Курс Google Analytics - февруари 2025 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Google Analytics - февруари 2025

Начало Начало: 10 февруари 2025
продължителност 5 седмици
кредити 6 кредита
Fundamentals
Запиши се

Умения, които ще придобиеш

  • Настройване и интеграция на GA4 в уебсайт
  • Проследяване и анализиране на ключови показатели като трафик, конверсии и продажби
  • Създаване и персонализиране на отчети в GA4
  • Анализ и сегментиране на аудиторията по различни критерии - демография, поведение и др.
  • Интерпретиране на данни и извличане на ценни бизнес наблюдения за увеличаване на продажбите
  • Анализ на представянето на маркетинг активностите и дефиниране на подобряване на стратегията
  • Автоматизиране на отчети и визуализация на данни с цел лесна проследимост на представянето на сайта

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Въведение в GA: значение, създаване на профил и интеграция в уебсайт

    • Разбиране на значението на данните за бизнеса: защо данните са важни и как влияят на стратегиите за успех?;
    • Значение на инструментите като GA4 за маркетинг експертите: как GA4 помага в измерването и оптимизирането на маркетинг активностите?;
    • Какво е GA4: въведение в основните функции и предимства на GA4 като аналитичен инструмент;
    • Ролята на данните в онлайн бизнеса: какви видове данни са важни за различни типове бизнеси?;
    • Фактори, които влияят на маркетинга и трафика;
    • Целеполагане в маркетинга по метода SMART;
    • Интеграция на GA4 в сайта: основни настройки като часова зона, валута и конфиденциалност;
    • Как да достъпите демо акаунта за проекта и как да работите с него.

    Дата: 10 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.
  • Интерфейс на GA4: ключовите термини и показатели в маркетинга

    • Въведение в GA4 и основните термини;
    • Откъде идват данните в GA4 и как работи?;
    • Основни термини в дигиталния маркетинг: трафик, потребител, конверсия, ивент, сесия и др.;
    • Помощни материали за лесното запомняне на ключови термини;
    • Интерфейс на GA4 и основни секции;
    • Демонстрация и преминаване през Home, Reports, Explore, Advertising секции и функционалностите в тях;
    • Помощни материали за лесно запомняне на ключови термини в света на маркетинга и онлайн бизнеса.

    Дата: 12 февруари (сряда), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.
  • Workshop: работа с данни и анализ в GA

    Демонстрация:
    • Как се анализира дали се достига до желаната целева аудитория?;
    • Как се разбира коя маркетинг активност се представя най-добре?;
    • Как се разбира кои страници са най-посещавани?;
    • Как се следят продажбите и bestesllers?;
    • Как се анализират трафика и други важни маркетинг показатели?

    Дата: 17 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.
  • Демонстрация: как се правят отчети и сегментации?

    • Сегментиране на данни със Segments: какво представляват шаблоните и свободните сегменти и как се използват?;
    • Разлика между Segments, Dimensions и Metrics: демонстрация на различията и начините на използване в GA4;
    • Как се създава отчет в GA4: стъпки за създаването на отчети и примери за това как да се подготвят;
    • Как се анализират данни: основни принципи за ефективен анализ на данни;
    • Съпоставяне на данни за периоди: защо е важно да се сравняват данни от различни периоди и как това влияе на анализа?;
    • Демонстрация на сегментиране на данни: как се създават сегменти по източници на трафик, активни потребители, купувачи за първи път, приходи от покупки и други?

    Дата: 19 февруари (сряда), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Workshop: автоматизиране на отчети с Google Data Studio

    • Автоматизиране на отчети с Google Data Studio;
    • Използване на шаблони за автоматизация на отчети;
    • Анализ на данни с ChatGPT;
    • Безопасност на данни: защо е важно да се внимава с данните на клиентите и как да се гарантира конфиденциалност?;
    • Smart Insights и тяхното използване;
    • Какво дават данните от Google Search Console?

    Дата: 24 февруари (понеделник), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Подготовка за изпит

    • Подготовка за изпитното задание.

    Дата: 26 февруари (сряда), от 19:00 до 22:30 часа, изцяло онлайн.

    Ресурси

    Още няма материали за тази лекция

  • Редовен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 9 март до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 8 март до 23:30 часа на 9 март.
  • Поправителен изпит

    Практическият проект трябва да бъде предаден не по-късно от 6 април до 23:59:59 часа.

    Теоретичният изпит ще се проведе от 08:00 часа на 5 април до 23:30 часа на 6 април.

    ВАЖНО: За явяването на поправителен изпит се заплаща такса в размер на 20 лева (независимо от това дали сте се явили на редовен изпит, или не).

За кого е подходящ курсът?

Курсът е насочен, както за начинаещи така и за хора, които вече имат опит в маркетинга. Подходящ е за маркетинг ентусиасти, експерти, собственици на бизнес, предприемачи и всеки, който има интерес да продава успешно в интернет и да изгражда успешни маркетингови стратегии. За курсa е необходим английски език на ниво A2.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването в курса е отворено до 8 февруари. Обучението стартира на 10 февруари 2025 г. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми".

Как и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. Веднага след всяко занятие получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на курсов проект, който трябва да бъде предаден до 9 март, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на и 9 март.

Има ли допълнителни изисквания?

• Google account.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

220 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпит (редовен), сертификат и удостоверение

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 17 февруари).

Вяра Стефчева

Преподавател

Вяра Стефчева е CEO на Zahara Consult - маркетинг агенция, която се грижи за развитието и дигиталното присъствие на едни от най-големите компании в света.

Вяра е маркетинг и SEO експерт с дългогодишен опит в създаването на стратегии и кампании, които увеличават трафика и продажбите. Кариерата ѝ е стартирала като стажант в PR отдела на bTV и преминава през различни позиции в сферата на комуникацията - пиар и рекламни агенции, медии и IT компании.

Тя е създател на платформата DobreSum.bg. Активен посланик е на приложението на технологиите и изкуствения интелект в работата. Освен в SoftUni Digital Вяра е дългогодишен лектор и във Finance Academy.

Google Analytics - февруари 2025

Начало: 10 февруари 2025
5 седмици
6 кредита
Fundamentals
Запиши се
Google Analytics - февруари 2025

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.