Fundamentals Module - февруари 2021 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Fundamentals Module - февруари 2021

6 курса в модула
30 кредита
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
  • Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
  • Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
  • Персонализирани отчети според нуждите на бизнеса
  • Работа с отчети в Google Analytics
  • Умения за провеждане и анализ на резултати от A/B тестове
  • Умения по Google Tag Manager на базово ниво
  • Анализ резултатите от маркетинг кампании
  • Настройки на системите за анализ и отчитане, за създаване на най-подходящ микс от целеви аудитории
  • Усвояване на принципите за работа на търсачките
  • Умения за изготвяне на технически одит
  • Умения за работа с инструменти за SEO специалисти
  • Анализ на търсенето
  • Работа с Google Search Console
  • Оптимизация на съдържанието
  • Планиране, създаване и измерване успеха на Content Marketing-а
  • Определяне възможности за използване на маркетинг чрез съдържание
  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
  • Създаване на атрактивни Facebook послания
  • Създаване на привлекателно визуално съдържание
  • Използване на статистики за подобряване на резултатите
  • Организиране на ефективни промо активности и игри
  • Събиране и общуване ефективно с различни целеви аудитории
  • Управляване и оптимизиране рекламни кампании
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
Виж още

За кого е подходящ модулът?

Fundamentals Module е позволен за записване на всички, които са преминали успешно приемния изпит след курса Marketing Basics.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модула е отворено до 1 февруари. Обучението стартира на 4 февруари 2021 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

Email Marketing - февруари 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
SEO - март 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
Google Analytics - април 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
Content Marketing - май 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
Facebook Marketing - юни 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа;
Google Ads - юли 2021, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа.

Как и къде се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в модула и какво включва?

Онлайн

620 лв.

Онлайн обучение в реално време

Доживотен достъп до видео записите и учебните ресурси

Помощ от ментор за усвояване на учебния материал

Достъп до затворена Facebook група с курсистите

Явяване на изпити (редовни), сертификати и удостоверения

ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса от 620 лева или да го направите на 2 равни вноски по 330 лева (общо 660 лева). Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 28 февруари 2021 г.

Геннадий Воробьов

Преподавател

Геннадий е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria - Performance digital marketing агенция, част от Netpeak Group, както и на Netpeak Cluster. Екипът на агенцията е фокусиран върху това да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина, да развива пазара технологически и икономически, да подготвя нови кадри и с примера си да вдъхновява околните да бъдат проактивни. Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – ежегодната Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital от самото ѝ създаване.

Василена Вълчанова

Преподавател

Василена Вълчанова има магистърска степен по “Международни комуникации” от Leeds Beckett University. Има сертификати от Hubspot Inbound certification, Growth Tribe Academy, Content Marketing Institute University и Copyhackers и др. Има 15 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, изграждане на маркетинг фунии и CRO в сферата на е-търговията и SaaS. Работила е с марки като LG Electronics, DELL, Razer, Ozone.bg, Enhancv.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, разработваща дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика, като е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 мил. долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter и др.

Богдан Богомилов

Преподавател

Богдан Богомилов се занимава с Дигитален маркетинг повече от 7 години. Има опит като PPC и медиа планьор в Interactive Share, Huts JWT и др. Работил е за Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Porsche Group и др. Планирал и управлявал е рекламни бюджети за около 8 мил. лв. Минава от „страната на клиента“ и се занимава с E-Commerce на 18 централни и западноевропейски пазари за българска компания.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. Участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo. През 2015 г. става партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, оперираща на над 170 пазара на повече от 20 езика. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 мил. долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter и др.

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР, и Интернет медии над 10 години в НБУ. Създател на медийна група Аз медиа. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. Работила е по проекти за брандовете McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България и други.

Симона Попова

Преподавател

Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят. 

Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм. 

Мартин Желязков

Преподавател

Мартин Желязков е SEO специалист в Netpeak Bulgaria. Притежава солиден опит в SEO на онлайн магазини и корпоративни сайтове. Фокусът на работата му е насочен към оптимизацията и развитието на едни от най-големите дигитални бизнеси в България.

Интересува се от SEO, Big Data и machine learning. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 година. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции и е участвал в множество семинари, уебинари, мастеркласове (IAB Bulgaria digital marketing masterclass) и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг у нас, сред които и Online Advertising конференция. Лектор в Softuni Digital в курсовете "Seach Engine Optimisation", "SEO Advanced", "Conversion Rate Optimization" и още.

Борислав Дончев

Преподавател

Борислав Дончев е SEO специалист в Netpeak Bulgaria. Той завършва с отличие цялостната програма по дигитален маркетинг в SoftUni Digital 2018/2019, където печели първо място за най-добър студент в курса по "Search Engine Optimisation" и получава покана да се присъедини към екипа на Netpeak. Това го прави част от множеството успешни истории на студенти, преминали успешно програмата на SoftUni Digital.

Борислав е собственик на изключително успешен бизнес, функциониращ офлайн и онлайн. Водил е лекции и семинари за SEO, бизнес развитие и маркетингови стратегии. Вече е лектор в курса "Seach Engine Optimisation" в цялостната програма на SoftUni Digital, два пъти е част от журито на "СофтУниада", както и лектор в Netpeak Talks - семинар, организиран съвместно със Softuni Digital.

Fundamentals Module - февруари 2021

Fundamentals Module - февруари 2021