Conversion Rate Optimization and Automation - февруари 2024
Умения, които ще придобиеш
- Анализ на Conversion rate през различни кохорти
- Анализ на бизнес метриките в дигиталния маркетинг
- Дефиниране на решения за подобрение на conversion rate
- Настройване на CRM Marketing активности
- Изготвяне на UX одит
- Работа с инструменти за автоматизация
Теми
-
Resources -
Resources
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
CRO & Cohort analysis -
CRO & Cohort analysis
• CR definitions;
• CR for users & sessions;
• CR by traffic sources;
• CR in MCF;
• CR by landing page types;
• CR by user type (NS inbound sales).
Дата: 20 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
CR Cohorts & Internal ways to improve conversion rate -
CR Cohorts & Internal ways to improve conversion rate
• CR by traffic sources;
• CR in MCF;
• CR by landing page types;
• CR by user type (NS inbound sales);
• UX & Design.
Дата: 22 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Conversion Rate from SEO traffic -
Conversion Rate from SEO traffic
• Brand & Non-brand traffic;
• SE CR by landing pages.
Дата: 27 февруари (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
CRO & Content workshop - better enagament for better results -
CRO & Content workshop - better enagament for better results
• Analyzing the CR on specific pages; • Content Analyzing; • Content Ideas for better CR; • Content Creation; • Better content for better CR with AI. Дата: 29 февруари (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Conversion Rate from Paid Campaigns -
Conversion Rate from Paid Campaigns
• CR from Facebook tagged & non-tagged traffic;
• CR from Google Ads;
• CR from Google Shopping;
• CR from Shopping free listings.
Дата: 5 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Revenue rate – optimization for revenue, not conversions -
Revenue rate – optimization for revenue, not conversions
• Tracking by user ID in Google Analytics;
• LT using internal data;
• Paid transactions Closed leads.
Дата: 7 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
CRM Marketing, Retention Marketing for CRO, Marketing automation -
CRM Marketing, Retention Marketing for CRO, Marketing automation
• Different CR for different funnel steps;
• Type of sources for different funnels.
Дата: 12 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
How to: UX Audit, part. 1 -
How to: UX Audit, part. 1
• Mythbusters; • A/B Tests; • F, Z and other behavioral models; • Skeumorphism, Flat Design & Neomorphism.
Дата: 14 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
How to: UX Audit, part. 2 -
How to: UX Audit, part. 2
• Text "design" & fonts; • Illustrations & color; • Space; • Interaction; • Colors.
Дата: 19 март (вторник), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Exam Preparation -
Exam Preparation
• Exam preparation;
• Q&A.
Дата: 21 март (четвъртък), от 19:00 до 22:00 часа, изцяло онлайн.Ресурси
-
Regular Exam -
Regular Exam
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 31 март до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 30 и 31 март, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 30 март до 23:30 часа на 31 март.
Ресурси
-
Retake Exam -
Retake Exam
• Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 21 април до 23:59:59 часа.
• Теоретичният изпит ще се проведе на 20 и 21 април, като периодът, в който може да се стартира е от 8:00 часа на 20 април до 23:30 часа на 21 април.
ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това, дали сте се явили на редовен изпит или не).Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Необходими умения:
Създаване на рекламни кампании в Google Ads и Facebook;
Използване на инструменти за уеб анализ (Google Search Console, Google Analytics);
Създаване на съдържание за социални мрежи;
Познаване на принципите на работа на търсачките;
Английски език на ниво А2.
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?
Записването в курса е отворено до 18 февруари. Обучението стартира на 20 февруари 2024 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".
Как и къде ще се провеждат занятията?
Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?
Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 31 март, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 30 март и 31 март.
Ще получа ли сертификат след изпита?
След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
240 лв.Онлайн обучение в реално време
Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси
Помощ от ментор за усвояване на учебния материал
Достъп до затворена Facebook група с курсистите
Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 27 февруари).
Георги Кандев
Преподавател
Геннадий Воробьов
Преподавател