Как да ангажираме аудиторията си чрез Instagram Reels? - SoftUni Digital
Loading...

Как да ангажираме аудиторията си чрез Instagram Reels?

Изминало събитие
Дата:
24 март 2022
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "Как да ангажираме аудиторията си чрез Instagram Reels? " нa 24 март 2022 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Аида Бурнучян.
За семинара
Семинарът е предназначен за всички, които се интересуват от видео маркетинг в Instagram и искат да следват най-новите тенденции. По време на лекцията ще се разгледат теми като:
  • Основи на видео маркетинга в Instagram;
  • Защо видеата са важни за алгоритъма ви в Instagram?;
  • LIVE или REEL - кое е по-доброто решение за ангажиране на аудиторията;
  • Специфики на Instagram Reels;
  • Как редица брандове успяха да се позиционират с видео маркетинг в Instagram?;
  • Трикчета и препоръки за вашия първи REEL в Instagram - само с няколко лесни стъпки.
По време на семинара ще се направят няколко reels стъпка по стъпка, на различни тематики!
За лекторите
Аида Бурнучян
От пет години видео съдържанието е страст на Аида. Започва като стажант-репортер в сутрешния блок на Нова телевизия “Здравей, България”, като след това и до днешна дата е част от екипа на новинарския лидер в САЩ и Канада BG VOICE за които е категорична - като журналист ѝ дават свободата да избира и да следи теми, които истински я вълнуват. Видео маркетингът и визуалното представяне на една история са нейна страст. Вече година и половина е креативен директор и съосновател на една от най-младите агенция за дигитален маркетинг и BTL реклама - AdVaib.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.