Digital Marketing Strategy - октомври 2018
Умения, които ще придобиеш
- Анализ на текущата ситуация
- Формулиране на конкретна маркетинг цел
- Създаване на маркетинг бриф за дигитална кампания/активация
- Планиране съдържание за конкретния актив/кампания
- Планиране последващо развитие
- Планиране развитието на конкретен дигитален актив/реализиране на конкретна кампания
Теми
-
Ресурси -
Ресурси
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
-
Планиране на дигиталния маркетинг -
Планиране на дигиталния маркетинг
• Основни предизвикателства пред дигиталния маркетинг; • Оценка на стартовата ситуация. ИТ системи; • Вътрешни ресурси и умения; • Как да планираме вписването на дигиталния маркетинг в общия маркетинг?; • Case study.Ресурси
-
Планиране и оценка на кампании и комуникации -
Планиране и оценка на кампании и комуникации
• Маркетинг бриф upgraded; • Дефиниране целите на кампанията и/или комуникациите; • Дефиниране стартовата позиция - потребителска пътека, конкуренти, налични активи и т.н.; • Планиране на кампанията и/или комуникациите; • >Реализиране; • Тестове; • Корекции по време на кампанията; • Резултати; • Консолидиране на изводите по аудитории, канали, съдържание; • Case study.Ресурси
-
Представяне и налагане на продукти и услуги -
Представяне и налагане на продукти и услуги
• Дефиниране и тестване на таргет аудиториите; • Планиране на фази; • Планиране на обратна връзка; • Планиране; • Реализиране; • Корекции; • Резултати; • Консолидиране на изводите по аудитории, канали, съдържание; • Case study.Ресурси
-
Надграждане на цели и комуникации чрез digital marketing -
Надграждане на цели и комуникации чрез digital marketing
• Интегриран дигитален маркетинг; • Дефиниране на целите за постигане чрез дигитален маркетинг; • Планиране добавянето на нови канали и инструменти; • Планиране надграждането на съществуващите аудитории, канали, съдържание; • Case study.Ресурси
-
Изпит -
Изпит
Още няма описание за тази лекция
Ресурси
За кого е подходящ курсът?
Как мога да се запиша?
За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
Как и къде ще се провеждат занятията?
Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.
Колко струва обучението в курса и какво включва?
Онлайн
170 лв.Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.
Georgi Malchev
Преподавател
Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017.
https://www.facebook.com/malcheff
https://www.linkedin.com/in/georgimalchev/
Иван Пантелеев
Преподавател
Иван Пантелеев е съдружник и акаунт мениджър в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг със слоган Human digital. Иван отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта. Освен опита в Xplora, Иван има опит като акаунт директор в агенцията ilyan com, където отговаряше за екип от 8 проектови мениджъри, където заедно помогнаха за дигиталното присъствие на много топ български и международни проекти като Milka, Danone, Chio Chips, Chupa Chups, Zagorka, Shumensko, Devin и пр. Отделно има и опит в развитието на по-големи уеб проекти за международни топ клиенти, сред които са Genting Singapore, ChaosGroup, Roobar, Associated Press и др. Извън работата си в агенцията, Иван преподава дигитален маркетинг в Нов Български Университет и Датския колеж. Завършил е Стопанско управление в Стопански факултет на Софийски университет и преминава лятна MBA програма в UC Berkeley и Babson college през 2011 г.