Building my Ecommerce business - юни 2019
Обучението включва три курса: "Performance Digital Marketing", "Conversion Rate Optimization" и "Ecommerce Masterclass".
Курсът "Performance Digital Marketing" включва стратегии и тактики за оптимизиране на представянето на основните performance канали в дигиталния маркетинг (Facebook, Google Ads, локални рекламни платформи, SEO, Email), предварителна подготовка към дефиниране на цели, планиране, разработка на стратегия, прогнозиране и измерване на резултатите.
Обучението за "Conversion Rate Optimization" ще покрие методи и начини за увеличаване на реализациите на вашия дигитален бизнес. Ще научите различни тактики и принципи, които могат да доведат до повече приходи и реализации чрез оптимизации и подобрения по уебсайта и лендинг страниците.
В курса "Ecommerce Masterclass" ще научите как да развивате и скалирате дигитални компании и да увеличавате годишния оборот от онлайн продажби. Обучението ще покрие теми като планиране и изграждане на иновативни маркетингови стратегии, модерни подходи за управление на екипи в дигиталните бизнеси, дигитални продажби и B2B отношения, както и автоматизацията в дигиталния бизнес.
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Бизнес планиране за скалируеми компании
- Глобална конкурентна стратегия
- Стратегии за Дигитален Маркетинг
- Управление на дигитални екипи и бизнеси
- Дигитални продажби и B2B отношения
- Автоматизация в дигиталния бизнес
- Методи за оптимизация на конверсиите
- Как да настроиш и работиш с Google Optimize
- Тактики за увеличаване на реализациите
- Как да анализираш резултатите от експериментите
- Проверка на данните от системите за уеб анализ
- Формирана на хипотези за увеличение на приходите
- Дефиниране на целите на проекта
- Планиране на рекламни бюджети и прогнозиране
- Разработка на работни планове за действие
- Отчети в Google Analytics за напреднали
- Реализация на настройките в различните платформи
- Методологии за анализ на резултатите
За да извлечете максимума от този модул е силно препоръчително да сте запознати със следните теми: Digital Analytics, Google Ads, Facebook Marketing & Advertising, Email marketing, SEO, Remarketing, както и да имате фундаментални познания за дигиталния маркетинг.
Каква е формата на обучение?
Можете да се запишете за онлайн обучението по всяко време и да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо.
Как мога да се запиша?
За да се запишете за модула, кликнете на бутона "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. Записването става след успешно плащане.
Ще мога ли да се явя на изпит?
Имате възможност да заплатите и за явяване на изпити при следващи присъствени провеждания на курсовете.
Желаещите да се явят на изпит за определен курс ще получат официален сертификат от СофтУни, ако получат оценка над Много добър (5).
Колко струва обучението в курса?
За модула се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в платформата на СофтУни. По желание може да заплатите и за възможност за явяване на изпит на всеки отделен курс при следващо провеждане, като за всеки изпит се заплаща отделна такса в размер на 20 лв.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса
| 350 лв. |
Изпит | Записване за изпитна дата
| 20 лв. |
SoftUni ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до 7 дни след записване в обучението.
Димитър Савов
Преподавател
Димитър Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 2003-та година. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters, която създава и развива дигитални бизнеси и е Premier Google Partner. Димитър има успешни дигитални кампании в 65 различни държави, които са генерирали над 375 милиона долара оборот за клиенти през последните 5 години.
Мартин Желязков
Преподавател
Николай Колев
Преподавател
От 1999 работи като специалист по маркетинг и реклама. Заемал е позициите специалист по рекламен текст, реклама и маркетинг в рекламните агенции Foote, Cone & Belding, EuroRSCG, Publicis и Neonet (съосновател). Работил е като маркетинг специалист и за компаниите Sofia France Auto, Logiforce, SoftConsultGroup.
Изцяло в дигиталния маркетинг е от 2010. Започва в PPС дивизията на Netpeak през 2015. Днес е отговорен за развитието, качеството и резултатите в малко над 80 проекта.
Симеон Емануилов
Преподавател
Допълнително се занимава с разработка на полезни SEO инструменти, които улесняват процеса на анализ. Лектор е на специализирани събития в България като някои от тях са: SoftUni SEO обучението, OA Conf, Indit BlackHat Conference и др.
В последните две години работи като SEO специалист в Netpeak, една от най-големите онлайн маркетинг агенции в Източна Европа. Там работи по едни от най-големите български сайтове, онлайн магазини и новинарски портали.