Performance Marketing Channels - октомври 2020 - SoftUni Digital
Loading...
модул

Performance Marketing Channels - октомври 2020

2 курса в модула
Запиши се

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Правилно планиране на рекламни кампании
  • Оптимизиране на текущите кампании
  • Създаване на подходящ микс от целеви аудитории
  • Анализиране на резултатите от вече изминали кампании
  • Ефективно използване на задълбочените статистики
  • Използване по най-разумния начин на бюджета ни
  • Съставяш стратегия и медийно планиране
  • Измерваш ефективността на кампаниите в Google Ads
  • Оптимизираш кампаниите в search & display network
  • Използваш възможностите на машинното обучение
  • Да разбираш потребителската пътека
  • Прилагаш стратегии за мащабиране
Виж още

Модулът е предназначен за хора с начален опит в създаването на рекламни кампании в платформата на Google Ads. Курсистът трябва да има познания, както и опит в работата с платформи по следните направления - създаване на Google Ads акаунт, основни познания за начина, по който работи Google Ads, интерфейса и безпроблемно навигиране в него, както и видовете кампании. Познаване и яснота за основните понятия и метрики като Cost per Click (CPC), Clickthrough Rate (CTR) и др. Също така е подходящ и за хора с опит в рекламната платформа на Facebook - познаване на основните обекти в нея, различаване на отделните рекламни формати, познаване на Ads Manager и основната структура на рекламните кампании.

Как мога да се запиша?

За да се запишете, кликнете ТУК или на червения бутон "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. След успешно заплащане на таксата, Вие ще бъдете записани за обучението.

До кога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването в модула е отворено до 4 октомври 2020. Обучението стартира на 6 октомври, а занятията се провеждат, както следва:
Google Ads Advanced - октомври 2020 - във вторник и четвъртък, от 19:00 до 22:00 часа
Facebook Marketing Advanced – януари 2021 - в понеделник и сряда, от 19:00 до 22:00 часа.

Къде ще се провеждат занятията?

Можете да изберете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Колко струва обучението в курса?

За курса се заплаща еднократна такса за онлайн обучение и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат.

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Онлайн обучение в реално време и възможност за въпроси към преподавател
  • Доживотен достъп до учебни ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до затворена Facebook група с курсистите
  • Издаване на сертификат и удостоверение при покриване на изискванията
350 лв.
quality-guaranteed

SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (13 октомври). 

Петър Хаджиколев

Преподавател

Петър Хаджиколев е специалист по Social Media Marketing в 1ForFit - компания, която разработва индивидуални хранителни и тренировъчни режими в партньорство с някои от най-популярните фитнес инфлуенсъри в социалните мрежи. През годините той трупа опит в създаването на съдържание, както в сферата на журналистиката в издания като вестник СЕГА и сайта Ureport, така и в корпоративния PR като част от екипа на Webit. В момента Петър е маркетинг експерт в екипа на 1ForFit, като отговаря за бюджета и управлението на рекламни кампании във Facebook, Instagram и Pinterest. 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира в над 170 държави с годишен бюджет от над 25 милиона долара, разпределен между всички рекламни платформи.

Велизар Величков

Преподавател

Велизар Величков завършва НАТФИЗ през 2010 г. През същата година, участва в създаването на Grabo.bg. След това предстоят редица проекти под "шапката" на Grabo - Trendo.bg, Opoznai.bg, Nastani.bg. През 2015 г. се включва като партньор и оперативен директор в 1ForFit - компания, която оперира на над 170 пазара на повече от 20 езика. Към момента 1ForFit е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Instagram, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

Денислав Георгиев

Преподавател

Денислав Георгиев е изпълнителен директор и основател на 1ForFit - компания, която разработва дигитални решения за здравословно хранене и тренировъчни режими. През 2010 г. създава компанията, като насочва усилията си към българския пазар. През 2015 г. стартира успешно и в Румъния, разширявайки постепенно обсега на онлайн продуктите. В момента 1ForFit продава в над 170 страни на повече от 20 езика. Компанията е единственият SMB партньор на Facebook за България и оперира с годишен бюджет от над 25 милиона долара - разпределен между Facebook, Google, Twitter, Bing, Pinterest и др. рекламни платформи.

Женя Янкова

Преподавател

Женя Янкова е специалист по дигитален маркетинг със страст към иновациите и прогреса. “Цели, стратегия и резултати” е мотото ѝ в живота. Проповядва Автоматизация. Изповядва Дигитализация. Работи в сферата на онлайн маркетинга над 5 години. В последните две е част от рекламния отбор на Netpeak, където ръководи различни онлайн бизнеси и тяхното интернет представяне.

Наталия Стоянова

Преподавател

Наталия Стоянова се запознава с маркетинговите комуникации в Софийски Университет, където изучава Public Relations. Започва своята кариера в областта на дигиталния маркетинг в софтуерна компания, а от 2018 г. насам е PPC Specialist в Netpeak Bulgaria. Изготвя и управлява performance-ориентирани дигитални стратегии предимно за E-commerce проекти в различни области - мода, обзавеждане, техника и др. През 2019 г. е сред финалистите на Google Premier Partner Awards в категория Search Excellence, а през 2020 г. е сертифициран Smart Bidding trainer от Google.

Performance Marketing Channels - октомври 2020

Performance Marketing Channels - октомври 2020
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.