3 тактики за подобряване на резултатите в Google Ads - SoftUni Digital
Loading...

3 тактики за подобряване на резултатите в Google Ads

Изминало събитие
Дата:
22 март 2022
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "3 тактики за подобряване на резултатите в Google Ads" нa 22 март 2022 г. (вторник) от 19:00 часа с лектор Искра Евтимова.
За семинара
В управлението на платени реклами в Google е важна не само печалбата, но и да се оптимизират кампаниите, така че да се подобряват резултатите. На този семинар ще научите три тактики, които можете да приложите веднага, за да намалите разходите си и да увеличите печалбата от вашите реклами.
За лекторите
Искра Евтимова
Искра е онлайн маркетинг специалист с 10 години опит в оптимизацията на сайтове (SEO) и платените реклами за България, Англия и Щатите. Трейнър на групови и корпоративни обучения, както и лектор на много други събития. Автор е на книгата „Наръчник на успешния сайт“. За Искра е важно лекциите да включват примери и конкретни съвети, за да са максимално полезни, и да предаде знанията с усмивка, нестихващ оптимизъм и доза хумор. 
https://iskra-evtimova.com/en/
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.