Fundamentals Module - октомври 2020 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Fundamentals Module - октомври 2020

6 курса в модула
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Познаване тънкостите на различните типове съдържание
  • Комбиниране на различни типове съдържание според бизнес целите и аудиторията
  • Създаване на ефективни лендинг страници
  • Задаване на ключови измерители и анализ на успеха на съдържанието за поставените цели
  • Създаване и администриране на Facebook страници и групи
  • Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
  • Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
  • Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
  • Създаване на визуално съдържание и копирайт
  • Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
  • Създаване на имейл маркетинг стратегия и план за действие
  • Познания и умения за работа с водещи имейл маркетинг системи
  • Управление на списъци и бази данни
  • Подготовка и изпращане на имейл кампании и бюлетини
  • Ключови умения по автоматизация и персонализация на имейл маркетинга.
  • Умения за проследяване, анализ и оптимизиране на резултатите от имейл маркетинг кампании и бюлетини
  • Познание за най-често срещаните проблеми в имейл маркетинга и стратегии за тяхното решаване
  • Създаване на Google Ads акаунт
  • Създаване на подходящи рекламни послания
  • Избор на най-подходящи ключови думи
  • Създаване на Search кампании
  • Създаване на Display & Youtube кампании
  • Мониторинг и оптимизация на Google Ads кампании
  • Персонализирани отчети според нуждите на бизнеса
  • Работа с отчети в Google Analytics
  • Умения за провеждане и анализ на резултати от A/B тестове
  • Умения по Google Tag Manager на базово ниво
  • Анализ резултатите от маркетинг кампании
  • Настройки на системите за анализ и отчитане, за създаване на най-подходящ микс от целеви аудитории
  • Усвояване на принципите за работа на търсачките
  • Умения за изготвяне на технически одит
  • Умения за работа с инструменти за SEO специалисти
  • Анализ на търсенето
  • Работа с Google Search Console
  • Оптимизация на съдържанието
Виж още

Fundamentals Program е позволен за записване на всички, които са преминали успешно приемния изпит след курса Marketing Basics.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за Fundamentals Module, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

До кога мога да се запиша и кога стартира Fundamentals Program?

Записването за Fundamentals Program е отворено до 15 октомври. Обучението стартира на 20 октомври 2020 г. с курса "Content Marketing - октомври 2020".

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, всеки вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа. Подробен график на занятията можете да откриете в раздел "Теми" в страницата на всеки отделен курс от програмата. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението във Fudamentals Program? 

За Fundamentals Program се заплаща еднократна такса за онлайн обучение в SoftUni Digital, явяване на редовни онлайн изпити и издаване на сертификат и удостоверение. 

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за Fundamentals Program

  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател;
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия;
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите;
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
620 лв.

ВАЖНО: Имате възможност да заплатите цялата такса или на 2 равни вноски по 330 лева. Срокът за плащане на II-рата вноска от таксата е 20 ноември 2020 г.

Василена Вълчанова

Преподавател

Василена е маркетинг консултант, трейнър и презентатор. Има над 10 години опит с изграждане на цялостни маркетинг стратегии, маркетинг чрез съдържание, growth маркетинг и измерване на резултати в различни индустрии като потребителска електроника, е-търговия и SaaS (software-as-a-service). Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. В свободното си време организира събития за популярна наука с Ratio и пише блог за дигитални стратегии и онлайн маркетинг

Богдан Богомилов

Преподавател

Богдан Богомилов се занимава с Дигитален маркетинг от 8 години. Натрупал е богат опит като PPC и медия планьор в Interactive Share, Huts JWT и Digital ID. Работил е за клиенти като Nestlé, The Coca-Cola Company, Profi Credit, Reckitt Benckiser, Porsche Group и др., през което време е планирал и управлявал рекламни бюджети за около 10+ милиона лв. Преди година и половина минава от „страната на клиента“ и се занимава с E-Commerce на 18 централно и западноевропейски пазари за българска компания. Обича ниските CPC-та и високият Conversion Rate.

