МОДУЛ: Digital Advancеd Program - октомври 2018 Digital Advanced Program - SoftUni Digital
Loading...

МОДУЛ: Digital Advancеd Program - октомври 2018

Активен 72Кредита

За модула

Курсове в модула

Умения, които ще придобиеш

  • Подбираш инструменти, за да измерваш постигнатите резултати
  • Разбираш потребителската пътека
  • Подбираш правилните ключови думи
  • Пишеш атрактивни рекламни послания
  • Прилагаш добрите практики в search и display
  • Изчисляваш дали рекламните ти кампании постигат правилните KPI
  • Изчисляваш сезонност и правиш конкретен план за работа
  • Създаваш качествени и добре оптимизирани текстове
  • Автоматизираш голяма част от монотонните SEO задачи
  • Ползваш различни външни инструменти за оптимизация
  • Да извличаш полезно съдържание, посредством Web Scraping
  • Анализираш резултатите от SEO
  • Различаване на отделните видове комерсиално съдържание
  • Създаване на вълнуващи и работещи заглавия
  • Разучаване на структурата на комерсиалния текст
  • Писане на успешно съдържание
  • Разработване на дистрибуционните канали на съдържанието
  • Изграждане на Контент стратегии
  • Персонализация на отчети в Google Analytics
  • Работа с Google Tag Manager
  • Умения за A/B тестове, чрез Google Optimize
  • Умения за анализ на рекламни и маркетинг кампании
  • Работа с Google Data Studio
  • Работа с външни инструменти и Google Analytics API
  • Да разпознават голяма идея за дигитална среда
  • Да ангажират потребителите
  • Да изграждат стратегии и творчески решения
  • Да изграждат стратегии за социалните медии
  • Да водят брейнсторминг срещи
  • Да определят потребителски инсайти за дигитална среда
  • Бизнес планиране за скалируеми компании
  • Глобална конкурентна стратегия
  • Стратегии за Дигитален Маркетинг
  • Управление на дигитални екипи и бизнеси
  • Дигитални продажби и B2B отношения
  • Автоматизация в дигиталния бизнес
  • планираш правилно рекламните си кампании
  • създаваш най-подходящ микс от целеви аудитории
  • използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • оптимизираш действията си още по време на текущите кампании
  • анализираш резултатите от вече изминали кампании
  • използваш по най-разумния начин бюджета си
  • Анализ на текущата ситуация
  • Формулиране на конкретна маркетинг цел
  • Създаване на маркетинг бриф за дигитална кампания/активация
  • Планиране съдържание за конкретния актив/кампания
  • Планиране последващо развитие
  • Планиране развитието на конкретен дигитален актив/реализиране на конкретна кампания
  • Планираш правилно email маркетинг кампании
  • Създаваш и сегментираш целеви аудитории
  • Използваш задълбочените статистики за подобряване на резултатите си
  • Анализираш резултатите от вече изминали кампании
  • Използваш по най-разумния начин бюджета си
  • Оптимизираш действията си още по време на текущите кампании

Модулът е подходящ за хора, които са преминали през цялостната програма по дигитален маркетинг на SoftUni Digital, както и за всички, които имат фундаментални знания в сферите Copywriting, Email Marketing, Facebook Advertising, Google Analytics и Google AdWords, SEO, Digital Creative и E-commerce, и искат да ги надградят.

Докога мога да се запиша и кога стартира модулът?

Записването за модула е отворено до 13 октомври. Обучението стартира на 15 октомври 2018 г. с курса "Digital Marketing Strategy - октомври 2018"

Как мога да се запиша?

За да се запишете за модула, кликнете ТУК и следвайте стъпките. Записването се осъществява само след успешно извършено плащане.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат в сградата на СофтУни, като за точните дни и часове на лекциите следете страницата на съответния курс.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Присъствена:  Ако запишете присъствена форма имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лектор или асистент, когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Ако запишете онлайн обучение имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. 

*Препоръчително е да носите собствен лаптоп, ако сте записани в присъствена форма на обучение.

