Social Media Marketing - януари 2020
Модулът “Social Media Marketing” е подходящ за всички, които искат да научат как да използват за бизнес двете най-популярни социални мрежи в България - Facebook и Instagram.
Обучението включва курсoвете: Facebook Marketing, Facebook Advertising Masterclass и Instagram Marketing. Всеки от тях съчетава теория, практика и конкретни стратегии за постигане на резултати по най-ефективния възможен начин. След преминаването им ще можете уверено да развивате профили в Instagram и Facebook, както и да реализирате успешни рекламни кампании в двете платформи.
Лекторите са експерти с дългогодишен опит, които ще ви дадат практически съвети и техники, които да можете да приложите още на следващия ден.
Ще получите достъп до затворена Facebook група за всеки от курсовете, в която ще може да задавате въпроси, да обменяте идеи и да създавате контакти с останалите участници в програмата и лекторите. След всяко успешно преминато обучение ще получите официален сертификат от SoftUni Digital.
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Създаване и администриране на Facebook страници и групи
- Разбиране на работата на алгоритъма на Facebook
- Създаване и управление на Business Manager и рекламни акаунти
- Създаване на Facebook Pixel и работа с данните от него
- Създаване на визуално съдържание и копирайт
- Използване на правилните рекламни формати според избраната цел
- планираш правилно рекламните си кампании
- създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
- използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
- оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
- анализираш резултатите от вече изминали кампании
- използваш по най-разумния начин бюджета си
- Проучваш и анализираш конкуренцията
- Изграждаш стратегия спрямо бизнес целите
- Планираш и създаваш съдържание за Instagram
- Планираш и създаваш рекламни кампании
- Реализираш успешни кампании с инфлуенсъри
- Оптимизираш резултатите в реално време
Обучението е подходящо, както за напълно начинаещи, така и за маркетинг и бранд мениджъри, social media специалисти и фрийленсъри, хора с желание да се развиват в маркетинга и рекламата и за всички желаещи да използват Facebook и Instagram за бизнес цели.
Каква е формата на обучение?
Можете да се запишете за онлайн обучението по всяко време и да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо.
Как мога да се запиша?
За да се запишете за модула, кликнете на бутона "ЗАПИШИ СЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане.
Ще мога ли да се явя на изпит?
Имате възможност да заплатите и за явяване на изпити при следващи присъствени провеждания на курсовете.
Желаещите да се явят на изпит за определен курс ще получат официален сертификат от СофтУни, ако получат оценка над Много добър (5).
Колко струва обучението в курса?
За модула се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в платформата на СофтУни. По желание може да заплатите и за възможност за явяване на изпит на всеки отделен курс при следващо провеждане, като за всеки изпит се заплаща отделна такса в размер на 20 лв.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса
| 380 лв. |
Изпит | Записване за изпитна дата
| 20 лв. |
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.
Бисер Вълов
Преподавател
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.
Петър Владимиров
Преподавател
През последните 10 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR. Разработвал е дигитални стратегии с фокус върху бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Mustela, VELUX, Bilka, Smirnoff, Fantastico, Goodyear, Nestle Dolce Gusto и много други. Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина. Бил е лектор на събития на Google, Webit, SoftUni, Interactive Seminars, Digital4Plovdiv и други. Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.