Курс Copywriting Secrets - април 2018 - SoftUni Digital
Loading...
курс

Copywriting Secrets - април 2018

Умения, които ще придобиеш

  • Различаване на отделните видове комерсиално съдъжание
  • Създаване на вълнуващи и работещи заглавия
  • Разучаване на структурата на комерсиалния текст
  • Писане на успешно съдържание
  • Изграждане на своите първи Content стратегии
  • Разработване на дистрибуционните канали на съдържание

Теми

  • Ресурси

    Още няма описание за тази лекция

  • Дефиниции за Копирайтинг, основни понятия

    • Въвеждане в историята на Копирайтигна и няколко дефиниции, които го определят;
    • Запознаване с основните понятия, които са част от работата на кoпирайтъра, значението му за развитието на бизнес реномето и маркетинга на бранда като цяло.
  • Видове рекламно съдържание

    • Запознаване с различните формати рекламно съдържание, техните специфики и факторите, които ги определят;
    • Запознаване със структурата на Маркетинг микса и как да го прилагаме максимално ефективно в различните кампании;
    • Анализ на добрите и слабите примери от различните видове Контент за традиционните и дигиталните медии.
  • Структура на комерсиалния текст

    • Запознаване с отделните части на един комерсиален текст;
    • Дисекция на отделните елементи - заглавие, подзаглавия, Call to Action;
    • Курсистите ще научат за ключовата роля на заглавието за привличане на потребителското внимание, за отделните характеристики на продукта;
    • Акцент на занятието - копирайтъски техники на писане;
    • Допълнителни знания: как да се избират ключовите думи в текста, писане на Call to Action.
  • Как да управляваме онлайн съдържанието си

    • Основни дефиниции на Контент Маркетинга и приложението в развитието на бизнеса;
    Създаване на Контент Маркетинг стратегия на Съдържанието и нейното модериране;
    • Показване и анализ на работещи кампании от България и света.
  • Дистрибуция на Съдържанието

    • Разпространение на съдържанието в различните канали, използвани за реклама;
    • Примери за контролирани и свoбодни вълни на дистрибуцията;
    • Получаване на знания и умения за създаване на съдържание в Социалните мрежи, неговото публикуване и модериране.
  • Въпроси и отговори

    • Преговор на научените знания, дискусия за основните фактори, определящи Копирайтинга и отговор на допълнителни въпроси.
  • Изпит

    Още няма описание за тази лекция

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за специалисти в областта на дигиталния маркетинг и комерсиалното писане, но и за непрофесионалисти, фрийлансъри и блогъри. Информацията е полезна за всички, които се интересуват от комерсиалното писане.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Как и къде ще се провеждат занятията?

Обучението е приключило, но имате възможност да се запишете за него, получавайки достъп до видеата и ресурсите към всяко едно занятие от програмата на курса. По този начин можете да усвоявате материала с удобни за вас темпо и време.

Колко струва обучението в курса и какво включва?

Онлайн

170 лв.

Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 14 дни след заплащане на таксата за курса.

Любомир Любомиров

Преподавател

Любомир Любомиров копирайтър със стаж повече от 15 години. Собственик на Copywrite Studio – бранд, ориентиран изключително върху създаването на уникално и успешно комерсиално съдържание. В портфолиото си има повече от 250 успешно реализирани кампании в сферата на Копирайтинга и Контент Маркетинга. С екипа си създават Контент за уебсайтове и лендинг страници, слогани,  скриптове за радио и ТВ рекламни спотове, съдържание за печатна реклама, анализи и електронни книги. Сред клиентите му са Subway, Prestigio, Adress, ReMax, Euroins, Мебели Виденов, Мебели Мондо, All Channels Communication. Лектор на топ семинари и конференции за Дигитален Маркетинг. 
Създател на Българската Асоциация по Копирайтинг.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.