Fundamentals Module - октомври 2020
Fundamentals Program изгражда пълен набор от практически умения във всички основни сфери на дигиталния маркетинг, като ще се научите да създавате ефективни кампании в социалните мрежи и Google, да създавате ангажиращо съдържание, да управлявате успешни имейл кампании, да оптимизирате страниците си в търсачките, да изградите работещ онлайн магазин и много други. По време на програмата ще имате възможността да се обучавате лично от водещи експерти в сферата на дигиталния маркетинг и бизнес. В курсовете ще вземете участие в редица упражнения и практически работилници, а също така ще работите върху практически проекти, чрез които ще превръщате новите познания в реални практически умения.
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Познаване тънкостите на различните типове съдържание
- Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
- Създаване на ефективни лендинг страници
- Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
- Създаване и администриране на Facebook страници и групи
- Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
- Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
- Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
- Създаване на визуално съдържание и копирайт
- Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
- Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
- Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
- Управление на списъци и бази данни
- Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
- Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
- Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
- Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
- Създаване на Google Ads акаунт
- Създаване на подходящи рекламни послания
- Избор на най-подходящи ключови думи
- Създаване на Search кампании
- Създаване на Display & Youtube кампании
- Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
- Персонализирани отчети според нуждите на бизнеса
- Работа с отчети в Google Analytics
- Умения за провеждане и анализ на резултати от A/B тестове
- Умения по Google Tag Manager на базово ниво
- Анализ резултатите от маркетинг кампании
- Настройки на системите за анализ и отчитане, за създаване на най-подходящ микс от целеви аудитории
- Усвояване на принципите за работа на търсачките
- Умения за изготвяне на технически одит
- Умения за работа с инструменти за SEO специалисти
- Анализ на търсенето
- Работа с Google Search Console
- Оптимизация на съдържанието
Fundamentals Program е позволен за записване на всички, които са преминали успешно приемния изпит след курса Marketing Basics.
Как мога да се запиша?
За да се запишете за Fundamentals Module, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.
До кога мога да се запиша и кога стартира Fundamentals Program?
Записването за Fundamentals Program е отворено до 15 октомври. Обучението стартира на 20 октомври 2020 г. с курса "Content Marketing - октомври 2020".
Кога и къде ще се провеждат занятията?
Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки отделен курс от програмата. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.
Колко струва обучението във Fudamentals Program?
За Fundamentals Program се заплаща еднократна такса за онлайн обучение в SoftUni Digital, явяване на редовни онлайн изпити и издаване на сертификат и удостоверение.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за Fundamentals Program
| 620 лв. |
ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса или на 2 равни вноски по 330 лева. Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 20 ноември 2020 г.
Василена Вълчанова
Преподавател
Богдан Богомилов
Преподавател
Геннадий Воробьов
Преподавател
Велизар Величков
Преподавател
Денислав Георгиев
Преподавател
Жюстин Томс
Преподавател
Симона Попова
Преподавател
Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят.
Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм.
Мартин Желязков
Преподавател
Интересува се от SEO, Big Data и machine learning. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 година. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции и е участвал в множество семинари, уебинари, мастеркласове (IAB Bulgaria digital marketing masterclass) и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг у нас, сред които и Online Advertising конференция. Лектор в Softuni Digital в курсовете "Seach Engine Optimisation", "SEO Advanced", "Conversion Rate Optimization" и още.
Петър Хаджиколев
Преподавател
Борислав Дончев
Преподавател
Борислав е собственик на изключително успешен бизнес, функциониращ офлайн и онлайн. Водил е лекции и семинари за SEO, бизнес развитие и маркетингови стратегии. Вече е лектор в курса "Seach Engine Optimisation" в цялостната програма на SoftUni Digital, два пъти е част от журито на "СофтУниада", както и лектор в Netpeak Talks - семинар, организиран съвместно със Softuni Digital.