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
  • Контакт с лектор или асистент

[!] Плащането може да се извърши на две равни вноски по 490 лв от ТУК. В полето "Какъв пакет искате да закупите" изберете плащане на вноска.

Крайният срок за плащане на втората вноска е 01.02.2019 г.

Записването в присъствена форма ще бъде отворено до изчерпване на местата в учебната зала.

980лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Достъп до виртуална класна стая и обучение в реално време
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат

[!] Плащането може да се извърши на две равни вноски по 440 лв от ТУК. В полето "Какъв пакет искате да закупите" изберете плащане на вноска.

Крайният срок за плащане на втората вноска е 01.02.2019 г.

880лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този модул. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие на първия курс (29 октомври).

Преподаватели

alexgadvertise avatar
Александър Георгиев
Александър Георгиев е създател на дигитална агенция Advertise BG. Завършил е бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон. Практикува дигитален маркетинг вече над 11 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google AdWords услуги на малки и средни предприятия във Великобритания през 2007 година.

Алекс е Google Certified Trainer, като в момента е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation. През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, Happy Delivery, Sport Depot, Peugeot, Gala Collezione, Бяла Карта, Varchev Finance, Cannon, Fantastico и много други.
simeon.emanuilov avatar
Симеон Емануилов
Симеон Емануилов е Senior SEO специалист  и програмист с дългогодишен опит. Той има над седем години опит в сферата на уеб програмирането, разработвайки различни решения за онлайн магазини и уеб сайтове.
Професионалните му интереси са в сферата на техническото SEO, автоматизация на процесите и обработка на големи количества информация с Python и R. Допълнително се занимава с разработка на полезни SEO инструменти, които улесняват процеса на анализ. Лектор е на специализирани събития в България като някои от тях са: SoftUni SEO обучението, OA Conf, Indit BlackHat Conference и др.
В последните две години работи като SEO специалист в Netpeak, една от най-големите онлайн маркетинг агенции в Източна Европа. Там работи по едни от най-големите български сайтове, онлайн магазини и новинарски портали.
vasvalch avatar
Василена Вълчанова
Василена Вълчанова е Digital Strategist в Enhancv и специалист по маркетинг и комуникации с 10-годишен опит. Работила е с клиенти като BMW, LG Electronics, DELL, ASUS и Razer. Реализирала е комуникационни кампании и е разработвала маркетинг стратегии за марки в различни индустрии включително енергетика, фармация, технологии, електронна търговия. От 2006 г. води блога за маркетинг и комуникации “Васи ли?!” Занимава се с content marketing от 7 години.
Angel_Iskrev avatar
Ангел Искрев
Ангел Искрев е Digitаl Creаtive Director в guts&brаinsDDB, най-награждаваната българска рекламна агенция (творческа агенция на 2018 и дигитална агенция 2017).  
Той има над осем годишен опит в развитието на дигитални комуникационни решения в България и чужбина.  
Работил е за брандове като Telenor Hungаry, Telenor България, Мтел, Крадецът на ябълки, Абсолют, Столично, McDonаld’s, Somersby и много други.  
В последните три години проекти, в които е участвал, печелят над 50 награди от ФАРА, Effie, IAB Mixx Awards, Forbes E-volution и BAPRA Bright Awards. 
netpeak avatar
Gennadiy Vorobyov
Геннадий Воробьов е ръководител на онлайн маркетинг агенция Netpeak Bulgaria
От 2008 година е в дигиталния бранш. В Netpeak участва в построяването на бизнес процесите на агенцията, реализация на маркетинг стратегии на ключови клиенти, както и на такива с потенциал и развитие на партньорската програма. Преподавател е в Softuni Digital, трейнър в Google Partners, член на управителния съвет на IAB Bulgaria.
Геннадий често журира уеб конкурси в България и презентира на конференции в България и чужбина.

fassa avatar
Димитър Савов

Димитър Савов работи в сферата на онлайн маркетинга от 12 години. В момента управлява рекламен бюджет от над 1 000 000 лева на месец и има успешни дигитални кампании в 65 различни държави, които са генерирали над 350 милиона долара оборот през последните 5 години. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters, която е Premier Google Partner.

