Digital Marketing Strategy - октомври 2018 Курс Digital Marketing Strategy - октомври 2018 - SoftUni Digital
Loading...

Digital Marketing Strategy - октомври 2018

За курса

Курсът представя по структуриран и достъпен начин концепции и успешни подходи в интегрирания дигитален маркетинг, но изцяло в контекста на нуждите и заданието на съответната компания. Ще бъде представен всеки отделен елемент от интегрирания маркетинг, от концепциите и подходите, които са успешни в ерата на дититалния маркетинг. Всяка от лекциите покрива конкретна област и включва конкретни примери за реализирани подобни подходи  - ситуацията, предизвикателствата, подхода, резултатите, изводите и надграждането. Нивото на детайл на примерите е ограничено до ниво, при което съответната компания не споделя конфиденциална бизнес или маркетинг информация.

Умения, които ще придобиеш

  • Анализ на текущата ситуация
  • Формулиране на конкретна маркетинг цел
  • Създаване на маркетинг бриф за дигитална кампания/активация
  • Планиране съдържание за конкретния актив/кампания
  • Планиране последващо развитие
  • Планиране развитието на конкретен дигитален актив/реализиране на конкретна кампания
Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за курсисти, които са преминали през цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital, преминали са конкретни курсове в Softuni Digital или имат поне една година опит в областта на маркетинга и/или рекламата.
Курсът е подходящ както за собственици на бизнеси, така и за маркетинг експерти в компании, така и за представители на агенции, или за freelancers.
За курсистите, притежаващи компании или работещи в компании от реалния бизнес, курсът ще осигури нужната връзка между начално състояние и желано състояние, планирането на дейностите, стъпките през които се преминава, нужните ресурси и резултатите, които могат да бъдат очаквани.

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Можете да се запишете за онлайн обучението  по всяко време, като ще имате възможност да гледате лекциите в удобен за вас момент от всяка точка на света. Ще имате право да използвате ресурсите от курса за неограничен период от време.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на бутона "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане. 

Certificate

Имам ли възможност да се явя на изпит и да взема сертификат?

Ще можете да се явите на изпит при следващо присъствено издание на курса и да вземете  официален сертификат от SoftUni Digital при оценка над  Мн. добър 5.00.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете да се запишете в обучението в онлайн форма. Ще имате достъп до материалите от всяка точка на света за неограничен период от време.

Колко струва обучението в курса? 

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до онлайн ресурси: видеа от учебните знятия, презентации, допълнителни материали и др.
170 лв.
Онлайн

  • Явяване на изпит и издаване на сертификат при следващо присъствено издание на курса
20 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава  100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.

Преподаватели

gmalchev avatar
Georgi Malchev
Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus, PwC  и други над 40 компании.
Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 
https://www.facebook.com/malcheff
https://www.linkedin.com/in/georgimalchev/ 
LinkedIn
IvanXplora avatar
Иван Пантелеев

Иван Пантелеев е съдружник и акаунт мениджър в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг със слоган Human digital. Иван отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта. Освен опита в Xplora, Иван има опит като акаунт директор в агенцията ilyan com, където отговаряше за екип от 8 проектови мениджъри, където заедно помогнаха за  дигиталното присъствие на много топ български и международни проекти като Milka, Danone, Chio Chips, Chupa Chups, Zagorka, Shumensko, Devin и пр. Отделно има и опит в развитието на по-големи уеб проекти за международни топ клиенти, сред които са Genting Singapore, ChaosGroup, Roobar, Associated Press и др. Извън работата си в агенцията, Иван преподава дигитален маркетинг в Нов Български Университет и Датския колеж. Завършил е Стопанско управление в Стопански факултет на Софийски университет и преминава лятна MBA програма в UC Berkeley и Babson college през 2011 г.

LinkedIn