни и статистики
  • Съставяне на въпросник за пазарно проучване
  • Съставяне на анализ чрез пазарни данни и проучвания
  • Идентифициране на фалшиви и подвеждащи данни
  • Изграждане на таргетирана бранд комуникация

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Проучвания на потребителското мнение - Въведение

    • Маркетинговите изследвания и бизнеса;
    • Какво представляват пазарните проучвания и имаме ли нужда от тях?

    Дата: 2 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Методологии за реализация на потребителски проучвания

    • Методи за набиране на данни;
    • Предимства и недостатъци на различните методологии;
    • Модерни тенденции и ефективни решения и прецизиране на най-често използваните решения спрямо поставените бизнес цели.

    Дата: 4 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Дефиниране и сегментация на пазара

    • Какво е и какво не е пазарът?;
    • Подходи при сегментиране на пазара, идентифициране на пазарни ниши;
    • Представяне на продуктови категории и най-ефективни методи за проучването им.

    Дата: 9 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Възприятия и погрешни възприятия за потребителя

    • Как да се разкодират понякога подвеждащите "кратки пътища" за мисълта, които пречат за съставяне на ясна представа за потребителя?

    Дата: 11 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Таргет аудитория

    • Дефиниция на таргет аудитория (целева група);
    • Подходи при определяне на таргет аудитория и потенциална таргет аудитория - демографски, социодемографски, психографски и други.

    Дата: 16 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Идеите - начин на употреба

    • От първоначалната идея, през тестване, прецизиране, позициониране до проверка на пазарен потенциал.

    Дата: 18 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Компоненти на количественото проучване

    • Съставяне на въпросник, типове въпроси, контрол на качеството на набираните данни;
    • Добри практики, гарантиращи достоверни резултати - геймификация, оптимизиран дизайн и други.

    Дата: 23 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Работа с данни от проучвания и статистически данни

    • Оценка на достоверност, основни грешки при тълкуването и начини за избягването им, фалшиви данни, нарочно фалшиви данни и как да се разпознаят.

    Дата: 25 април (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.
  • Анализ на данни от пазарни проучвания

    • Стъпка по стъпка в анализирането на данни;
    • Формулиране на ключови изводи;
    • Аналитични коментари, идентификация на взаимовръзки, извеждане на препоръки за действие.

    Дата: 29 април (понеделник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Обобщение на курса и основни изводи и насоки

    • Преговор на основните точки от курса и събиране на пъзела от теми в работеща система за дефиниране, проучване, анализиране и в крайна сметка разбиране на таргет аудитория;
    • Изграждане на работещ модел за резултатно общуване с нея и адаптация спрямо променящите се нужди на тази аудитория.

    Дата: 30 април (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготвка за изпит

    • Подготовка за изпит;
    • Изграждане на изпитно задание;
    • Въпроси и отговори, свързани с курсовия проект.

    Дата: 2 май (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 19 май до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 18 май до 23:30 часа на 19 май.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 9 юни до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 8 юни до 23:30 часа на 9 юни.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е предназначен за хора без опит в пазарните проучвания, които имат интерес към маркетинга. Походящ е също за бранд мениджъри, продуктови мениджъри, уеб дизайнери, журналисти, PR, блогъри, както и за специалисти в B2C продажби и връзки с клиенти. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 31 март. Обучението стартира на 2 април 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 19 май, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 18 май и 19 май.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

190 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 9 април).

Даньо Димитров

Преподавател

Даньо Димитров работи в областта на пазарните проучвания и маркетинга от над 19 години. С комплексен опит в пазарните проучвания онлайн, той е ръководил широк диапазон от проекти на национално и международно ниво, обслужвайки клиенти на 5 континента. От близо 10 години ръководи JTN Research, една от най-големите агенции за пазарни проучвания в Европа, притежаваща 48 собствени кореспондентски онлайн панела в целия свят и провеждаща няколко хиляди пазарни проучвания всяка година.

Market Research - април 2024

Начало: 02 април 2024
7 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Market Research - април 2024

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.