BiserValov avatar
Бисер Вълов

Бисер Вълов е консултант и преподавател по дигитален маркетинг. Професионалният му опит включва 6 години като PR консултант и ръководител на дигиталното звено на APRA Porter Novelli - една от водещите PR агенции в България. От четири години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio.
През годините е работил по дигиталните проекти на клиенти като Coca-Cola, Nestle, HP, Kit Kat, Nescafe 3in1, National Geographic, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Ozone.bg, Telerik и NOVA TV. Водил e лекции на десетки конференции за дигитален маркетинг, а от пет години е и основен лектор на една от най-развитите академии по дигитален маркетинг в България - Beyond Academy.

IvanXplora avatar
Иван Пантелеев

Иван Пантелеев е съдружник и акаунт мениджър в xplora.bg – агенция за дигитален маркетинг със слоган Human digital. Иван отговаря за правилното анализиране на бизнес процесите на една компания, създаването на конкретния обхват на проект, приоритизирането и структурирането на един проект в рамките на агенцията, така че да може да достигне по най-правилния начин към екипа и съответното коректно реализиране на проекта. Освен опита в Xplora, Иван има опит като акаунт директор в агенцията ilyan com, където отговаряше за екип от 8 проектови мениджъри, където заедно помогнаха за  дигиталното присъствие на много топ български и международни проекти като Milka, Danone, Chio Chips, Chupa Chups, Zagorka, Shumensko, Devin и пр. Отделно има и опит в развитието на по-големи уеб проекти за международни топ клиенти, сред които са Genting Singapore, ChaosGroup, Roobar, Associated Press и др. Извън работата си в агенцията, Иван преподава дигитален маркетинг в Нов Български Университет и Датския колеж. Завършил е Стопанско управление в Стопански факултет на Софийски университет и преминава лятна MBA програма в UC Berkeley и Babson college през 2011 г.

gmalchev avatar
Georgi Malchev
Георги Малчев е управляващ съдружник в xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган Human digital. За по-малко от две години от създаването на агенцията нейни клиенти за целия си дигигален маркетинг са Walmark, Whirlpool, Toyota, Medix, Easycredit, Activia, Primex и други. Клиенти за част от услугите са Coca Cola Hellenic, Samsung, Microsoft, Nestle, Telus, PwC  и други над 40 компании.
Георги притежава огромен бизнес и маркетинг опит, както стратегически, така и тактически – като управленски консултант, оперативен директор, директор бизнес развитие в компании и големи холдинги. Преди да създаде агенцията оглавяваше дигиталния маркетинг на Мтел. Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е член на журита за награди за дигитален маркетинг, както и модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама. Георги е избран за член на Управителния съвет на IAB Bulgaria за 2016, и преизбран през 2017. 
https://www.facebook.com/malcheff
https://www.linkedin.com/in/georgimalchev/ 
Justine avatar
Жюстин Томс
Жюстин Томс е създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън и е сред пионерите в дигиталния маркетинг в България. Занимава се с това още от далечните 1997-98 година. Автор на 14 книги по дигитален маркетинг. Създател и идеен двигател на конкурса БГ Сайт 1998 - 2015 година. Преподавател по онлайн комуникации - маркетинг и ПР и Интернет медии повече от 10 години в НБУ и други частни колежи. Създател на медийна група Аз медиа - Az-jenata.bg и Az-deteto.bg - част от портфолиото на Инвестор.бг от 2012-та година. Член на УС на IAB България и член на Националния съвет по безопасен Интернет.
В годините е работила по различни проекти за стотици брандове, сред които McDonalds, Shell, UniCredit Bulbank, Рош България, Сервие, Дивино и много други.
В свободното си време е активист за промяна, интересува се от съвременно изкуство и свободно образование.