Геннадий Воробьов

Преподавател

Геннадий е Co-Founder & CEO на Netpeak Bulgaria - Performance digital marketing агенция, част от Netpeak Group, както и на Netpeak Cluster. Екипът на агенцията е фокусиран върху това да генерира печалби за малкия, средния и големия бизнеси в България и в чужбина, да развива пазара технологически и икономически, да подготвя нови кадри и с примера си да вдъхновява околните да бъдат проактивни. Организатор е на една от най-големите конференции за дигитален маркетинг в България – ежегодната Online Advertising Conference. Дългогодишен преподаватeл е в цялостната програма по дигитален маркетинг на Softuni Digital от самото ѝ създаване.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година, участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, която оперира на над 170 пазара на повече от 20 езика. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, която разработва дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

Жюстин Томс

Преподавател

Жюстин е създател и ръководител на дигитална агенция ABC Design and Communication и е сред пионерите в тази сфера в България. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998-2015 г. и на медийна група Аз медиа. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет. Работила по проекти за брандове като McDonalds, UniCredit Bulbank и др.

Симона Попова

Преподавател

Симона се занимава с дигитален маркетинг от 9 години. Съосновател е на агенцията за дигитален маркетинг и уеб дизайн Стартъп Мастърс. Има голям опит с международни кампании и разрастване на бизнеси по целия свят. 

Заедно с екипа й в Стартъп Мастърс работят по проекти, които изискват цялостно планиране и дигитална биснес стратегия, автоматизации и интересни маркетингови решения, от които е натрупала доста опит и полезни практики. Работила е с бизнеси от цял свят от различни сфери. Свободното си време прекарва със семейството, с аудиокнига или филм. 

Мартин Желязков

Преподавател

Мартин Желязков е SEO специалист в Netpeak Bulgaria. Притежава солиден опит в SEO на онлайн магазини и корпоративни сайтове. Фокусът на работата му е насочен към оптимизацията и развитието на едни от най-големите дигитални бизнеси в България.

Интересува се от SEO, Big Data и machine learning. Към екипа на Netpeak се присъединява през 2018 година. Досега е изнесъл редица корпоративни лекции и е участвал в множество семинари, уебинари, мастеркласове (IAB Bulgaria digital marketing masterclass) и едни от най-големите конференции за дигитален маркетинг у нас, сред които и Online Advertising конференция. Лектор в Softuni Digital в курсовете "Seach Engine Optimisation", "SEO Advanced", "Conversion Rate Optimization" и още.

Петър Хаджиколев

Преподавател

Петър е специалист по Social Media Marketing в 1ForFit - компания, която разработва индивидуални хранителни и тренировъчни режими в партньорство с някои от най-популярните фитнес инфлуенсъри в социалните мрежи. През годините той трупа опит в създаването на съдържание, както в сферата на журналистиката в издания като вестник СЕГА и сайта Ureport, така и в корпоративния PR като част от екипа на Webit. В момента Петър е маркетинг експерт в екипа на 1ForFit, като отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира в над 170 държави с годишен бюджет от над 25 милиона долара, разпределен между всички рекламни платформи.

Борислав Дончев

Преподавател

Борислав Дончев е SEO специалист в Netpeak Bulgaria. Той завършва с отличие цялостната програма по дигитален маркетинг в SoftUni Digital 2018/2019, където печели първо място за най-добър студент в курса по "Search Engine Optimisation" и получава покана да се присъедини към екипа на Netpeak. Това го прави част от множеството успешни истории на студенти, преминали успешно програмата на SoftUni Digital.

Борислав е собственик на изключително успешен бизнес, функциониращ офлайн и онлайн. Водил е лекции и семинари за SEO, бизнес развитие и маркетингови стратегии. Вече е лектор в курса "Seach Engine Optimisation" в цялостната програма на SoftUni Digital, два пъти е част от журито на "СофтУниада", както и лектор в Netpeak Talks - семинар, организиран съвместно със Softuni Digital.

Fundamentals Module - октомври 2020

Fundamentals Module - октомври 2020
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.